Pages

Monday, November 30, 2009

DOVADA CURENTUL: Cum vrea Vîntu sa puna mana pe Poşta Română prin intermediul marionetelor sale din politica, patronate si sindicate. AUDIO EXCLUSIV

Vă prezentăm astăzi proba audio care demonstrează că încă din 2006 Vîntu lucra intens, prin intermediul amicului său Maricel Păcuraru, pentru a pune måna şi pe Poştă, şi pe patrimoniul UGSR. Interesant este că aceste două obiective, Poşta şi UGSR, alături de CEC, apar şi în cuprinsul notei informative care arată cum lideri marcanţi ai PSD, Ion Iliescu, Adrian Năstase şi Mircea Geoană, au împărţit mogulilor Vîntu, Voiculescu şi Patriciu cåteva hălci importante din economia ţării, în schimbul susţinerii în campania prezidenţială. Uitånd proverbul „dacă tăcea, filosof rămånea“, Vîntu a intrat în direct la televiziunea sa, în cadrul emisiunii „Ora de foc“, susţinånd în stilul cunoscut că: „În privinţa Poştei, domnule Adrian Ursu şi domnilor invitaţi şi telespectatori, aveţi cuvåntul meu de onoare că nici măcar o clipă nu mi-a trecut prin cap să cumpăr o adunătură de mortar şi ciment. Eu nu sunt speculator imobiliar. Din acest punct de vedere, Traian Băsescu a dezinformat“.
Contrariat de declaraţiile mogulului care-i plăteşte salariul, Ursu l-a întrebat: „Nu s-a auzit foarte bine. O adunătură de mortar şi ciment aţi spus?“. Iar mogulul i-a răspuns pe acelaşi ton superior: „Vă rog? Păi ce înseamnă Poşta? Clădiri. Eu nu cumpăr clădiri. Eu mă ocup de retail. Eu mă ocup doar cu cash. Sunt speculator financiar şi atåt. Punct“. El a pus punct, iar noi continuăm şi vă demonstrăm cum încă din 2006 Sorin Ovidiu Vîntu punea la cale acapararea Poştei Romåne şi a patrimoniului UGSR, spre disperarea asociatului său Maricel Păcuraru, care şi le dorea pentru sine.

Cum minte public Vîntu despre interesele sale faţă de Poşta Română
Continuarea plus Audio la

Dovada audio: Vîntu vrea Poşta Română
Curentul - luni, 30 noiembrie 2009

No comments: