Declaratiile lui Constantin Stoica, purtatorul de cuvant al Patriarhiei contrazic dar si desconsidera pozitiile adoptate de monahi de frunte ai Ortodoxiei. Biserica Ortodoxa Romana a emis o opinie contrara avertismentelor lansate de Biserica Elena si calugarii de la Muntele Athos. Daca Patriarhia nu a trambitat pericolul, macar Parlamentul trebuie sa judece drept implicatiile introducerii noilor pasapoarte biometrice.
Recenta luare de pozitie a Patriarhiei, cum ca prezenta numarului 666 in noile modele de pasapoarte biometrice nu are nicio legatura cu numarul Fiarei, prorocit in Apocalipsa, a nascut mai degraba deruta printre credinciosi.
„Noi nu avem rezerve fata de pasapoartele biometrice din cauza acestui numar. Si eu am trei de 6 in numarul de telefon si nu vad nici o problema”, a afirmat Stoica. Declaratia parintelui Constantin Stoica, care a pus avertismentele unor monahi de frunte ai credintei ortodoxe romanesti (Justin Parvu si Arsenie Papacioc sunt doar doi dintre parintii traitori ortodocsi care au facut acest lucru) pe seama unei precare pregatiri teologice, a adancit aceasta confuzie.
In alte tari ortodoxe, Biserica a incercat, dimpotriva, sa atentioneze credinciosii. In circulara sfantului Sinod al Bisericii din Grecia (2626/1997) se scrie: „Cu tristete remarcam ca progresul civilizatiei in domeniul aplicatiilor electronice este legat, din pacate, de numarul 666, care este utilizat drept cod numeric principal in tehnologia respectiva. Insa numarul 666, potrivit celor mentionate despre el in Apocalipsa, este consfintit ca numar al lui Antihrist si, prin urmare, nu este cu putinta ca un crestin sa nu fie interesat de introducerea intentionata si sistematica a acestui numar in viata sa”.
Biserica Greaca: „Respingeti aplicarea numarului 666 in sistemul de identitate”
Sinodul Bisericii Elene a cerut guvernului Greciei sa respinga sistemul si sa ceara conducerii UE sa inlocuiasca numarul 666 cu oricare altul, in caz contrar suspiciunea privind folosirea numarului CU INTENTIE fiind cu atat mai pronuntata. „Sub nici un motiv sa nu se aplice drept cod numeric numarul 666 in noul sistem de identitate al tarii noastre. Sa se faca o interventie la conducerea tarilor membre ale Uniunii Europene (...) si sa se ceara oficial inlocuirea numarului 666 in sistemul electronic central al Uniunii Europene cu oricare alt cod numeric. Cu un atat de mare progres al electronicii, oare nu e posibil sa inlocuiesti un cod numeric? Daca se insista in aplicarea legii, nu se va naste oare opinia conform careia folosirea acestui numar nu este intamplatoare?” se arata in circulara Sinodului Bisericii Elene.
Dezvaluirile din Biblia romaneasca de la 1688
„Numarul 666 este un numar ca oricare altul” sustine purtatorul de cuvant al Patriarhiei. El a asimilat prezenta, intamplatoare, a numarului 666, in unele numere de telefon cu cea permanenta din noile pasapoarte, unde numarul 666 este alaturat, invariabil, numarului distinct al fiecarui individ care „cuprinde” detaliile fiecarui om, inclusiv numele primit prin taina botezului, pecetea lui Hristos. Iata cum este descrisa alaturarea in Biblia de la 1688, pe care Zin.ro v-o prezinta in premiera: „Aicea iaste intelepciunea. Cela ce are minte, socoteasca numarul fiarai, pentru ca numarul omului iaste. Si numarul ei: 666”. Textul din Biblia de la 1688 este cu mult mai clar decat cel contemporan. „Cela ce are minte si poate sa socoteasca” – matematicianul sau informaticianul, iar numarul fiarei este legat de numarul omului. Acceptarea de buna voie a pecetei Fiarei inseamna lepadarea de taina botezului si a pecetei lui Hristos, arata Sfantul Sinod al Bisericii Elene: „Pecetea lui Antihrist, despre care vorbeste Apocalipsa, nu este un simbol extern care se poate impune cu forta, peste voia si impotrivirea omului, ci este despartirea voluntara de viata harului Sfantului Duh prin lepadarea nesilita a credintei ca Iisus este Fiul lui Dumnezeu si Mantuitorul lumii”.
La cine se inchina Stoica?
Cu atat mai amara si mai derutanta pentru romanii credinciosi este, in acest context, o alta afirmatie a parintelui Stoica: „Am vorbit cu unul dintre colegii mei, sa fim printre primii care isi fac pasapoarte biometrice. Dar aceasta nu o spunem spre lauda noastra, ci pentru ca nu vedem niciun pericol in pasaportul biometric”. Parinte Paisie (Aghioritul) propus la canonizare in Grecia, dar implicit, potrivit lui Stoica, cu o „precara pregatire teologica” scria in urma cu 22 de ani, din chilia de la Muntele Athos: „Dar cu toate cele pe care le-am aratat, auzi, din pacate, o gramada de neghiobii ale mintii unor «gnostici» (n.r.«ganditori») de astazi. Unul spune: «Eu voi primi buletinul cu 666, si voi pune si o cruce alaturi». Iar altii spun o gramada de alte neghiobii, crezand ca se vor sfinti in felul acesta. Dar toate acestea sunt inselari. Numai cele care primesc sfintire, numai acelea se sfintesc. De pilda, apa primeste sfintire si se face agheasma. Insa urina nu primeste sfintire. Piatra se poate face paine prin minune, dar necuratia nu primeste sfintire. Prin urmare, diavolul, antihristul, atunci cand este pe buletin, pe mana sau pe fruntea noastra prin simbolul lui, nu se sfinteste chiar si o cruce de ai face”.
"Cel ce se va pazi isi va scapa viata sa. Daca insa strajerul a vazut sabia venind si nu a sunatv din trambite si poporul n-a fost vestit si va veni sabia si va ridica viata cuiva, acela a fost rapit pentru pacatele lui, dar sangele lui il voi cere din mana strajerului” (Iezechiel 33:5,6)
Scurt istoric al pecetei 666
Prima aparitie la scara globala a pecetei 666 a fost demonstrata in anii 1970, de unii crestini americani care au demonstrat ca toate codurile de bare prezente astazi pe etichetele produselor din comert (tipurile UPC-A si EAN- 13) detin trei perechi de linii usor prelungite care se citesc in memoria computerului prin cifra 6. La citirea codului, calculatorul detecteaza mai intai prezenta acestor trei bare (care, decodificate alcatuiesc in mod invariabil, pe toate produsele, numarul 666) si apoi, recunoscand aceasta pecete, declanseaza citirea codului si efectuarea operatiilor economice. Sistemul s-a dezvoltat apoi, la nivelul cartelelor electronice (un exemplu este cardul de credit), care au evoluat, la randul lor, pana la cartela cu microcip, tot pe baza de coduri de bare. Pasapoartele cu cip biometric, care vor fi primite, „ facultativ”, vor fi urmate, de la 1 ianuarie 2011, de introducerea cartilor de identitate cu biocip. Acestea vor purta numele fiecarei persoane, sub forma unui numar individual codificat in sistemul codurilor de bare, care va cuprinde, indiferent de identitatea persoanei, numarul 666.
Siguranta zero
Romania este prima tara-cobai care introduce cipurile biometrice, nicio alta tara europeana nu s-a mai incumetat pana acum sa implementeze prevederile din Regulamentul Consiliului Europei 2252/2004. Romania este totodata prima tara care emite pasapoarte biometrice, care contin imaginea faciala si amprentele detinatorului. Desi s-a declarat ca noile pasapoarte sunt „cele mai sigure”, unii experti spun ca este nevoie de cel mult patru ore pentru a decripta informatiile codificate. Desi din 2011 Romania va introduce si cartile de identitate cu cip, nu exista inca o lege, nationala sau internationala care sa garanteze securitatea absoluta a datelor inscrise si nici sanctiuni clare pentru cei care le-ar utiliza in alte scopuri.
Dinu COCEA
http://www.ziaruldeinvestigatii.ro/index.php/main/showNews/id/46
Vineri, 14 iunie, ora 13.00, la Muzeul Unirii din Iași: Părintele Hariton
Negrea, Maica Justina Bujor, scriitoarea Magda Ursache și mărturisitorul
Marin Răducă participă la Conferința MOȘTENIREA PĂRINTELUI JUSTIN și
Lansarea de carte „DUHOVNICUL – 100 de ani cu Părintele Justin. 100 de
portrete de Cristina Nichituș Roncea”
-
“UNITATE, POCĂINŢĂ, ASCULTARE ŞI RUGĂCIUNE” Sub aceste cuvinte de foc
lăsate românilor de bunul Părinte Justin de la Petru Vodă, anul acesta
celebrăm Cente...
5 years ago
2 comments:
Privitor la homosexualitate si lipsa de reactie a Patriarhiei pe aceasta tema, o alta afirmatie a parintelui Stoica: „Am vorbit cu unul dintre colegii mei, sa fim printre primii care isi fac asfel de servicii reciproce. Dar aceasta nu o spunem spre lauda noastra, ci pentru ca nu vedem niciun pericol in homosexualitate”.
Pentru Anonim care a postat mai jos referitor la afirmatia lui Stoica cu privire la homosexualitate:
Chiar ati citit asa ceva? Aveti link-ul sa mi-l trimiteti si mie? Va rog frumos! Pentru ca imi vine greu sa cred ca un inalt prelat sa scoata asemenea enormitate. Poate se referea la altceva?!
Post a Comment