Pages

Sunday, May 10, 2009

BASARABIE frumoasa, pregateste-te mireasa. Sa se-auda-n Bucuresti: Romanie, sa traiesti!



Basarabie frumoasă, pregateste-te mireasa

Dacă te-au luat Basarabie frumoasă
Nu-i vina noastră, noi te-om regăsi
Ai fost şi tu vei fi pe veci a noastră
Când ceasul biruinţei va sosi.

R: Aveam o ţară scumpă şi mândră
Aveam şi iarăşi vom avea
Duşmanul care astăzi râde
Va plange doar privind la ea.

Noi te iubim că eşti pământul nostru
Şi viaţa pentru tine ne-am fi dat
Dar prin pactul ruşinos şi monstru
Duşmanii-au reuşit şi ni te-au luat.

R: Aveam o ţară scumpă şi mândră...

De-aici din depărtări privim spre tine
Şi plângem jalnic chipul tău amar
Când ştim că fraţii cei rămaşi în tine
Sunt torturaţi de un regim barbar.

R: Aveam o ţară scumpă şi mândră...

Te vom lua că tu eşti doar al nostru
Lăsat pe veci de daci şi de romani
Te-am moştenit de la strămoşii noştri
Şi nimănui nu te-om lăsa în dar.

R: Aveam o ţară scumpă şi mândră...

Suntem prea mici ca să-nfruntăm amarul
Dar noi avem un crez nestăvilit
Cu Dumnezeu vom bea întreg paharul
Pământul nostru va fi reîntregit.

R: Aveam o ţară scumpă şi mândră
Aveam şi iarăşi vom avea
Duşmanul care astăzi râde
Va plange doar privind la ea.

1 comment:

DoarATAT said...

Hristos a Inviat !
Am "intrat" la cateva secunde, sau minute, de cand S-A NASCUT aceasta postare. La Multi Ani !
Am fost atras de "un zgomot" (aveam sonorul la mic), m-am dus sa caut, uitand de nou nascuta. Felicitari !
Erau 3 PIETRE intr-un tub (ortodox). VORBEAU intre ele. Ieri postate, pe la 7:15. Cand m-am uitat mai jos, mai erau niste litere unite'n engleza, pazite de trupe innarmate pana'n dinti, sa nu intru la ele. Nici o grija, fratilor, oricum nu stiu engleza, nu era nevoie sa va "deranjati". Ar fi bine, daca dovediti atata grija, "veniti" in civil si ne-inarmati ca sa fiti "BINE PRIMITI"! Si faceti-o ca turisti, NU in cautare de cozi de topor !! Inca va iubim !
ADEVARAT A INVIAT !
PS: - imi pare rau ca nu te pot urmari integral, mai ales, in ritmul tau !
FAC si eu CE POT, la mine!