Pages

Wednesday, November 18, 2009

DRAGOTESCU, DEONTOLOAGA sefa a lui Vintu si Iliescu si-a tras si ea un site "independent". Spune-mi cu cine te blog-rolluiesti ca sa-ti spun cine esti

Dupa ce am aratat ca e bine sa fim mai ALERTI ON LINE, pentru ca SORIN OVIDIU VINTU isi infiltreaza "ziaristi independenti" in mediul inca liber al nostru, si am dat-o drept exemplu pe Emilia Sercan investigatoare de serviciu a lui SOV, azi am mai gasit o deontoloaga "independenta" plasata pe centura presei online. Preferata lui Vintu si Iliescu, Corina Dragotescu, pe care o credeam capabila sa scape de indoctrinarea neo-comunista inoculat de tovii Radu Tinu si Sergiu Andon la fosta Scanteie, a devenit si ea posesoare de site de stiri "independent", de "impactnews", marca SOV. Dar, vorba-ceea: spune-mi cu cine te blog-rolluiesti (si cum) ca sa-ti spun cine esti! FOTO.

PS: Si sa nu o uitam pe deontoloaga cu silicoane, Oana Stancu...

1 comment:

yasister said...

"Maestra penelului" cum ar trebui numita "ziarista" ...."focuseaza" mai nou