Pages

Wednesday, March 18, 2009

ELENA BASESCU pentru Parlamentul European - un succes garantat al noii generatii de politicieni a Romaniei

Elena Basescu demisioneaza din PD-L si candideaza ca independent la euro-parlamentare

Fiica cea mica a presedintelui Traian Basescu, Elena, a anuntat miercuri ca demisioneaza din Partidul Democrat-Liberal, transmite Realitatea TV. Elena Basescu a precizat ca intentioneaza in continuare sa candideze la un mandat in cadrul alegerilor euro-parlamentare, insa nu ca reprezentant al PD-L, ci drept candidat independent. Elena Basescu indeplinea, la anuntarea demisiei din PD-L, functia de secretar-general al organizatiei de tineret a PD-L, scrie ZIUA Online.
Totusi, Elena Basescu a afirmat miercuri ca este constienta ca nu are sanse sa fie aleasa in Parlamentul European ca independent, afirmatie cu care, personal, nu sunt de acord. Cred ca Elena are TOATE SANSELE sa devina cel mai tanar euro-parlamentar al Romaniei!
Potrivit Realitatea TV, Elena Basescu a declarat ca nu are resursele financiare pentru candida, ca independent, cu sanse reale la Parlamentul European, si nici pentru a strange semnaturile necesare pentru inscrierea candidaturii. Dar, dupa parerea mea, sprijinul tinerilor va compensa usor aceste inconveniente. Sunt convins ca Elena va strange nu 100.000 de semnaturi ci 200.000!
Elena Basescu a declarat, la momentul anuntarii demisiei, ca ulterior anuntarii candidaturii sale la Parlamentul European, o parte a presei a declansat o ampla campanie impotriva ei, a lui Traian Basescu si a PD-L. "In urma anuntarii candidaturii mele pentru Parlamentul European, s-a declansat o larga campanie de presa, din care, cred eu, au de pierdut tata si PD-L", si-a explicat Elena Basescu decizia. "Contrar celor aparute in presa, vreau sa stiti ca nu tata mi-a impus candidatura, si nici PD-L nu a actionat servil acceptandu-ma pe lista", a mai declarat miercuri Elena Basescu, citata de Realitatea TV. Stiu la ce m-am inhamat, a continuat Elena Basescu, care a mai spus ca nu vrea sa incurajeze ideea de nepotism dar nici sa puna PDL sa aleaga intre ea si intelectuali.
Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a declarat marti seara, cu o seara inainte de anuntul demisiei Elenei, ca Alina Mungiu a mizat pe nesimtire ceea ce nu este cazul familiei sale. "Sunt convins ca fiica mea stie ce are de facut. Este mult mai desteapta decat o credeti", a mai spus Basescu.
Mult succes, Elena!


REALITATEA.NET - Elena Băsescu a demisionat din PD-L şi va candida ca independent la europarlamentare

REALITATEA.NET - Traian Băsescu: Sunt convins că fiica mea ştie ce are de făcut, pentru că am crescut-o eu

No comments: