Pages

Thursday, February 4, 2010

VINTU A DAT COMANDA SA FIE MATRASIT senatorul PDL Iulian Urban. Va indeplini Cristina Hurdubaia ordinul? Sau altcineva? UPDATE: Cristina Hurdubaia sustine ca nu. Si ca nu primeste ordine

Iulian Urban: De cand sunt senator, actiunile mele au deranjat si mi-am facut multi adversari [ aka dusmani] dar si mai multi prieteni. Un asemenea prieten imi spune ca aseara, in redactia unui trust de presa, cerberul-sef a racnit la cativa angajati cam in acesti termeni: "Bai, urgent il vreau matrasit, ras, terminat pe tembelul asta de Urban; ce aveti despre el ? Cum sta cu activitatea din Parlament ?". "Sefu, vine la sedinte, este in top 5 la prezenta, este al doilea ca numar de initiative legislative, prezenta la vot final", a raspuns timid unul dintre angajati. "Ceva legi promovate pentru interese, schimburi de terenuri, invarteli?" "Sefu, am studit si nimic; are numai legi despre consumatori, si-a pus in cap bancile, firme de telefonie prin legi care le indragesc dreptul de a mai fura de la clienti..." a replicat angajatul. Cerberul devine extrem de nervos. "Ce dracu faceti pe prostii? Ce nu intelegeti? Trebuie sa fure bani de la Parlament ca toti fac asta!". "Sefu, este singurul parlamentar care nu are masina de la Senat, nu cere bani de chirie desi nu este din Bucuresti, nu deconteaza deplasarile din teritoriu, nu a plecat niciodata intr-o deplasare externa pe banii statului, nu are telefon mobil si nu deconteaza convorbiri, nu are laptop de la Semat, nu are suma forfetara si isi plateste birourile teritoriale din banii lui. Nu a cerut nimanui favoruri financiare din pozitia functiei lui de senator." Cerberul deschide larg ochii. "Aha, banii lui; aici este totul inseamna ca are contracte cu statul!". "Nu sefu', nu are contracte cu statul si nu a ocupat functii publice pana la alegerea lui in nov. 2008, iar membru de partid este doar din august 2008; nu candideaza si nu a cerut functii in partid, nu si-a plantat neamuri in posturi de conducere pe nicaieri, s-a tinut departe de aranjamentele din partid; pare ca este un dement care chiar vrea sa faca un alt fel de politica; plus ca el repeta mereu ca este om de afaceri si nu se simte om politic", l-a tachinat alt angajat. Cerberul fierbea deja: "Bai, voi nu intelegeti ca trebuie scos orice; trebuie sa-i punem ceva in carca altfel ce dracu' fac eu daca va trebui sa ajung sa completez declaratii de interese? Gasiti, inventati ceva, nu conteaza ce!".
Ce reactie pot sa am la asa ceva? Spun si eu asa ca omul turmentat: eu am un mandat primit de la cetateni; Unii cetateni sunt si ziaristi. Daca cei care m-au trimis in Parlament considera ca nu fac ce trebuie ca nu-i reprezint asa cum ei se asteapta, imi depun pur si simplu mandatul. Daca majoritatea ziaristilor considera ca eu gresesc [ si nu doar cei care s-au speriat de declaratiile de interese ] trebuie sa o spuna intrucat DIALOGUL si nu MONOLOGUL este calea democratiei. Sa se chinuie sa gaseasca orice, ceva doar ca sa incerce sa apere intunecatele cai prin care au facut averi fabuloase sau au dat faliment in mod spectaculos ducand presa romaneasca in topul coruptiei alaturi de clasa politica, mi se pare grotesc si prostesc.
www.urbaniulian.ro

Eu unul, sunt de acord: pe site cu Declaratiile de Interese si cu Declaratiile de Avere!

No comments: