Pages

Tuesday, November 4, 2008

Postarea 1001. Sa fie cu noroc: Eugen Tomac si-a lansat site-ul de campanie pentru Colegiul Basarabiei de ziua presedintelui Traian Basescu

Sunt născut în Basarabia. Basarabia de Sud, comuna Babele (azi Oziornoe), Ismail, Ucraina. Am 27 de ani şi sunt absolvent al Facultăţii de Istorie, Universitatea din Bucureşti, în prezent doctorand în cadrul aceleiaşi facultăţi.
Românii de pretutindeni reprezintă cea mai importantă preocupare a mea, pentru că m-am născut în Basarabia, pentru că am studiat şi am crescut într-o comunitate de români extrem de importantă şi cu rădăcini adânci în acele locuri.
Toate acestea, însă, m-au făcut să iubesc democraţia mai mult decât orice altceva. Am promovat drepturile omului şi libertăţile cetăţeneşti aşa cum am înţeles eu să o fac, încă de la 17 ani, atunci când am venit în România, ca bursier al statului român.
În 2000 am înfiinţat Liga Tinerilor Români de Pretutindeni, asociaţie nonguvernamentală, care a promovat, prin activităţi continue şi constante, dreptul la educaţie, la limbă, religie şi asociere al etnicilor români, indiferent de ţara în care locuiesc.
Prin activităţi de voluntariat, am susţinut şcoala românească din Basarabia prin donaţii de cărţi şi prin iniţierea de proiecte în sprijinul tinerilor.
Tot în cadrul Ligii Tinerilor Români de Pretutindeni am desfăşurat acţiuni prin care am îndemnat mii de copiii din România să gândească liber, să preţuiască democraţia şi libertatea de exprimare.
Departamentul de Stat al SUA m-a invitat, în anul 2006, să reprezint statul român în cadrul programului „International Visitors”. În Statele Unite am cunoscut democraţia, principiile şi valorile ei, pe care, am promis că o voi implementa, cât îmi va sta în puteri, şi acasă – pretutindeni! Pentru a continua aceste idei, am înfiinţat Centrul pentru Educaţie Democratică, al cărui preşedinte sunt şi în prezent.
Din anul 2006 lucrez în cadrul Administraţiei Prezindenţiale, fiind responsabil de relaţia cu românii de pretutindeni. De la Preşedintele României, domnul Traian Băsescu am învăţat că nu este o ruşine să recunoşti că îţi iubeşti ţara şi că vrei să te pui în slujba ei, necondiţionat. Am primit susţinerea Preşedinţiei României în demararea de numeroase proiecte în sprijinul românilor din vecinătate, iar împreună cu colegii mei am reuşit să oferim o nouă perspectivă relaţiei cu românii de pretutindeni.
Acesta sunt eu: dedicat, devotat, loial – democraţiei şi valorilor româneşti!
http://www.eugentomac.eu/

No comments: