Pages

Monday, November 16, 2009

REVISTA PRESEI. Tiberiu Lovin a debutat la OTV cu scandalul Chirieac-Rosca si o contra la Cozmin Gusa, consilierul personal al lui Mircea Geoana


Revista presei la OTV

Tiberiu Lovin: Pe perioada campaniei electorale voi face revista presei pentru OTV intre orele 23-24.00. Da, chiar cand are emisiune Mircea Badea. Nu ma injurati prea tare ca n-am sa fac spagatul si nici n-am sa-mi distrug laptop-ul, apoi nici n-am sa ma maimutaresc. Este evident ca n-am pretentia ca’s un profesionist in televiziune :) unde pana acum am fost doar invitat, dar am fost selectat pentru ca stiu mai mult decat se scrie in ziare si cred c-as putea prezenta o alta imagine asupra articolelor care vor aparea in aceste zile de campanie electorala. Daca o sa-mi placa si am sa fac audienta poate ca voi realiza in continuare revista presei.
ReporterVirtual.ro

1 comment:

Tiberiu Lovin said...

Multumesc de prezentare. Astept un semn de la tine cand citesti mesajul. Telefonul meu e tot la Contact :) . PS E prima oara cand ma vad la televizor, pentru ca pana acum n-am urmarit nicio emisiune in care am fost invitat (in reluare, of course, sau pe cd-urile date de televiziuni). Asa ca abia acum vad cate greseli fac. Deh, orice inceput e mai greu.