Pages

Wednesday, June 17, 2009

SORIN ROSCA STANESCU il da azi in judecata pe Basescu, dupa cum a declarat ieri la Antena 3

Jurnalistul Sorin Rosca Stanescu a anuntat, miercuri seara, ca il va da in judecata pe presedintele Traian Basescu dupa ce seful statului l-a acuzat ca i-ar fi cerut sa opreasca un dosar al lui Dinu Patriciu. "De data chiar a intrecut masura si nu il mai iert! Am sa il dau in judecata", a declarat Sorin Rosca Stanescu, miercuri, la Antena 3.
Reactia ziaristului vine dupa ce presedintele, prezent, marti, la B1 Tv, a povestit cum "l-a suparat".
"N-as mai vorbi despre Sorin Rosca Stanescu. Este una din marile mele deceptii. Pentru ca, poate m-am inselat, dar cu mine a fost corect pana la incidentul cu Patriciu, cand i-a intrat lui in cap ca eu i-am facut dosar lui Patriciu. O prostie! Acel dosar era depus de domnul Talpes din timpul guvernarii Iliescu. Dar cand mi-a cerut sa intervin sa se opreasca dosarul, acolo reactia mea nu putea fi decat sa... Imi pare rau", a declarat Basescu.
Nu doar Sorin Rosca Stanescu a fost "faultat" de Traian Basescu in cadrul aparitiei televizate de marti, ci si Emil Hurezeanu, de la care seful statului se astepta la inteligenta.
"La Hurezeanu ma asteptam la inteligenta si la intelegerea lucrurilor, si nu sa faca un lucru gratuit. De asta am reactionat la Hurezeanu. In rest, sunt oameni la care n-am pretentia sa fie inteligenti, deci nu ma pot supara pe ei. Dar la Hurezeanu aveam pretentii mai mari... Nu, eu nu sunt prieten cu Hurezeanu. Mi-am dat seama ca intentionat a facut aprecieri in care nici el nu credea, pentru ca este un bun analist de politica externa. Chiar daca toti analistii bine cotati pe care-i vedeti fac analiza de politica externa din surse deschise. Am vazut oameni pentru care am toata aprecierea si imi dadeam seama ca lor le lipseau lucruri pe care eu le stiam si ei nu le stiau", a spus presedintele Basescu.

No comments: