Pages

Friday, September 11, 2009

REFUZ VACCIN. Dictatura Imbecililor deja a instituit vaccinarea obligatorie a copiilor romani prin injectarea copiilor cu un virus anti-virus A (H1N1)

Bazac vrea vaccinarea obligatorie a copiilor
Iulian Urban spuna ca aceasta reprezinta o incalcare a drepturilor si libertatilor civile garantate de Constitutia Romaniei

Haideti sa vedem cum functioneaza "fragezirea" romanilor in aceasta problema a vaccinarii obligatorii a populatiei . Cand scriam in primavara acestui an pe acest blog, ca in USA se trece la vaccinarea obligatorie, apareau imediat forumistii de bine care, imi spuneau ca fabulez ca asa ceva nu se va intampla in Romania.
Astazi ziarul Adevarul a detonat o bomba, postand declaratii date de ministrul Bazac, care vorbeste de vaccinarea obligatorie a populatiei asa cum puteti citi mai jos. Haideti sa vedem impreuna cum functioneaza "fragezirea" care are un singur scop : sa asigure vanzarea acestor vaccinuri, adica circulatia unor sume de zeci de milioane de euro, al caror traseu ajunge invariabil in buzunarele unor fundatii ciudate, ale unor firme farmaceutice, cu legaturi in zona politica.

Asadar, Adevarul scrie:

Ministerul Sănătăţii a decis să vaccineze obligatoriu un sfert din populaţie contra noii gripe. Cinci milioane de români vor fi vaccinaţi contra virusului A(H1N1), în încercarea de a răspunde adecvat celei mai mari provocări la adresa sănătăţii publice din anul 2010.El are în vedere vaccinarea tuturor celor aproximativ 3 milioane de copii, de la preşcolari până la elevi de liceu, ceea ce ar reduce incidenţa virusului cu 50 la sută. Celelalte categorii care vor fi vaccinate cu prioritate sunt personalul medical şi cel din sectorul serviciilor sociale.

Am pus-o pe sefa mea de cabinet de la Senat sa ia legatura cu Ministrul Bazac sa vedem care este cadrul legal in care s-a luat aceasta decizie. Hop salaul ! MS spune ca nu exista NICI UN COMUNICAT OFICIAL care sa se refere la vaccinarea obligatorie si ca este vorba de o opinie lansata de ministrul Bazac.
Imi confirma acest lucru trimitandu-ma sa vad comunicatul oficial al MS pe care il puteti citi sa vedeti ca NU vorbeste de vaccinari obligatorii
MS mi-a indicat si comunicatul lor pus pe site: http://www.ms.ro/comunicate-de-presa.php?com=1783 unde scrie ca e vorba doar un plan....
Asadar, asa functioneaza fragezirea. Una spui oficial, apoi lansezi carligul sa vezi ce reactie va exista.

Reactia mea ca parinte, este urmatoarea d-le Bazac:
Nu sunt vreun sectant amish, nu sunt idiot, si vreau sa am un copil sanatos. Asta nu inseamna insa, ca, intrucat obisnuiesc sa citesc si altceva afara de CanCan, sa ma documentez, sa ma informez, si pentru ca am prieteni medici valorosi, voi accepta sa mi se impuna in mod nelegal si neconstitutional, sa imi vaccinez copilul, sa il supun la consecinte legate de faptul ca acest vaccin NU A FOST TESTAT, nu se stie ce efecte secundare va avea. Adica il voi salva de o banala gripa, si risc sa il transform intr-o leguma ? Vreau ce este mai bine pentru copilul meu asa ca am DREPTUL CONSTITUTIONAL sa refuz , daca voi considera necesar, aceasta vaccinare.

In legatura cu acest caracter OBLIGATORIU al vaccinului. Pai d-le ministru Bazac, in orice varianta ati dori sa creati o piata de desfacere pentru acest vaccin in Romania, va spun ca este NELEGAL si NECONSTITUTIONAL sa limitati prin ordin de ministru sau prin orice fel de alt act normativ, dreptul si libertatea unui cetatean de a alege daca, doreste sa fie vaccinat sau nu. In orice forma ati emite o asemenea dispozitie, va asigur ca o voi ataca la Curtea Constitutionala sau la ICCJ si voi cere suspendarea ei imediata. Nu voi permite sa se creeze un asemenea precedent, pentru ca simt si anticipez monstruos faptul ca, daca acest plan de fraierire a populatiei va prinde, vom avea cate 10-20 de vaccinari pe an, impuse prin lege, ca sa saltam profitul unor firme din industria farmaceutica, carora nu le pasa de consecintele la care se expun copii vaccinati.

sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

2 comments:

Nobila Casa Rasariteana said...

Stimate dle Roncea aveti perfecta dreptae si totala mea sustinere. Si eu sunt tatic si nu am de gand sa imi intep copilul aiurea .

Anca said...

sugestie:

sa se inceapa vaccinarea cu copiii si nepotii guvernantilor. Trebuie avut insa grija sa se utilizeze vaccinuri din stocul pentru public si nu din cel pentru elite si familiile lor care contine placebo.