Pages

Sunday, June 7, 2009

GIGI BECALI despre Traian Ungureanu: Mascariciul Europei! Si despre Robert Turceascu: I-am dat spaga 20.000 de Euro si i-am spus ca-l iau la picioare

Gigi Becali pare ca si-a revenit complet dupa experienta inchisorii care, este de remarcat, i-a dat o nota mai mare de seriozitate, mai ales ca, de azi, este membru al Parlamentului European. In aceasta calitatea i-a gasit utecistului intarziat Traian Ungureanu ce mai buna porecla: Mascariciul Europei.
Proaspat ales in Parlamentul European, Gigi Becali a reconfirmat, la Realitatea TV, ca a discutat cu reprezentanti ai PD-L despre o posibila inscriere a reprezentantilor PRM in grupul popular, contrazicandu-l astfel de Traian Ungureanu, care tocmai dezmintise informatia, ca si cum el chiar ar insemna ceva in PDL. "Imi aratati o foaie a unui scrib anonim", a replicat Traian Ungureanu, cand moderatorul l-a intrebat cum comenteaza informatiile privind posibila inscriere a lui Vadim Tudor si Becali in Partidul Popular European. "Am discutat acest subiect", l-a contrazis Gigi Becali, precizand ca si Corneliu Vadim Tudor isi doreste acest lucru.
"Si Vadim vrea in PPE, depinde daca ne vor primi, dar eu cred ca ne vor primi, pentru ca au nevoie de vot", a explicat Becali, adaugand ca spera ca, in acest fel, sa i se stearga lui C.V. Tudor "eticheta de extremist". Insa la scurt timp, prezent intr-o emisiune la OTV, Vadim a sustinut ca ii va fi foarte greu sa fie in acelasi grup parlamentar cu extremistul anti-roman Viktor Orban, care este vice-presedinte al PPE si ca el personal ar prefera Grupul Europa Natiunilor.
Becali a mai precizat ca, in circa sase-sapte luni, isi va da seama daca va "putea sa faca ceva pentru Europa si pentru Romania". "Daca nu, imi voi da demisia, nu voi sta degeaba in PE. Nu e greu pentru mine, plec cu avion particular, nu stau cu cursa de linie, deci nu am nicio problema", a mai spus el, precizand ca il va lua si pe Vadim cu el, daca liderul PRM doreste acest lucru.
In momentul in care bufonul GDS Traian Ungureanu a luat cuvantul, incercand din nou sa-l contrazica, Becali l-a repezit scurt: "Voi mai fi bun parlamentar european decat dl. Traian Ungureanu de o suta de ori... O sa fii un mascarici in Parlamentul European!"

Cum a luat Turcescu spaga 20.000 de euro de la Becali si a fost apoi iertat de dragul unei persoane

Ajuns in studioul OTV cu Vadim Tudor, Gigi Becali a confirmat o dezvaluire mai veche, de data aceasta oferind nume si detalii precise:
"Robert Turcescu a venit la mine sa-mi spuna ca face un CD cu Fundatia Gojdu, ca stie ca sunt patriot si sa-l sponsorizez eu, pe societatea lui. A luat vreo doua interviuri la Budapesta, vreo doua la Bucuresti - cat puteau sa-l coste? Hai sa spunem vreo trei-patru mii de euro cu totul. Cat credeti ca mi-a cerut? 24.000 de euro! A venit la mine - eram la biroul meu de la Marriott - s-a rugat de mine, ca isi ia casa, ca nu stiu ce... si i-am dat. Spaga! Ia ma, cu 20.000 mai mult! Da' sa stii ca te iau la picioare. I-am zis: pleaca de-aici ca te iau la picioare! Dupa care, tot el cu coada sus. La Realitatea ma tot injura. Si-atunci i-am zis: ia da' ma tu banii aia inapoi... Si fugea de mine. Si-atunci, o persoana pe care o respect l-a scapat. A venit Aurelian Pavelesuc la mine si m-a rugat din partea persoanei pe care o respect foarte mult sa-l iert. Este o persoana ca mine... ma-ntelegeti, cu bani. Nu vrea sa dau nume. Si i-am zis lui Pavelescu: ma, dar atunci sa scoata el din buzunar 20.000 sa plateasca pentru Turcescu. Da' pentru ca-l respect prea mult l-am iertat pe Turcescu, pentru persoana asta, si pot sa spun si cine e: patronul lui!
Si m-a zis Giovanni (Becali): ma' ziaristii astia care iau spaga stii de ce-si permit atata, sa ne si injure dupa? Pentru ca se bazeaza pe onoarea noastra de machedoni, ca n-o sa spunem. Na, ca m-am saturat. Ei iau spaga si eu sa raman injurat! Asta-i Turcescu!
Si mai e un caz: un ziarist-scriitor, mai in varsta - nu vreau sa dau nume - care a venit la mine la Palat si mi-a zis: Domnule Becali, eu am niste probleme de sanatate si as vrea sa va rog sa fiti tutorele copilului meu, daca o fi ceva, ca va respect foarte mult I-am spus: da, domnule, nici o problema, va dati seama - un copil! I-am dat si vreo 5000 de euro, de medicamente. Eh, si, cand eram in inchisoare ce facea: ma injura la Realitatea! Cum sunt domnilor oamenii astia, ca nu inteleg! Acum vrea sa fiu tutorele copilului lui, ii dau si bani de medicamente si dupa aia ma injura. Unde mai este onoarea in Romania?"
Vadim Tudor a speculat ca ar fi vorba de un ziarist cu parul alb, dar Gigi Becali a refuzat sa confirme.
E, noroc cu Euroalegerile astea, ca am mai aflat si noi, ziaristii, cate ceva despre colegii nostri, ziaristii...

No comments: