Tuesday, May 26, 2009

"ANTICHRIST", lansat la Festivalul de Film al homosexualilor TIFF 2009, creatia devalizatorului Televiziunii Romane, Tudor Giurgiu

Realitatea TV: "Antichrist", filmul controversat al danezului Lars von Trier, care a şocat prin multe scene de nuditate, sex şi violenţă extremă, va avea premiera în România pe 6 iunie, la Cluj Napoca, în cadrul Festivalului Internaţional de Film Transilvania.
Pelicula a participat la competiţia oficială de la Cannes, unde actriţa principală, Charlotte Gainsbourg a fost recompensată, duminică seara, cu premiul pentru cea mai bună interpretare feminină.Filmul a stârnit atât reacţii pozitive, mai ales în rândul criticilor danezi, cât şi recenzii negative din partea altor critici şi a presei de specialitate."De acum un an am semnat un acord cu Lars pentru a face şi o versiune a filmului, în care să scoatem anumite scene şi să le înlocuim cu altele, deoarece, altfel, filmul nu va fi vandabil în ţările din sudul Europei, Asia şi SUA", declara în timpul Festivalului de la Cannes, Peter Aalbaek Jensen, de la societatea de producţie Zentropa, co-fondată de regizorul danez.Directorul Zentropa a adăugat că nu ştie, deocamdată, care scene vor fi cenzurate. El a precizat că va discuta cu distribuitorii din ţările vizate pentru a cunoaşte părerea lor în legătură cu acest subiect. Versiunea cenzurată va permite Zentropa să vândă filmul şi canalelor de televiziune."Versiunea pe care o vom prezenta la TIFF va fi cea necenzurată", au precizat pentru News In organizatorii festivalului de la Cluj-Napoca.
Filmul va beneficia de o singură proiecţie, urmând să fie distribuit apoi în România, prin intermediul Prorom, începând cu luna octombrie, informeaza Realitatea TV.

"Creatorul" TIFF este nimeni altul decat devalizatorul Televiziune Romane, Tudor Giurgiu, unde, ca director, isi cumpara propriile filme pentru difuzare la TVR, cu sume fabuloase. Printre acestea, "Legaturi bolnavicioase", primul sau lungmetraj, un fel de pelicula video avand ca subiect relatia de homosexualitate dintre doua tinere. Acelasi personaj bolnav a difuzat anul acesta un clip "publicitar" homosexual si anti-national pentru Festivalul platit, printre altii, de Minsiterul Culturii si Cultelor, unde un alt degenerat din pubela lui Andrei Plesu se plangea ca nu are bani pentru "cultura si teatru" din cauza bisericilor. Pentru homosexualii si ungurii lui are!
Vezi PALEOPLESU plateste pentru propaganda homosexuala anti-nationala din banii Ministerului Culturii si Cultelor la TIFF 2009

Iata doar un singur articol despre hotiile gastii Giurgiu (PNL) din TVR:

Smenurile de culise ale lui Tudor Giurgiu, legatura bolnavicioasa a Ioanei Tariceanu

