Pages

Wednesday, June 10, 2009

POSEDATUL Ungureanu. Traienut Ungureanu de la UTC al PDL in viziunea lui Razvan Ioan Boanchis

Ungurene, citeşte-l pe Tiberiu Utan!
de Răzvan Ioan Boanchiş
Pe mine nu mă deranjează că au intrat în Parlamentul European EBA, Vadim şi Gigi Becali. Şi ei reprezintă România. Iar Vadim, chiar şi cînd n-are dreptate, derapează cu talent. Întotdeauna voi prefera o năzbîtie zisă cu farmec unui adevăr debitat de un poticnit. Ceea ce mă enervează e că mă va reprezenta Traian Ungureanu. Şi o spune unul care a fost în Piaţa Universităţii, i-a votat şi pe Raţiu (aici am nimerit-o), şi pe Emil Constantinescu, şi pe Băsescu. De data asta, nu m-am mai ars. Am stat acasă. Ungureanu va fi Cernobîlul nostru la Bruxelles, nu EBA sau Vadim sau Gigi. În EBA, în Vadim şi în Gigi mă mai regăsesc. Pe Elena Băsescu n-o cunosc, fiindcă nu mai merg prin cluburi de vreo cinci ani, Vadim a scris despre mine că sînt “un bou care face chiş, aşa cum îl arată şi numele”, iar Gigi m-a înjurat, cu multă convingere şi în repetate rînduri, de mamă. Asta e, mergem înainte, m-am mai certat cu ei, dar nu-mi stîrnesc repulsie. Ceea ce n-aş putea susţine despre Traian Ungureanu. Mă întreb chiar dacă Vadim, cînd a zis despre Gigi că-i “maimuţă curentată”, nu se gîndea cumva la freza lui Ungureanu. Dar să nu ne luăm de aspectul exterior al omului. Au existat şi nesimţiţi care l-au făcut sifon, referindu-se la dioptriile lui. Urît. Plus că nu i se potriveşte porecla. În PD-L, Monica Macovei e regina sifoanelor. Fata îşi dă bezmetica ţară în primire cu asiduitate de procuroare comunistă care a depăşit planul de arestaţi. Revenind la posedatul care a promis că se aruncă de pe bloc şi nu s-a ţinut de cuvînt, vă rog să-l studiaţi puţin! Face parte din categoria mîzgălicilor intransigenţi pe hîrtie şi umili în particular, cînd îşi întîlnesc stăpînii. La petrecerea de după alegeri, picolii de la crîşmă erau monumente de demnitate pe lîngă el. Ungureanu s-a topit mai repede ca gheaţa din frapieră cînd a apărut EBA. Oricum, slugarnicul e mare, a reuşit ceva de neegalat. L-a lins (nu spun unde) pe Băsescu — “mă cheamă Traian, ca pe Traian cel Mare” — mai adînc decît îl scobise pe Ceauşescu. Şi o face şi prost, Nicolae Dragoş avea talent în comparaţie cu el. Ca să nu mai amintesc de Tiberiu Utan.
www.7plus.ro

No comments: