Pages

Wednesday, November 4, 2009

BINE DE STIUT: NU MAI PLATITI TAXA RADIO-TV! Senatorul Iulian Urban i-a venit de hac, pentru microintreprinderi

Domnul Alexandru Milan s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:

Am primit o instiintare de plata pt. suma de 90 lei pt. anul 2008 si alta pt suma de 120 lei pt. 2009, taxa RTV.
Am sunat la firma care mi-a trimis BPO Solutions Buc. si am purtat o discutie cu un "call-operator"; eu am sustinut ca, in Monitorul OficialpPartea I nr. 691 /14.10.2009 se stipuleaza ca microintreprinderile nu sunt obligate la plata taxei RTV.
Dansul mi-a sugerat sa citesc M.Of. 695/15.10.2009 unde se stipuleaza clar ca, doar societatile care aveau activitatea suspendata nu sunt obligate la plata acestei taxe.
Va rog frumos , d-le Urban sa ma edificati si pe mine cum este cu aceasta taxa.
Cu stima,
Alexandru Milan

ASISTENTA PENTRU CONSUMATORI

Numar iesire: 13245 04.11.2009

Buna ziua!

Stimate Domn Milan Alexandru,

Referitor la solicitarea dumneavoastra va comunicam:

Prin decizia nr. 2103, din 9 aprilie 2009, in dosarul 1428/33/2008, ICCJ a respins ca nefondat recursul declarat de Guvernul Romaniei si a anulat ca netimbrat recursul formulat de Societatea Romana de Radiodifuziune, in procesul prin care o firma din Cluj a cerut anularea taxei radio-TV. Sunt astfel anulate, incepand cu data de 9 aprilie 2009, prevederile cuprinse in articolul 3, alineatul 1 din Hotararile de Guvern nr. 977 si 978 din 2003, astfel ca microintreprinderile care nu detin mijloace tehnice de receptionare a informatiei Radio-TV nu vor mai fi obligate sa achite taxa instituita de lege pentru aceste servicii.

Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
www.iulianurban.ro

Vezi si Blog impotriva Taxei Radio TV
http://taxaradiotv.blogspot.com/

No comments: