Pages

Thursday, February 12, 2009

UDMR ANTI-ROMANIA. Un fleac: ne-au "branduit" Posta Romana si Asirom. Acum suntem unguri si tigani

Domnului Ministru Gabriel SANDU
MINISTERUL COMUNICATIILOR SI SOCIETATII INFORMATIONALE

Domnului Director General Marius VATAFU
COMPANIA NATIONALA POSTA ROMANA S.A.

Fundatia pentru Apararea Cetatenilor Impotriva Abuzurilor Statului (FACIAS) doreste sa va supuna atentiei situatia rusinoasa a Companiei Nationale Posta Romana S.A. care, in urma unui proces de „rebranding” politic al fostului ministru Nagy Zsolt, beneficiaza la acest moment in teritoriu de doua sigle. Astfel, fosta conducere a CN Posta Romana S.A. a confirmat FACIAS in urma cu cateva luni faptul ca sigla oficiala a companiei este cea in care apare indicativul „RO” si drapelul national al Romaniei in timp ce pentru zonele in care locuiesc cetateni ai minoritatilor nationale compania a adoptat o alta sigla, „restilizata”, din care a fost eliminat indicativul „RO” si drapelul Romaniei. De fapt aceasta restilizare a fost facuta la comanda politica a Uniunii Democrate Maghiare din Romania (UDMR) in dorinta ei de a elimina orice fel de simbol romanesc din judetele Covasna si Harghita, folosindu-se pretextul minoritatilor. Asa se explica faptul ca in municipiul Tulcea, de exemplu, pe unul din oficiile postale din oras apar ambele sigle al companiei, situatie de neacceptat avand in vedere importanta strategica pentru siguranta nationala a Romaniei a CN Posta Romana SA.
Argumentele folosite in apararea acestei ineptii de fosta conducere a Ministerului Comunicatiilor si a Companiei Posta Romana au fost acelea ca s-a incercat „dinamizarea” imaginii companiei fara insa ca cei implicati sa prezente modalitatea in care acest lucru a avut loc precum si beneficiile concrete ale acestei modificari. Mai mult, chiar conducerea Companiei Posta Romana a recunoscut faptul ca s-a renuntat la aceste sigle dar ca schimbarea lor dureaza datorita numarului mare de oficii postale.Pentru a sublinia si mai mult stupiditatea situatiei subliniem strategia de „rebranding” facuta de societatea privata de asigurari ASIROM care a fost achizitionata de catre o companie privata si care a considerat ca fiind benefic pentru imaginea sa inserarea culorilor drapelului Romaniei in sigla companiei.
Avand in vedere acestea FACIAS va solicita sa depuneti toate diligentele necesare pentru a repara aceasta situatie de neacceptat in care se afla una din companiile strategice ale Statului Roman prin eliminarea si inlocuirea de indata a siglelor „restilizate politic” de pe toate oficiile postale din tara. Consideram ca fiind revoltator ca imaginea Companiei Nationale Posta Romana S.A. sa fie o simpla jucarie in mana unor persoane care se irita la vederea unor insemna nationale ale Romaniei.
Dan Tanasa,
Director de Investigatii FACIAS
11 februarie 2009
http://tanasadan.blogspot.com/

No comments: