Pages

Tuesday, March 3, 2009

EMISIUNEA DESPRE CIPURI de la Antena 3 a starnit valuri. Monahul Eftimie Mitra de la Schitul Huta s-a suparat pe ZIUA



Domnule Victor Roncea va rog sa publicati pe blogul dvs despre situatia generata de o pozitie publica a mea impotriva cipurilor biometrice, interpretata, din pacate, total gresit:
În virtutea dreptului la replică

Răstălmăcirea – arma diabolică a diversionistilor

În data de 25 februarie 2009 am fost invitat să particip la emisiunea „Sinteza zilei”, moderată de domnul Mihai Gâdea. Invitatie a fost mijlocită de un jurnalist din presa centrală. Am acceptat invitaţia pentru că am considerat emisiunea drept un bun prilej pentru a-mi exprima părerea despre cîteva aspecte privind noile pasapoarte. Am cunoştintă de faptul că părerea mea în această privinţă este la unison cu părerile multor preoţi şi monahi de curată tradiţie ortodoxă, dar aceasta nu mă transformă în purtătorul lor de cuvînt. Cred ferm în cele ce susţin, motiv pentru care, reacţionez în virtutea dreptului la replică, la manipularea de joasă speţă a redacţiei ziarului Ziua.

În timpul emisiunii, moderatorul Mihai Gadea a pus la un moment dat, întrebarea „cine credeţi că se află în spatele impunerii noilor tipuri de paşapoarte?”. Eu am răspuns că se află „o elită mondială compusă din evrei şi din masoni”, adăugînd imediat faptul că nu este vorba de poporul evreu, ci de un mic număr de evrei cu o mare influenţă în SUA şi în lume.
La 27 februarie 2009, ziarul Ziua publică în paginile 1-2 un articol semnat de redactorul George Scarlat, intitulat „Apocalipsa după Felix”, în care, în mod tendenţios, revoltător şi în scopuri total străine de natura opiniilor mele, îmi denaturează grosolan afirmaţiile din emisiunea domnului Gâdea. El revine după o zi cu un editorial intitulat „La Marele Satan cu paşaportul dracului”.
Practic, conducerea ziarului s-a folosit de mine în mod mîrşav, ca să atace trustul de presă deţinut de familia Voiculescu. Sînt convins că, dacă eu nu aş fi făcut respectiva referire, redactorii de la Ziua ar fi stat la pîndă pînă cînd cineva o făcea. Pentru ca cei de la Ziua să îl poată face pe domnul Voiculescu „antisemit”, m-au făcut întîi pe mine „monahul antisemit”.
Îmi pare rău că oameni instruiţi, în sensul asumării unor forme de învăţămînt se pretează la asemenea lucruri. Este o josnicie să foloseşti sintagme scoase din context – toţi manipulatorii profesionişti fac aceasta – în scopul atacării fără scrupule a unui lider politic. Indiferent de natura acţiunilor domnului Dan Voiculescu, şi în ipoteza că dînsul conduce, în fapt, trustul Intact, şi a domnului Sorin Roşca Stănescu, omul de bază la ziarul Ziua, le sesizez faptul că este nedrept ca libertatea de opinie să fie grav încălcată.
Iar despre subiectul „Cine conduce, cu adevărat, lumea în care trăim?”, e simplu, se poate face o altă emisiune!
Articolul din Ziua este bazat pe simple speculaţii şi distorsionări (trebuie citat întreg articolul, n-am cum să dau citate, căci, la rîndul meu aş deforma), astfel că ziarul Ziua nu are cum să fie credibil. Mai ales că, atacul contra lui „Felix”, folosindu-se de mine fără măcar să-mi dea numele, este precedat de atacuri dure ca cel din 26 februarie 2009, intitulat „Demenţa lui Felix”, demonstrînd un plan programatic al acestui ziar. Articolul domnului George Scarlat dovedeste dezinformarea prin distorsionarea unor aspecte reale:
1-Legea in Senat a fost respinsă dimineaţă iar senatorul din emisiune, domnul Titus Corlăteanu, nu mă cunoştea la acea oră. Afirmaţia mea a fost făcută seara. Motivele invocate de senator au fost cu totul diferite, de ordin tehnic şi nu etnic sau religios.
2-Am specificat în cadrul aceleiaşi emisiuni că nu mă refer la poporul evreu ci doar la cei ce deţin controlul economic şi politic al lumii. Nu e vinovat poporul evreu pentru ce fac liderii lor aşa cum nici poporul român nu e vinovat pentru hotărârile sinodului BOR sau a elitei politice de orice culoare.
Chestiunea cipurilor biometrice nu e o problemă de ordin etnic deoarece au fost şi alte ţări care s-au pronunţat impotriva supravegherii şi controlului persoanelor prin îndosarierea electronică. Pe cele 100.000 de semnături depuse până la data emisiunii au fost si persoane de alte religii care au semnat pe listele respective, catolici, reformaţi, protestanţi şi neoprotestanţi, români şi maghiari din Ardeal care nu vor să fie contabilizaţi asemenea mărfurilor din magazine.
Ţin să spun răspicat că, în calitate de monah ortodox, dar şi de om liber, neînsemnat cu semnele la care semenii noştri lucrează cu sîrg, nu sprijin în nici un fel un grup de influenţă contra altuia de aceeaşi origine.
Port o cruce la care mulţi pun umărul, nu ca să mă uşureze, ci ca să simtă şi ei greutatea vremurilor ce vor veni. Mă tem că atunci când domnul Scarlat (şi presa românească in general) se va convinge că am avut dreptate va fi târziu deoarece nu se va mai putea face nimic.
Iar, Adevărul e unul singur.

Eftimie Mitra, ieromonah la Schitul Huta, Bihor
1 martie 2009
http://www.ziua.net/display.php?data=2009-02-28&id=249893
http://www.ziua.net/display.php?data=2009-01-14&id=247829
Nota mea: Parinte, nu va suparati... Mai gresesc si ziaristii... Rugati-va!

1 comment:

Anonymous said...

http://mdzr.blogspot.com/2009/03/gandacul.html