Pages

Wednesday, May 28, 2008

Tiberiu Lovin premiat de CRP la categoria Ancheta

Premiile CRP: Sunt cel mai bun? , se intreaba Tiberiu Lovin.

Si raspunde:

Da, la categoria Ancheta. Cel putin asa spune Clubul Roman de Presa si eu cred ca are dreptate. Trofeul ala frumos l-am luat eu. Premiile CRP sunt pe Mediafax. Mai pot spune ca sunt onorat de aceasta recunoastere oficiala, mai ales ca este prima participare la acest concurs. Titlul si autolauda de la inceput este directionata ironic catre dusmanii mei. Toti finalistii la premiul pentru Ancheta au fost si sunt buni: Silvia Vranceanu, Ziarul de Vrancea, Calin Cosmaciuc, freelancer, si Mihai Munteanu, Evenimentul zilei. Pana la urma, acest premiu este dedicat Nataliei Ionescu - sotia colegului meu Mihai, care a murit la Maternitatea Giulesti din vina medicilor. Lucru pe care l-am spus cand am aflat ca am fost nominalizat, dar si cand am primit trofeul ieri seara la Circul Globus. Materialul care a facut diferenta este o parte din campania Maternitatile Groazei din Romania libera, serie neterminata inca.
NB: Tiberiu e un jurnalist "ultra-periculos", cautat de super-procurorii anti-coruptie. Vezi Ura! Am dosar penal la DNA

No comments: