Pages

Friday, November 20, 2009

Cele mai penibile şi cele mai inspirate momente ale dezbaterii de la Parlament. Basescu cu sotia, Crin cu Chirila si Geoana cu PF Daniel. 2 X VIDEO

Cel mai penibil moment al dezbaterii Geoană-Antonescu-Băsescu de la Palatul Parlamentului: Mircea Geoană şi citatul din Ioan Gură de Aur.

Reacţia lui Crin Antonescu nu a întârziat: “Sunt cuvinte atât de bogate şi atât de puţine că aţi fi putut să le memoraţi, nu să le citiţi de pe o foaie”. Ştiu că de ideologie nu se mai prea ţine cont în România lui 2009. Mai ales atunci când vorbim de candidatul PSD+PC la alegerile prezidenţiale, un social-democrat care pune accent pe valori creştine într-un discurs populist, oximoronic din punct de vedere ideologic. Dacă l-ar auzi Georgios Papandreou… Era să descoperim mai târziu că Geoană apasă cu intensitate pedala religiozităţii atunci când l-a pomenit pe Părintele Partriarh Daniel ca răspuns la întrebarea cu privire la reperele de moralitate.



REALITATEA.NET - Soţia, Patriarhul Daniel şi Tudor Chirilă - reperele de moralitate ale candidaţilor la Preşedinţie

Alte trei episoade care mi-au rămas în minte: 1. Copilul musulman creştinat de Băsescu 2. Reacţia lui Petre Roman la numele Tudor Chirilă amintit de Crin Antonescu la reper de moralitate: “Cine este? Nu. Nu ştiu!” (a propos, Petre Roman de când e tabăra lui Crin?) 3. Mircea Geoană despre cea mai frumoasă faptă din viaţa sa: “Nu am dat-o pe soacră-mea afară din casă”. Pffff.

Integral la InConstanIn.ro


Si, din ce ne scrie si ne arata Sorin Bogdan aici, am selectat:

deodata, mi-am amintit un detaliu estompat de miza duelului dintre candidati: din spatele lui mircea geoana lipsea ion iliescu. lipsea adrian nastase, lipsea vanghelie. lipseau toti greii partidului.

intrebare: au lipsit pentru ca nu dadeau bine in cadru in ochii poporului sau pentru ca, la fel ca in 2004, cand au simtit ca pierde candidatul psd, greii partidului s-au retras, punand la cale sacrificarea nefericitului ?

raspunsul il vom afla duminica.

2 comments:

Anonymous said...

Pai Petre Roman nee Neulander a intrat acu ceva vreme in penele (dupa ce a incheiat cu "forta noua"). Oricum simpatice imaginile cu penelistii. Toti romani pur sange: Tariceanu, Roman, Vosganian, Zoe Petre (asta cel putin facea toti banii).

Eufrosin said...

Mi s-a reprosat ca as fi "idiot", "neinformat", "manipulat" etc., cand am raspuns la intrebarea "cine va fi urmatorul Presedinte al Romaniei?"

http://eufrosin.wordpress.com/2009/11/20/basescu-urmatorul-presedinte/