Pages

Tuesday, November 17, 2009

SENATORUL IULIAN URBAN atacat sub masca independentei de fosta angajata a lui Sorin Ovidiu Vintu, Emilia Sercan?

Iulian Urban reclama: investigatie jurnalistica de toata jena

Emilia Sercan, a avut grija sa isi dea demisia de la Realitatea Media, ca sa nu bata la ochi prea tare. Apoi a postat un filmulet cu care vrea sa imbrace masca independentei jurnalistice in colaborare cu HotNews, in care se afirma:

Iulian Urban – senator
Venituri – 125.239 lei
Donatii – 47.700 lei
In 2008, deschide doua conturi de 276.900 de lei.
Diferenta nejustificata – 199.361 de lei

In ce consta " diferenta nejustificata "?

In calitate de om de afaceri, actionar la firme, am avut venituri. Din acestea, am donat 47700 lei pentru acoperirea costurilor cu materialele publicitate din campania alectorala a mea, personala, din 2008. Aceasta suma NU depaseste veniturile mele din 2008. Conturile deschise la banci in 2008, au o istorie simpla: din castigurile realizate in 2006, 2007, am deschis aceste conturi. Uita Emilia Sercan ca, probabil, anterior lui 2008, am avut venituri si orice om poate sa stranga bani, pe care apoi sa decida la un moment dat sa-i depuna la banca? Uita Emilia Sercan ca in 2008 , cand au fost deschise conturile, NU ERAM MEMBRU DE PARTID? Adica puteam sa fac ce vreau cu banii mei ?
Ce inseamna asadar "diferenta nejustificata" pentru d-na Sercan, fosta angajata a d-lui Vantu (cumparata dupa ce l-a atacat continuu in EvZ)? Domn Vantu suparat foc pentru faptul ca, din cauza datoriilor neachitate, Realitatea Media ajunge mai mereu ca parata in dosarele de faliment de la Tribunalul Bucuresti?

Iata aici explicatia:

http://www.urbaniulian.ro/2009/08/11/jurnalisti-interesati-de-declaratia-mea-de-avere-si-de-interese/

si aici: http://www.urbaniulian.ro/2009/08/12/upsuite-cum-iese-la-iveala-magaria/

Ce a mai spus Emilia Sercan cand imi lua interviul, dar fara sa specifice acest lucru? Ma felicita pentru faptul ca am declarat donatia facuta, si ma intreba de ce ceilalti nu declara nimic despre donatiile facute... adica, cu alte cuvinte, daca esti corect, atunci esti luat de fraier. In esenta, in privinta mea, Emilia Sercan nu demonstreaza nimic. Nu spune in acest filmulet comandat de cei deranjati de mine, ce anume este ilegal in faptul ca, am acoperit prin donatia facuta, costurile necesare pentru materialele publicitare pentru campania mea electorala, din banii mei personali.

In material se spune :

Exita trei categorii de politicieni-donatori de bani nejustificati.
1. Cei care nu au avut nici un loc de munca si nici un venit in 2008, dar cu toate astea au donat sume mari de bani la partide.
2. Cei care au donat toti banii castigati partidului si care nu se stie din ce bani au trait/mancat/plecat in concedii/platit taxe si impozite catre stat timp de un an de zile.
3. Cei care au donat sume incadrabile in castigurile de anul trecut, dar care pe langa donatiile facute si-au mai deschis conturi si/sau si-au cumparat proprietati, astfel incat sumele adunate depasesc veniturile lor de anul trecut.

Unde anume ma incadrez eu? Daca ma angajam sau ma nasteam in 2008, adica daca din anii anteriori nu as fi avut venituri mai spuneam insa asa; ce este curios ca am deschis conturi in 2008, cand nu eram nici macar membru de partid? Eu unul lucrez de mai bine de 13 ani de zile, astfel incat, in toti acesti ani, nu putem sa strang bani? Este interzis pentru ca asa vrea sa considere Emilia Sercan ?

Sau a deranjat faptul ca am renuntat la orice sume de bani , privilegii si avantaje de la Parlamentul national asa cum aratam aici http://www.urbaniulian.ro/2009/05/28/nu-mai-sunt-o-povara-financiara-pentru-romani/ ?

www.urbaniulian.ro

NOTA MEA, VR: Sau mai curand senatorul Iulian Urban deranjeaza pentru pozitiile sale nationale - dupa cum s-a mai dovedit pe HotNews prin atacurile unui mercenar cand anti-Basescu cand pro - dupa cum i se de ordinul - ca Dan Tapalaga?! Nu cumva portalul "independent" HotNews e legat prin niste fire bine ascunse chiar de mogulul Sorin Ovidiu Vintu?

No comments: