Pages

Sunday, August 30, 2009

UN CETATEAN INTREABA. Nimeni nu raspunde

Primite pe e-mail
From: DANIELA STEFAN

Dle Presedinte,
cam cat credeti ca mai trebuie sa fie pedepsit poporul roman?
Ca inca de pe vremea romanilor, noi tot am luat suturi si am fost jecmaniti, furati, inselati de altii, cu complicitatea nemijlocita a catorva cetateni " de bine", desigur, care au tradat si continua sa tradeze tara pt un pumn de aur?
Nu de altceva, dar ca sa ne impacam cu ideea ca nu se va schimba IN VECI ceva pe aici!
De ce exista atata mizerie, si la propriu si la figurat, in tara asta frumoasa? Chiar nu ne putem face bine? Pana cand nesimtire, dispret pt legi, ignorarea omului de rand, imoralitate, tradare, etc, etc?
Sunt f dezamagita de prestatia dvs, deoarece am crezut ca veti schimba ceva. Din pacate, doar in rau. Guvernul este impotent si manipulat de altii, parlamentarii sunt lenesi, nesimtiti, corupti, infatuati, atei si, pe alocuri, chiar prosti. Ce ne asteapta in toamna? A, era sa uit: de ce ati promulgat legea care ne obliga la buletine cu cip, cand UE a zis ca avem timp pana in 2033? De ce atata graba? Ca sa fim mai aproape de satana? Am fost vreo 50 de ani si continuam sa fim, din pacate!
Astept, daca cineva binevoieste si stie raspunsurile, sa mi le trimita si mie!
Multumesc!
As vrea sa scriu cu stima, dar nu-mi place sa mint
Dana Stefan

Dle Geoana!
In primul rand, nu sustin nici un partid si nici un candidat la presedintie. Am scris totusi la cei mai importanti candidati, cu speranta ca cineva, daca nu femeia de serviciu sau portarul, va citi acest mail. Nu m-a convins pana acum nici unul ca merita. Asa ca... as vrea sa va intreb cateva lucruri:
- cat veti mai tolera baroni politici ( adica marii corupti) in partid?
- oare nu si-au facut suma? Eu ma gandeam ca nu a mai ramas mare lucru de furat in tara, asa ca nu inteleg de ce va bateti pe postul asta?!
- ziceti de reformarea parlamentului, bla-bla-bla. Vrajeli de tip comunist! Stiti f bine ca Parlamentul Romaniei este supradimensionat. 1 parlamentar la 100 000 ar fi arhisuficient deoarece oricum nu fac nimic pt fraierii care i-au ales. Eu inca nu am vazut sa tina vreun parlamentar intalniri cu urbea care i-a ales, ci doar cu asa-zisii membrii de partid, adusi cu japca ( inclusiv la congresele PSD). Deci, veti propune restrangerea nr de parlamentari sau nu?
- si cladirea parlamentului este mult prea mare pt o activitate atat de mica! Sunt o risipa si o grandomanie mult mai mari ca pe vremea raposatului! Pt ce e nevoie de zeci de mii de mp de cladire? Ca se ce? Sa doarma bine parlamentarii? Si de ce atata personal? Aveti 10 secretare, 20 de bagatori de seama, 5 soferi si n! multi altii? Nu-i cam mult? Este o adevarata bataie de joc ca Parlamentul sa-si desfasoare activitatea in casa poporului ( care popor? care casa?)
- e adevarat ca faceti parte din aceeasi loja masonica cu tariceanu? Daca nu, din care? Hai, n-o dati de gard ca nu ajungeati ambasador in SUA daca nu erati, un ceva, acolo! Si nici ministru de externe!
- coruptia este ca o metastaza! mai avem vreo sansa peste macar 100 de ani sa traim civilizat ( adica in siguranta, in curatenie, in cinste, in credinta) in tara asta?
- de ce s-a votat legea care ne obliga sa acceptam buletinele biometrice? De ce atata graba? Ce interese se ascund?
- imi veti raspunde vreodata la aceste intrebari?
Multumesc!
N-as putea scrie cu stima, deoarece nu-mi inspirati si eu nu stiu sa mint!
Dana Stefan

No comments: