Pages

Wednesday, May 20, 2009

EXCLUSIV: Madalin Voicu Presedinte! Un Rom pentru Romania! "Lui Vanghelie i-a intrat calul la apa: a ajuns pe ponei sau magarus"

ZIUA ONLINE: Madalin Voicu despre o prezumtiva candidatura la Presedintia Romaniei: "As castiga din primul tur" (AUDIO) INTERVIU Descarca »

"Ei, asta mi-ar mai lipsi acum, sa candidez la Presedintia Romaniei". Aceasta a fost prima reactie a deputatului PSD de Giurgiu, Madalin Voicu, la intrebarea redactorului ZIUA Victor Roncea privind o eventuala intentie a sa de a candida pentru sefia statului roman.
Chestionat despre varianta intrarii sale in cursa pentru Cotroceni ca gest de riposta fata de atitudinea propriului partid, PSD, fata de el, Madalin Voicu a raspuns: "Deocamdata vad ca-si dau singuri peste nas. Problema mea nu e daca sa candidez sau nu la Presedintie. Am spus ca lui Traian Basescu ii trebuie un contracandidat care sa fie cel putin la fel de, cum sa zic eu, incisiv sau colorat in limbaj cum e el. De aceea mi-am propus sa zic 'Domnule, unul asa, ca mine, care stie sa faca fata pe de o parte unui discurs politic, dar sa stie si sa atace si sa-l puna la punct'".
Madalin Voicu a confirmat ca in acest moment nu are ganduri de a candida la Presedintie. "Nu mi-am propus sa candidez la Presedintia Romaniei. Nu am avut in viata mea asemenea intentii veleitariste. Dar pot fi un bun instructor, ii pot invata pe altii ce trebuie sa faca".
Voicu a exclus si varianta de a candida ca independent. "Eu nu pot sa ma auto-propun, trebuie sa ma propuna partidul. Eu nu sunt acum exclus din partid, iar ca sa candidez ca independent ar trebui sa ma auto-exclud din partid, iar eu acum tocmai astept un raspuns prin care decizia orala anuntata de Vanghelie de excludere a mea sa fie anulata. Pana acum probabil ca Vanghelie a fost pe niste cai pe care i-au dresat unii si altii, dar acum e cam pe un ponei sau pe un magarus. Am impresia ca i-a cam intrat calul la apa", a adaugat Madalin Voicu.
Totusi, chestionat insistent de redactorul ZIUA cu privire la posibilitatea de a candida la Presedintie, Madalin Voicu nu a exclus ca in viitor sa ia in considerare acest aspect. "Mi-ati dat o tema care nu poate fi luata in considerare in nici un caz acum. Poate peste patru ani, cand voi implini 60 de ani. Nu se poate peste 4 luni, pentru ca nu e numai vointa ta. Trebuie sa fii agreat si de licurici, trebuie sa ai si acceptul, tacit sau nu, din afara, a unor puteri politice, trebuie sa faci parte si dintr-un grup de interese, nu pot sa candidez asa, gen Nati Meir."
In continuare, deputatul PSD de Giurgiu s-a aratat nemultumit de calitatea clasei politice din care face parte. "Cei din partid care nu ma vor stiu ce capacitate am, si ca nu-mi folosesc muschii ca sa demonstrez ca sunt smecher sau nu. Eu imi formulez ideile si comportamentul in functie de educatia mea, de pregatirea mea, nu pot sa fiu mitocan si neam prost. Adica pot sa fiu, daca imi propun, dar nu asta este scopul. Cum in Romania la ora actuala clasa politica este trasa in derizoriu, nu stiu daca mi-ar face onoare sa fiu asociat cu marea clasa politica, care este, repet, diletantista, deci nu am un mare respect pentru ceea ce se cheama clasa politica. Sunt foarte putini aia care respecta, deontologic vorbind, calitatea de politician. Asa ca, tigan sau netigan, roman sau turc, sau evreu, sau maghiar, problema este ca traim intr-o promiscuitate generala. Asa ca la ce mi-ar folosi mie sa imi fac din asta un scop, sa candidez la Presedintie?", s-a intrebat retoric Madalin Voicu.
Intrebat in final daca este de acord cu varianta potrivit careia in cazul in care ar candida la Presedintie ar reusi sa ajunga impreuna cu Traian Basescu in turul al doilea al alegerilor, Madalin Voicu a conchis ferm: "Eu cred ca as lua din turul unu!"
George COMAN / ZIUA Online

No comments: