Pages

Thursday, April 23, 2009

MISS California-USA, Carrie Prejean, rapusa pentru ca este impotriva casatoriilor homo: Dumnezeu mi-a testat credinta. A fost o binecuvantare

“Terorism homosexual” la Miss SUA 2009: O remarca crestina a costat-o pe o tanara americanca Carrie Prejean titlul de Miss SUA 2009


Carrie Prejean (Miss California), in varsta de 21 de ani, a reusit sa-l enerveze pe un membru al juriului Miss USA si pe unii spectatori dupa ce a avut “obraznicia” sa declare ca nu este de acord cu mariajul intre persoane de acelasi sex. Prejean a fost intrebata in timpul competitiei care s-a tinut duminica la Las Vegas, ce crede despre legalizarea “casatoriilor” intre persoane de acelasi sex.
“E foarte bine ca americanii pot alege, sa voteze pentru sau impotriva legalizarii acestor mariaje. Totusi, eu cred ca un mariaj trebuie sa aiba loc intre un barbat si o femeie. Asa am fost crescuta si asa cred ca trebuie sa fie”, a declarat tanara de 21 de ani.
Raspunsul tinerei californience nu numai ca i-a adus oprobiul unor spectatori din sala, si a costat-o chiar titlul de Miss SUA, afirma presa internationala.
Aceasta, intrucat intrebarea i-a fost adresata chiar de Perez Hilton, membru al juriului, homosexual si blogger foarte popular in SUA. Enervat de tupeul “homofobei”, Hilton a injurat-o in culise, facand-o in public “proasta nenorocita” si afirmand ca are “jumatate de creier”, scrie cotidianul britanic Daily Mail.
Dupa concurs, Carrie Prejean a declarat într-un show televizat ca se simte castigatoare. “Stiu ca acel raspuns m-a costat coroana de Miss SUA, insa am spus ceea ce am simtit. Mi-am sustinut convingerile si am fost sincera cu mine insami”, a spus Miss California.
Competitia Miss SUA 2009 a fost castigata de Kristen Dalton, de 22 de ani, din Carolina de Nord. (Altermedia - http://ro.altermedia.info/)

Marea Britanie: Un crestin a fost concediat dupa ce i-a spus unei colege ca nu accepta casatoria dintre doua persoane de acelasi sex si nici numirea de preoti homosexuali

David Booker, in varsta de 44 de ani, a lucrat timp de aproape patru ani pentru English Churches Housing Group din Southampton, o misiune de caritate preluata recent de Societatea laica Sfantul Iacov, dar care se afla inca sub patronajul Arhiepiscopului de Canterbury.
In timpul unei ture de noapte, domnul Booker a avut o discutie cu una dintre colegele sale, Fiona Vardy, aceasta punandu-i intrebari despre credinta lui si despre invatarurile Bisericii cu privire la homosexualitate si casatoria intre persoane de acealasi sex, relateaza Christian Legal Centre.
“In timpul discutiei, am ajuns sa vorbim despre parerea mea referitoare la homosexuali si tot ceea ce am facut a fost sa spun ca nu sustin casatoriile intre persoane de acelasi sex si nici nu sunt de acord ca homosexuali practicanti sa devina pastori sau vicari”, a precizat Booker pentru The Telegraph.
Misiunea de caritate sustine ca David Booker a incalcat codul de conduita prin “promovarea propriilor pareri religioase, anume comentarii discriminatorii referitoare la orientarea sexuala a unei persoane” si a luat decizia de suspendare din fuctie a Domnului Brooke pentru “protectia atat a rezindetilor cat si a lucratorilor misiunii din Southampton”.
Christian Legal Centre, o organizatie juridica ce militeaza pentru drepturile crestinilor, a decis sa il sustina pe domnul Booker in cazul sau si se gandeste chiar la intentarea unei actiuni in justitie impotriva Societatii Sfantul Iacov, pentru pedeapsa nedreapta si hartuire. (frontpress.ro)

1 comment:

Anonymous said...

Mda...s-a ajuns in lumea asta nebuna ca neadevarul si pacatul sa fie luat ca adevar si ca cinste...Vai vai!!!...Timpuri grele si va fii din ce in ce mai rau...parerea mea.