Pages

Wednesday, November 11, 2009

NU RATATI CURENTUL SI EMISIUNEA NASUL DE LA POSTUL B1 TV. Santajul Chirieac-Rosca la seful ANI. Episodul 2: Terorizarea lui Macovei. PROMO


Madam Firea intreaba la Antena 3: "Cate grade au fratii Roncea?". Raspuns: 37 ! Temperatura normala

In aceeasi emisiune, Macovei, prins, din nou, prin Firea, intre Rosca si Chirieac: "Dle Rosca, chiar m-ati santajat! Iar actiunea dvs este tangenta penalului!".


Chrieac, artizanul pre-santajului


Catalin Macovei: Cum esti, Bogdane?

Bogdan Chirieac: Am avut si perioade mai bune...

CM: Asa e, na... Cu balamucul de rigoare... Tu ce faci?

BC: Bani.

CM: E bine daca faci si niste bani. Inseamna ca faci si lucruri bune...

BC: Ai vazut tu vreodata presa sa faca lucruri bune in tara asta?

CM: Dac-o spui tu inseamna ca e chiar nasol.

BC: Am vorbit aseara cu el (Sorin Rosca Stanescu – nota red) despre ce ar fi vorba si a zis ca sunt doua inscrisuri.

CM: Asa.

BC: Ca pizda aceea s-a dus la el, da (e vorba de o dsoara secretara de la ANI – nota red); deci doua chestii olografe in pula mea.

CM: Da...

BC: Si ca de data asta nu le-ar da, dar vrea si el ceva la schimb si anume sa avansezi cu dosarele lui Berceanu si Videanu.

CM: Aha. Dar despre ce inscrisuri e vorba?

BC: Acum o sa aflam ca daca-as sti... Ca el aseara...

CM: Inteleg ca-s chestii oficiale, nu-s amoroase.

BC: Habar nu am!

CM: Daca-s amoroase n-are decat sa le dea.

BC: Nici n-am vrut sa insist ca era Ciuvica cu ochii pe noi.

CM: Aa, v-ati vazut „face to face”.

BC: "Face to face", de ce? C-am fost aseara la emisiune cu el.

CM: De frate, eu vreau sa spun ca nu m` mai uit la emisiuni, nu mai...

BC: Foarte bine faci.

CM: Imi bag pula, m-am s`turat.

BC: Foarte bine faci.

CM: Videanu si Berceanu… Are lumea boala pe Videanu si pe Berceanu.

BC: Asa e...

BC: Dar stii de ce are boala: ca nu-mpart!

CM: Mananca singuri?

BC: Da.

CM: Nici asta nu e corect.

BC: Deci nu ca fur`, ca de furat fura de rup.

CM: Bai, dar nu e corect.

BC: Dar nu-mpart nimic! Videanu i-a mai dat, Berceanu chiar mai pu]in. I-au mai dat la campanie lui Basescu dar in rest nimic. Numai ei. Si au perfecta dreptate astia: “Bai, du-te in pula mea”. Povestea asta, Victoras Ponta, in guvern nici la DIP-ul nu era asa (Dan Ioan Popescu- nota red) cate chestii din alea nediscutate baga Videanu. Stii ca e sedinta de guvern martea asta...


Continuarea, in curand, aici, in Curentul si, de la 22.00, pe B1 TV


No comments: