Pages

Thursday, January 29, 2009

Balada cipului :)

Eu sunt Moşu’ blând şi bun
Şi-am venit ca să adun
O grăunţă cât de mică,
Ca să nu cer împrumut
La bătrâna Crăciunică.
Că ea nu-mi dă niciodată
Şi-apoi umple ţara toată
Că m-am dus şi i-am cerut.
- Moşule, suntem copii
Şi-aşteptăm de ani să vii
Cu desaga încărcată
De covrigi şi ciocolată!
- Dragii tatii, dragi copii,
N-are Moşu’ jucării,
Nici covrigi sau ciocolată,
Cum vă aducea odată…
Am intrat în Europa
Şi cu statu’ şi cu …popa!
De acum Moşu’ vă bagă
Numai cipuri în desagă:
Paşapoarte cipuite,
Pentru un copil cuminte!
Pentru tata – de-i şofer-
Am un cip şi pentru el:
I-l voi pune în permis
Numai cât ai zice pis!
Le vom turna cu lopata,
Ori pe frunte, ori pe mână,
De cinci ori pe săptămână!
- Vino, Moşule, degrabă
Şi deschide-a ta desagă!
Dă-mi şi mie-un cipuleţ
Să mi-l bag în …poponeţ,
Ca să vezi prin satelit
Ce-am mâncat şi …ce-a ieşit!

1 comment:

Ionel Iorga said...

Brr! Imi da fiori pe sira spinarii! Doamne iarta-ne si intareste-ne!