Reprezentantii din Romania ai firmei Thomson au fost nevoiti sa-l reclame pe Tudor Giurgiu la Ambasada Frantei pentru ca TVR sa-si onoreze contractele incheiate cu aceasta corporatie. Compania franceza, care a cĺstigat o licitatie in vara lui 2005 pentru furnizarea de echipamente, a reusit abia in 2006 sa semneze efectiv contractul cu TVR. Pĺna la acea data, francezii au fost sicanati cu tot soiul de precizari tehnice, care i-au facut sa bata pasul pe loc. Firmele apropiatilor conducerii SRTv nu aveau astfel de probleme. Afacerile lor pe banii TVR au mers ca unse in mandatul lui Giurgiu
De cand a devenit director, Tudor Giurgiu a pus umarul la pricopsirea unora dintre actualii sai adjuncti. In repetate rĺnduri, conducerea postului public de televiziune a incercat blocarea unor licitatii, a dat unda verde unor contestatii facute dupa ureche si a tolerat derularea unor contracte in spatele carora se ascundeau angajati ai televiziunii. Astfel, in timp ce SRTv facea credite pentru plata salariilor, se acceptau tacit plati pentru firmele apropiatilor conducerii
Fostul consilier personal al presedintelui Tudor Giurgiu, devenit intre timp si el director la postul public, a derulat in 2005 mai multe afaceri cu TVR. Firma la care acesta era unic actionar a livrat echipamente televiziunii si dupa numirea sa in functia de consilier. Pentru a preveni eventualele bĺrfe, directorul Horia Cazan a redactat un soi de „autodenunt“, in care recunoaste relatiile comerciale avute de firma sa cu SRTv si in care se angajeaza sa renunte la ele
In mandatul lui Tudor Giurgiu la TVR, licitatiile pentru achizitionarea de echipamente s-au facut mai mult dupa ureche si mai putin dupa ceea ce prevad scriptele. Actualul director tehnic al televiziunii publice, fost consilier al lui Giurgiu, a facut bani buni de pe urma contractelor dintre firma la care este unic actionar si TVR. In aceeasi perioada, reprezentantii unei mari companii producatoare de echipamente electronice au fost nevoiti sa apeleze la Ambasada Frantei la Bucuresti pentru ca toti cei din conducerea televiziunii sa semneze un contract cu ei, desi acestia cĺstigasera legal o licitatie in acest sens.
In timp ce presedintele-director general al Televiziunii Romane se vaita ca societatea pe care o conduce a ramas fara bani, subordonatii sai se imbogatesc pe spatele postului public. Atat adjunctii lui Tudor Giurgiu, cat si alti directorasi sau specialisti din televiziune reprezinta interesele unor firme private care au contracte grase cu postul public. In baza acestor legaturi se blocheaza licitatii, se accepta contestatii facute pe picior si se scot din ecuatie firmele care nu corespund algoritmului din TVR.
Mana dreapta a lui Giurgiu a facut afaceri cu TVR
In ianuarie 2006, Horia Cazan a fost numit consilier al presedintelui-director general Tudor Giurgiu. Imediat dupa ce
s-a aflat de aceasta decizie, o parte dintre membrii Comitetului Director din SRTv au inceput sa conteste pe la colturi aceasta numire. Argumentul suprem era legat de afacerile pe care Cazan le avea cu televiziunea si care erau de notorietate. Acesta era actionarul unic si administratorul sereleului Convergence, care pe tot parcursul anului 2005 derulase contracte cu TVR.
Probabil pentru a crea un iz de legalitate acestei situatii, Horia Cazan a redactat un “autodenunt” pe care l-a trimis in februarie 2006 membrilor Comitetului Director. Acesta recunostea ca firma Convergence ii apartine si ca a avut contracte cu televiziunea, dar se angaja ca pe viitor sa nu mai participe la nicio procedura publica organizata de TVR. Au ramas insa in derulare trei dintre contractele adjudecate de Convergence: cel pentru dezvoltarea unui sistem de editare digitala, pentru studioul teritorial Iasi, cel de livrare a unor generatoare de caractere pentru post-productie si cel de livrare a unor statii de titraj on-line.
Oficialii francezi infiereaza smenurile din televiziune
Unul dintre tunurile care ar fi trebuit sa aiba loc in mandatul lui Tudor Giurgiu a fost licitatia pentru echipamentele necesare celor doua studiouri mici din noul corp de stiri. In trimestrul 3 al anului 2005 s-a organizat o licitatie pentru cumpararea de camere video si transfocatoare, castigatoare fiind declarata compania franceza PBR, care a oferit camere video Thomson si transfocatoare Thales-Angenieux. Rezultatul licitatiei a fost castigat tuturor participantilor si s-a concretizat apoi intr-o Hotarare de adjudecare.
La cateva zile dupa, a aparut insa o contestatie care a dat peste cap toata procedura. O firma concurenta, care comercializa produse Sony, a invocat mai multe aspecte tehnice pentru care licitatia ar trebui anulata. Surprinzator, continutul acelei contestatii a fost sustinut de inginerul Gabriel Chirion, devenit ulterior director de departament la directia productie. In fine, la sfarsitul lui noiembrie 2005, dupa mai multe analize ale departamentului tehnic, se constata ca acea contestatie nu are sustinere. In consecinta, departamentul tehnic solicita reluarea contractului cu cei de la PBR, castigatorii de drept ai licitatiei.
Din noiembrie 2005 si pana in februarie 2006, contractul cu pricina nu este insa semnat, din dispozitia directa a lui Tudor Giurgiu. Motivele invocate de directorul TVR au fost numai de el stiute, el refuzand chiar si in prezent sa vorbeasca despre acel contract. Disperati ca nu au castig de cauza, cei de la Thomson au redactat o scrisoare catre Ambasada Frantei la Bucuresti, in care a fost prezentat tot filmul evenimentelor. Oficialii francezi au sesizat la randul lor autoritatilor din Romania acest smen, iar cateva saptamani mai tarziu s-a dat verde la incheierea contractului.
Scrisoarea francezilor, confirmata de evolutiile ulterioare
Printre aspectele infierate de cei de la Thomson se numara si favorizarea constanta de catre conducerea televiziunii publice a firmei O-Video SRL. Aceasta era exact cea care depusese contestatia de sicanare a francezilor.
Ca o coincidenta, recent a fost angajat la Televiziunea Romana un anume Bogdan Craciunescu, pe postul de sef serviciu tehnica. Acesta lucrase inainte pentru cei de la O-Video SRL. Varianta celor de la TVR, cu privire la contestatia depusa de cei de la O-Video, arunca pisica in curtea celor de la Ministerul de Finante, care au solutionat greu acest litigiu.
Este insa posibil ca demersul facut de reprezentantii statului francez la Bucuresti sa fi fost facut tocmai la acel minister.
Dan Bucura - Gardianul (04-04-2007)

No comments: