Pages

Wednesday, May 28, 2008

Ce a uitat Liviu Iolu cand a primit premiul CRP: a parte din adevarul despre "cazul Ungureanu"

Liviu Iolu a primit Marele Premiu pentru presă scrisă, scrie Traian Batranu in EvZ de azi:

"Jurnaliştii de la „Evenimentul zilei“ au luat crema premiilor la Gala Clubului Român de Presă (CRP). Liviu Iolu, şeful Departamentului Reporteri Speciali al EVZ, a primit Marele Premiu pentru presă scrisă. El a fost recompensat pentru anchetele publicate în ianuarie 2007, care au dus la demiterea lui Mihai Răzvan Ungureanu, unul dintre cei mai apreciaţi miniştri ai cabinetului Tăriceanu.„Ancheta pe care am publicat-o mi-a provocat sentimente amestecate. Mă bucur că am furnizat o exclusivitate pentru ziarul la care lucrez, însă vestea că Mihai Răzvan Ungureanu a demisionat nu mi-a dat satisfacţie, mai ales că în locul său a fost numit un ministru care s-a dovedit a fi incompetent“, a spus Liviu Iolu."

Cam ciudat, lui Liviu Iolu ii pare mai mult rau de "saracul" Ungureanu decat de sursa originala care a provocat tavalugul intelmedia, un ziarist de investigatii din Vaslui pe care uita sa-l mentioneze si care, dupa ce a transmis stirea cu muncitorii romani rapiti a fost calcat, la propriu, de handicapatii din servicii care se cred in filmele cu Sergiu Nicolaescu despre legionari si comisarii NKVD (si zona cam estica e de vina...).

Pacat, Liviu Iolu! Fara aportul lui Gabriel Huides poate n-ai fi luat nici un premiu.

Adevarul despre sursa zero si repercusiunile suferite de un ziarist uitat de provincie, aici:

No comments: