Pages

Saturday, January 24, 2009

Cuvant despre eroism. Parintele Gheorghe Calciu

Eroismul este o stare de spirit. Ea aparţine unei generaţii, unui popor, sau persoanelor singure. Sensul pe care îl dăm noi eroismului în această accepţie nu are nimic de-a face cu eroismul militar, nici măcar cu eroismul cruciaţilor, celor de bună credinţă. Această categorie de eroi sunt circumstanţiali, tranzitorii, determinaţi de spiritul vremii, de entuziasmul creat local şi temporar, sau de apelul unor persoane harismatice care pun în faţa unei generaţii un scop precis şi tangibil.
Eroismul gratuit este cel care nu vizează o victorie în materie, ci în spirit. Incertitudinea victoriei nu impietează eroismul persoanei care îl practică, aşa cum pocăinţa cuiva nu impietează asupra perseverării în ea, chiar dacă nu avem certitudinea că suntem mântuiţi.
Taina mântuirii stă în mâna Domnului, taina eroismului stă în devoţiunea celui care a primit harul acestei virtuţi. Eroismul lui Don Quijote era unul gratuit. El a pornit lupta împotriva duhurilor rele, a strigoilor, a cavalerilor răi, fără o altă ţintă, dincolo de dorinţa de a-i birui. Eroul (nu în sens de personaj) tragic se distinge de orice alt erou prin neaderare la istorie şi la temporalitate. El trăieşte într-o altă dimensiune care este cea mistică. Toate eroismele gratuite sunt mistice, chiar dacă nu apar explicit ca atare.
Extras din
Radu Gyr sau despre gratuitatea eroismului
Pr Gheorghe Calciu
ATITUDINI
Revista de Gandire si Traire Romaneasca
Anul II, Nr 4, Ianuarie 2009

Actiuni impotriva cipului biometric si a controlului electronic. Conferinte publice si demonstratii de strada


Marti, Bucuresti, Sala Dalles

Grupul Areopag va invita marti, 27 ianuarie, ora 18.00, la conferinta cu tema „Sfarsitul Lumii - Intre profetii si obsesii"
Locatie: Sala Dalles, lângă Librăria Noi.
Vor vorbi: Ierom. IOAN ŞIŞMANIAN (de la Mănăstirea Petru Vodă), Maica ECATERINA FERMO, LAURENŢIU DUMITRU, DANION VASILE. Conferinţa va fi transmisă în direct pe http://www.ortodoxradio.ro/.
Se vor lansa volumele „Stareţii despre vremurile din urmă” şi „Zorii Apocalipsei”. Rog anuntati mai departe, pe e-mail-uri, messenger sau, cel mai eficient, prin viu grai…
Cu mulţumiri,
Danion Vasile

Miercuri si Joi, Oradea şi Beiuş

Miercuri 28 ianuarie, începând cu orele 17.00, la Casa Armatei din Oradea va avea loc conferinta publica cu tema “Îndosarierea electronică şi libertatea umană”, susţinută de ieroschimonahul Ioan Şişmăniean de la mănăstirea Petru Vodă din judeţul Neamţ.
Etapa a doua a conferinţei va avea loc a doua zi, joi 29 ianuarie, ora 17.00, la Beiuş, în sala mare a primăriei, cu tema „Îndosarierea electronică, între profetie si fabulaţie” susţinută tot de părintele Ioan de la mănăstirea Petru Vodă.
Organizatorii sunt: Fundaţia creştină ortodoxă Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil în colaborare cu Asociaţia pentru păstrarea şi promovarea valorilor culturale şi nationale ale poporului român – ASTRADROM
Intrarea liberă.
Ancuţa Avram,
Preşedinte ASTRADROM

Miercuri, 11 februarie, Bucuresti

Coalitia Impotriva Statului Politienesc anunta pentru data de miercuri 11.02.2009 un miting de protest impotriva aplicarii hotararii de Guvern nr. 1566/15.12.2008 privind inserarea cipurilor biometrice in pasapoarte.
Vom cere ANULAREA Hotararii de Guvern si SUSPENDAREA ei de catre instanta de judecata.
Reamintesc ca in aceeasi zi vom avea termen de judecata la Curtea de Apel Bucuresti, unde se va cere suspendarea Hotararii 666, pana la judecarea contestatiei. Este posibil ca acest Apel sa se concretizeze la nivel national, prin mitinguri simultane si in alte orase ale tarii.
Declaratia de miting va fi depusa la primarie luni 26 ianuarie. Inca nu stim exact ce locatie ne va aproba primaria, dat fiind numarul mare de participanti pe care il speram. Intentia noastra este de a face mitingul in fata sediului Curtii de Apel Bucuresti, pentru a arata judecatorilor seriozitatea cazului, importanta lui precum si sustinerea populatiei fata de aceasta cerere de suspendare. Cei care sunt ferm hotarati sa participe, sa isi anunte participarea din timp, pentru a organiza cu acestia o intalnire prealabila, pentru aspecte organizatorice. Legea ne obliga sa avem la fiecare 10 oameni o persoana insarcinata cu servicul de ordine al mitingului. Un alt miting pe care il anuntam de pe acum va fi la sediul Avocatului Poporului, pe str. Eugen Carada, langa Banca Nationala, in Bucuresti avand ca obiect sesizarea Curtii Constitutionale cu privire la neconstitutionalitatea Legii 298, ce priveste inregistrarea comunicatiilor electronic.
Doamne ajuta!
Mihai Rapcea
refuzimplant@yahoogroups.com

PS: Nu vreau sa par prapastios, dar chiar numarul Hotararii de Guvern imi da fiori - 1566 este un numar straniu, caci daca adunam primele doua cifre din numarul hotararii 1+5, atunci avem... Hotararea 666.

Dovada crimelor de razboi din Gaza. Un ziarist acuza: Israelul a folosit deliberat fosfor alb si bombe cu fragmentatie asupra civililor palestinieni

Cand am postat aici, pe 5 ianuarie, articolul Israelul suspectat ca ataca in Gaza cu Fosfor Alb, arma chimica interzisa de Conventia de la Geneva. Orice picatura de fosfor arde carnea pana la os am fost atacat profesionist de un comentator cu IP din Israel ca sunt "dezinformator". Iata ca astazi scandalul a erupt violent datorita unui jurnalist curajos. In urma cu cateva zile, reporterul postului Channel 4, Jonathan Miller, a dovedit folosirea asupra civililor a acestei arme, fosfor alb, si a bombelor cu fragmentatie, fapte ce devin crime de razboi. Este vorba de cazul atacului asupra unei scoli care era clar marcata ca adapost ONU, si unde au fost ucisi si raniti zeci de civili, femei, batrani, copii, si despre bombardarea si distrugerea deliberata a ajutoarelor umanitare ale Natiunilor Unite, soldata si cu uciderea a doi lucratori ONU. Vedeti mai jos reportajul postat pe YouTube, originalul de la Channel 4 si o reactie a CNN mult ulterioara stirii postate aici, din Times, ca si, in foto, rezultatul razboaielor asupra palestinienilor.






Profetia Apocalipsei. Dupa cipul RFID implantabil in umar urmeaza cipul MMEA implantabil pe frunte


"Şi ea îi sileşte pe toţi, pe cei mici şi pe cei mari, şi pe cei bogaţi şi pe cei săraci, şi pe cei slobozi şi pe cei robi, ca să-şi pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte.
Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei."


In ultimii ani s-a constata o accelerare a eforturilor de popularizare a bio-cipului implantabil realizat de Corporatia VeriChip, condusa de un Board de Directori format din Jeffrey Cobb, Barry M Edelstein, Steven R Foland, Scott Silverman si Michael Krawitz. Produsul a devenit o realitatea pe piata americana inca din 2004, cand US Food and Drug Administration - Departamentul american pentru Alimentatie si Medicamente (FDA) a aprobat folosirea bio-cipului ca sistem implantabil care contine tehnologie de identificare prin radio frecventa (prescurtat RFID). Conform prevederilor companiei producatoare, VeriChip, bio-cipul mai mic decat un bob de orez contine o baza de date si un numar de identificare unic si se implanteaza in mana dreapta.

VeriChip Corporation (http://www.verichipcorp.com/), producatorul micro-cipurilor, le face reclama drept cel mai sigur si rapid mod de a accesa informatii medicale de la o persoana, in situatii de urgenta. Dupa cum probabil stiti, Statele Unite au inceput deja sa implanteze aceste bio-cipuri voluntarilor dar si copiilor, bolnavilor, detinutilor si militarilor. Discutia principala din spatiul public american si nu numai, este, in acest moment, inlocuirea cartilor de identitate, in timp, cu aceste bio-cipuri implantate in mana dreapta.

Inca sunt voci, izolate, care reclama, ca si noi acum, faptul ca tehnica permite interceptarea informatiilor, ca avem de a face cu insemnarea cu numarul Fiarei, ca este un atac la libertatea persoanei, etc, etc. Acum, razboiul impotriva terorismului cumulat cu "salvarea mondiala" de criza ce se amplifica, la randul ei indusa, justifica orice masura excesiva. America trebuie perceputa ca un experiment. "Experimentul Pitesti" a fost aplicat, cu succes, intr-o alta forma, neviolenta dar cu acelasi scop si la scara larga, precum comunismul, asupra amestecului de populatii din Statele Unite. Rezistenta este asadar minima si anihilabila. Probabil mai auziti din cand in cand de cate un grup de credinciosi - catalogati rapid de media drept extremisti - care se refugiaza in munti si refuza orice legatura cu statul federal, pentru ca apoi sa aflam ca o razie FBI a reusit sa "repuna situatie in legalitate", cu ajutorul uzului excesiv al armelor de foc.

Pana la faza aceasta, aici, in spatiul european, inca pregatit la o rezistenta in masa datorita crestinismului si a culturii milenare a natiunilor bine inradacinate in arealul lor ancestral, se opereaza cu acest instrument intemediar, actul de identitate cu micro-cip. Dupa cum intemeiat a avertizat Duhovnicul Neamului, Parintele Iustin Parvu, in urma revelatiei sale, acesta este un semn premergator insemnarii fizice cu numarul Fiarei, conform profetiei Apocalipsei, pe mana dreapta si pe frunte. Si iata dovada tehnica, cunoscuta deja la nivelul expertilor: conform unor surse independente de presa, deci neoccidentale, focalizarea discutiei publice asupra VeriChip pune in umbra faza a doua a operatiunii malefice. Conform acestor surse, la ora aceasta s-a edificat deja cel de-al doilea proiect ultra-sofisticat, sub comanda Agentiei de Cercetari si Proiecte Avansate de Aparare (Defense Advanced Research Projects Agency - DARPA) care apartine de Departamentul Apararii Statelor Unite. DARPA (http://www.darpa.mil/) este, printre multe altele, si inventatoarea Internetului.

Inventia care ar putea implini Profetia este un alt micro-cip implantabil, numit Multiple Micro Electrode Array - MMEA (Vezi Multielectrode array si Biochip). Acest cip va fi implantat in cap, in zona fruntii, pe un nerv care va conecta creierul direct la un calculator. Inventia este deja testata cu succes si are diferite aplicatii, in special, momentan, medicale si militare. Concret, aceasta va permite practic teleghidarea unui om de la distanta. Experimentele (publice) de pana acum au demonstrat cum un cobai devine o jucarie vie in mainile specialistilor care detin telecomanda. Sigur, totul pare de SF. Dar la fel era pentru stramosii nostri posibilitatea zborului in spatiu. Acum totul este normal, asa cum va parea, poate, si urmasilor nostri folosirea acestor micro-bio-cipuri, pentru "beneficiile" aduse de acestea in "situatii de urgenta".

De aici, nu va mai fi decat un pas, pentru americani, pana la implinirea Profetiei, doi, probabil, pentru romani. Poate dura 10, 20 sau 30 de ani, poate dura mai mult - in functie de gradul de "civilizatie" al zonei -, dar in tot cazul, suntem foarte aproape. "Nu credeam că voi trăi să văd şi eu începutul acestor vremuri de durere, apocaliptice", afirma Parintele Justin in Apelul sau la trezire. Un clevetitor infiltrat in Biserica noastra, fragmentata deja, in cea oficiala si cea reala, se intreba cu glas tare de ce trebuie sa mai respectam niste canoane "invechite", in cazul scandalului apostaziei lui Corneanu. Acum, pentru a fi luat in deradere demersul de avertizare profetica venit din partea Parintelui Justin Parvu, se spune acelasi lucru despre scrierea sfanta a Apocalipsei. Si totusi, ea se intampla.

Danion Vasile demonteaza aprioric ipoteza caterisirii parintelui Justin

“După pornirea campaniei „NU CĂTUŞELOR ELECTRONICE”, pe 21 ianuarie 2009, am primit de mai multe ori, chiar de zeci de ori, mesaje similare privitoare la posibilitatea caterisirii părintelui Justin Pârvu la prima adunare a Sfântului Sinod, ca urmare a poziţiei sale în problema microcipurilor.

Înainte să ia cuvântul la întâlnirea AZEC (din 22 ianuarie 2008), reprezentantul Arhiepiscopiei Tomisului, părintele Eugen Tănăsescu, mi-a spus că el consideră că textul iniţial, apărut sub semnătura părintelui Justin, nu poate fi autentic, întrucât conţine multe erezii. I-am cerut să îmi dea exemple. A răspuns: „Cum ar fi putut părintele Justin să vorbească în locul Sinodului? Cum ar fi putut să se pună deasupra Sfântului Sinod?” I-am răspuns: „Părinte, dar nu s-a pus deasupra Sinodului, doar a avut curajul unei poziţii personale, deoarece Sinodul nu a analizat problema la timp.” (La timp ar fi fost înaintea emiterii primelor carnete de conducere biometrice, în decembrie 2008). Răspunsul a fost neconvingător: „Nu, apelul nu este autentic, părintele nu putea spune mari erezii.” (De altfel, părintele Tănăsescu şi-a exprimat şi public, în dezbaterea AZEC, părerea potrivit căreia textul nu este autentic, spunând că ar aparţine unor ucenici ai părintelui stareţ.)

Citind şi recitind cuvântul părintelui nu am găsit aceste mari erezii. De altfel, în apelul său părintele Justin spune clar că vorbeşte în calitate de „biet monah”, nici măcar de arhimandrit: „Nu în calitatea mea de biet monah, ascuns într-un vârf de munte, era să vă aduc la cunoştinţă aceste pericole ce se ivesc asupra Bisericii lui Hristos, în primul rând, ci a arhipăstorilor, mai marii acestei Biserici. Dar dacă ei trec aceste lucruri sub tăcere, având preocupări mai de seamă decât are acest popor, eu nu pot să trec cu vederea glasul vostru, al celor care aţi rămas credincioşi cuvântului Evangheliei lui Hristos, aţi aşteptat şi mi-aţi cerut cuvântul în privinţa acestor realităţi dureroase în care ne aflăm.“

Nu există în această poziţie nicio tentativă de substituire a autorităţii Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române.

Mai mult chiar, apelul părintelui Justin a fost analizat în raportul „România - un posibil loc de început al pecetluirii apocaliptice?“, realizat cu binecuvântarea Mitropolitului Teofan, Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei, de către pr. prof. dr. Mihai Valica.

Sinteza psiho-teologică a comunicatului Părintelui Justin Pârvu din data de 14.01.2009:

a. Îndemnat de glasul conştiinţei şi curăţia inimii, Părintele Justin atenţionează cu duh profetic, de pericolele unui posibil început de însemnare cu numărul fiarei apocaliptice 666 şi consideră planul naţional de introducere a cipurilor biometrice pentru buletin şi paşaport ca o vreme «premergătoare acestei profeţii», deci nu derularea însăşi a profeţiei.

b. Nu acţiunea cipurile biometrice în sine este egală cu pecetluirea, ci aceasta reprezintă doar un început şi «o capcană a vrăjmaşului». E posibil ca ulterior aceste date să fie folosite pentru trecerea la acţiunea propriu-zisă, iar o dată începută, să pregătească pas cu pas, psihologic-aperceptiv şi mental, acţiunea finală: pecetluirea.

c. În acest context, Părintele Justin îi îndeamnă pe credincioşi să fie vigilenţi şi, dacă e nevoie, chiar jertfelnici: să primească martirajul, dacă vor fi forţaţi să primească «inofensiva» acţiune, adică acceptarea cipurilor biometrice pentru buletine şi paşapoarte.

d. Recunoaşte că nu este de datoria sa să facă această atenţionare, ci ar fi fost de datoria «arhipăstorilor, mai marii acestei Biserici», însă din cauză că ei nu iau atitudine, sau nu consideră acest lucru un pericol, se substituie acestora şi, din dragoste pentru neam şi Biserică, trage un semnal de alarmă, considerând ca acest «proiect le răpeşte de fapt oamenilor libertatea» şi ar grăbi şi chiar ar uşura ulterior procesul de pecetluire.

e. Cuvintele: «Este vremea muceniciei! Luptaţi până la capăt! Nu vă temeţi!» vor să marcheze acest lucru şi vor să spună că dacă acum, când acţiunea este abia la început, creştinii nu vor fi capabili de jertfă şi împotrivire, mai târziu va fi şi mai greu.

f. Dacă această acţiune nu ar fi fost proorocită cu 2000 de ani în urmă de Sf. Apostol şi Evanghelist Ioan, demersul pe care guvernanţii, cu ştiinţă sau neştiinţă, îl fac prin acest proiect nu ar fi fost pus sub semnul întrebării sau al contestării, ci nebăgat în seamă, sau poate chiar considerat un lucru benefic. Însă dacă luăm în serios Sf. Scriptură, şi în special proorocia din Apocalipsă 13, atunci, după părerea mea, demersul Părintelui Justin este justificat teologic, responsabil şi profetic, întrucât există multe date comune între acţiunea introducerii cip-urilor biometrice şi atenţionarea profetică din Apocalipsă.”

(Din păcate, acest raport a fost trecut cu vederea de către vorbitorii de la dezbaterea AZEC, deşi organizatorii îl deţineau. Raportul, care circulase iniţial pe e-mail-uri, a fost postat, cu aprobarea autorului - pr. Mihai Valica, pe blogul lui Razvan Codrescu - vicepresedinte AZEC - nota mea. Tot nota mea: Raportul mi-a fost transmis de autor cu o zi inainte de dezbatere si publicat aici imediat fiind si trimis pe lista mea de e-mail. Practic, el se afla in posesia tuturor membrilor AZEC de la dezbatere. El a si fost invocat doar de Cristian Curte, insa din public. Atat Codrescu cat si Bucuroiu l-au ignorat.)

Iată o părere autorizată: „demersul Părintelui Justin este justificat teologic, responsabil şi profetic“. Pentru un astfel de demers, părintele Justin nu poate fi caterisit. De altfel, dacă s-ar fi pus problema caterisirii, părintele Justin ar fi fost judecat mai întâi de comisia mitropolitană, nu direct de Sfântul Sinod.

Şi chiar dacă apelul părintelui Justin ar fi fost dezbătut de Sfântul Sinod, şi chiar în eventualitatea în care ierarhii l-ar fi considerat greşit, tot nu s-ar fi ajuns la caterisirea părintelui. De altfel, în cazul Corneanu, deşi împărtăşirea mitropolitului Banatului la heterodocşi contravine canoanelor Bisericii Ortodoxe, nu s-a pus oficial problema caterisirii. Ba chiar, după decizia Sinodului de a-l ierta, invocată fiind pocăinţa mitropolitului, acesta a făcut declaraţii şocante: „M-am aflat faţă în faţă cu misterul fraternităţii şi am fost acoperit de harul dumnezeiesc. Însă, sunt convins că vor mai trece mulţi ani pentru a ajunge la aceste gesturi. Abia după aceea vor deveni normale.” Şi fiind întrebat de jurnalista Francesca Strazzari: „Preasfinţia voastră, vă simţiţi nevinovat?” a dat următorul răspuns: „Da, în mod absolut. Acum furtuna a trecut. Cred că, pe moment, totul s-a terminat. Cel puţin aşa sper. (…) Gestul rămâne. Nu mă pocăiesc. Nu am comis o crimă“.

(www.revistalumeacredintei.ro/sct_3/st_255/o_ultima_declaratie_socanta_a_mitropolitului_corneanu_gestul_ramane_nu_ma_pocaiesc.htm)
Dacă nu a fost caterisit Mitropolitul Corneanu, pentru o rătăcire evidentă, cum ar fi putut fi caterisit părintele stareţ Justin? O astfel de caterisire ar fi provocat o mare răzmeriţă în rândul credincioşilor, care ştiu că inima Moldovei nu bate doar la Iaşi, ci şi la Petru Vodă…

Cred că astfel de mesaje, panicarde, privitoare la o eventuală caterisire a părintelui Justin nu fac altceva decât să stârnească o adversitate faţă de Sfântul Sinod. Ele trebuie privite cu reticenţă, fiind stârnitoare - neintenţionat sau nu, nu discutăm aici - de zâzanie şi tulburare.

Totuşi, în astfel de mesaje există un singur element cu care sunt de acord: îndemnul la rugăciune pentru părintele Justin. Părintele şi-a asumat un demers mucenicesc. (De altfel, pe părinţii veniţi de la diferite mănăstiri sau parohii, care l-au întrebat: „Ce să facem dacă ierarhii ne vor mustra că vorbim împotriva microcipurilor“”, el a răspuns: „Daţi vina pe mine, spuneţi-le că eu v-am sfătuit să vorbiţi aşa…“)

Curajul părintelui Justin se aseamănă curajul marilor mărturisitori din istoria Bisericii. Crucea lui este foarte grea, şi e foarte important să ne rugăm pentru el. Ispitele sunt mari, niciun om nu e infailibil, şi pentru aceasta e nevoie să ne rugăm pentru părintele să poată duce până la capăt lupta pe care a pornit-o.

Duşmanii lui au fost, sunt şi vor fi mulţi, şi nu se bucură deloc de roadele lucrării sale. Dar ucenicii, apropiaţii şi prietenii săi sunt mult mai mulţi. Şi au datoria să se roage, cu zdrobire de inimă, pentru părintele Justin. Să se roage şi pentru cei care îl defaimă şi îl dispreţuiesc. Să se roage şi pentru părinţii care îi sunt aproape, să se roage pentru toată obştea Mănăstirii Petru Vodă. Şi să se roage pentru preoţii, ca să atragă poporului atenţia asupra pericolelor care bat la uşă. Şi să se roage, mai ales, pentru ierarhii Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române, ca să fie luminaţi de Dumnezeu pentru a face faţă acestor pericole… “
Sursa: http://www.razbointrucuvant.ro/

Buldozere sarbesti la poarta unei biserici romanesti. Ce face Romania? FOTO din Malainita, Valea Timocului

Buldozere sarbesti la poarta unei biserici romanesti
Zilele trecute am primit un apel din partea parintelui Boian Alexandrovici din Valea Timocului, Serbia. Primaria orasului Negotin tocmai ce ii inmanase parintelui Alexandrovici o instiintare care cerea demolarea fundatiilor celei de-a doua biserici ctitorite la Malainita, in termen de 15 zile - din care trei au trecut deja.

Pentru cei care nu stiu: parintele Alexandrovici a construit cu mare greutate, incepand cu anul 2004 singura biserica in care se slujeste in limba romana, in Valea Timocului. De-a lungul anilor, autoritatile sarbe au facut tot posibilul pentru a-l impiedica sa-si duca constructia la bun sfarsit. Initial, au refuzat sa elibereze o autorizatie de constructie, iar cand parintele Boian a ridicat biserica pe pamantul propriu, a fost actionat in justitie. Si in prezent, asupra parintelui Alexandrovici apasa o condamnare la sase luni de inchisoare cu suspendare. Toamna aceasta bise­rica cu hramul Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil a imbracat haina nou prin sfintirea picturii. Parintele Alexandrovici a inceput inca din martie 2008 sa ridice o a doua biserica - de data aceasta avand toate aprobarile necesare. Astfel ca decizia de daramare a fundatiilor pentru cea de-a doua biserica vine ca un trasnet din senin, fara niciun fel de fundamentare si fara nicio explicatie.
Pe buna dreptate parintele Boian Alexandrovici se intreaba daca mai este loc pentru romani in Serbia, atata vreme cat autoritatile iau masuri contradictorii: in 2008 aproba constructia, iar in 2009 cer daramarea lucrarilor realizate. Pana la urma este o chestiune care tine de statul de drept si de cata incredere se poate avea in auto­ritatile sarbesti. Experientele romanilor de pana acum nu sunt de natura sa incurajeze increderea in viitor. Conditiile care ar trebui respectate pentru minoritatea romana din Serbia sunt stabilite intr-o serie de documente internationale la care Belgradul este parte, documente care subliniaza niste drepturi de bun simt: dreptul la educatie in limba materna, dreptul la viata spirituala in limba materna, dreptul la mass-media in limba materna. Aceleasi principii sunt prezente si in tratatele bilaterale incheiate de Romania cu Serbia - insa stam in drum din cauza unei scame: este nevoie de o reuniune a unei comisii bilaterale pe pro­bleme de minoritati, reuniune care nu are de gand sa se produca prea curand din motive neexplicate pana acum.
Belgradul practica un joc dublu: in provincia Voivodina respecta drepturile romanilor - iar in Valea Timocului nu le respecta. Astfel ca toate monitorizarile internationale au un fel de concluzie printre dinti: vedeti, acolo e bine; in partea cealalta este mai putin bine. Asa ca nimeni nu face nimic. Presedintii Traian Baserscu si Boris Tadici se intalnesc frecvent si se poarta de parca ar fi cei mai buni prieteni - si de fiecare data anunta stran­gerea relatiilor. Intre intalnirile presedintilor, autoritatile locale sarbe ii tin atat de strans in brate pe romanii din Valea Timocului, incat acestia abia apuca sa mai respire. Adu­narea Parlamentara a Consiliului Europei emite rezolutii in care face recomandari - insa de la recomandarile de la Strasbourg pana la primaria din Negotin este cale foarte lunga, si intre timp s-ar putea ca buldozerele sa rada fundatia celei de-a doua biserici romanesti.
Patriarhia Bisericii Ortodoxe Romane a luat totusi pozitie toamna trecuta, sarind in apararea parintelui Boian Alexandrovici, care a fost amenintat in mod inexplicabil cu caterisirea din treapta preotiei de catre mitropolitul sarb Iustin. O caterisire fara sens: parintele Boian Alexandrovici nu tine de Biserica Ortodoxa Sarba, ci de Biserica Ortodoxa Romana. Pana la urma, Biserica Ortodoxa Romana nu are puterea sa rezolve singura problemele romanilor din Valea Timocului - desi un cuvant in duhul blandetii adresat bisericii surori poate ar mai usura din povara parintelui Boian Alexandrovici. Durerea cea mare este ca Romania plateste destui bani - in diverse forme - pentru parlamentari, europarlamentari si diplomati care ar trebui sa-si ia rolul mai in serios.
Buldozere sarbesti la poarta unei biserici romanesti de George DAMIAN






Sursa Foto: timoceanul - timoceanul's photostream

Diaconescu a fost jecmanit in Ucraina. Jaf la drumul mare: autoritatile ucrainene i-au buzunarit pe ziaristii romani

Delegatia oficiala condusa de seful diplomatiei romane a fost primita pe pamant ucrainean cu paine si sare de 1000 de dolari

O politica pragmatica pe spatiul rasaritean, relatii bazate pe pragmatism, o viziune pragmatica asupra viitorului, sunt cateva dintre enunturile ministrului de Externe Cristian Diaco­nescu, la Kiev, unde se afla in a doua vizita oficiala de la instalarea sa, dupa cea de la Chisinau.
Expresia, ca directiva, ii apartine presedintelui Traian Basescu - care este asteptat in februarie in Ucraina - si a tot fost repetata in ultimul timp, inca de dinainte de recentele sale convorbiri cu premierul intregii Rusii, Vladimir Putin. Se pare insa ca ucrainenii au inteles-o mai bine decat romanii, pentru ca primul lor gest la intampinarea delegatiei oficiale a Romaniei a fost sa zeciuiasca la intrarea in tara membrii acesteia, in cap cu ministrul. Practic, de la ziarist si sepepist la sef al diplomatiei, am fost obligati sa platim 50 de dolari (americani) de caciula pentru a putea trece de granita, desi aceasta taxa este practic ilegala, nefiind introdusa in niciun acord bilateral, ba chiar fiind contrara uzantelor internationale si diplo­matice. Mai mult, in cazul unei delegatii oficiale o astfel de jecmaneala constituie un afront care se traduce din limbajul diplomatic printr-o injuratura. Nu este singura primita de Romania ieri, aici, in Ucraina. In cursul conferintei de presa comune Cristian Diaconescu - Volodimir Ohrizko, seful diplo­matiei fostei republici sovietice, acesta si-a permis sa minta in fata ziaristii si oficialii prezenti. La o intrebare a corpului ziaristi­lor romani privind drepturile mino­ritatilor nationale, nerespec­tate, respectiv a celei romane, Ohrizko a replicat ca in timp ce invatamantul romanesc este asigurat in Ucraina in 90 de scoli, in Romania ucrainenii beneficiaza doar de o singura scoala cu predare in ucraineana. Raspunsul ministrului de Externe este total fals. Ucraina argu­menteaza, in interminabilele negocieri pe principiul paritatii si nu al proportionalitatii, numarul romanilor din spatiul romanesc aflat sub administratie ucraineana fiind de sute de ori mai mare decat numarul ucrainenilor din Romania. Apoi, si cifra este inexacta. In realitate este vorba de 77 de scoli din Ucraina in care ar trebui sa se predea in limba romana, dar, conform plangerilor disperate ale comu­nitatilor romanesti din sudul Basarabiei si nordul Bucovinei, adresate atat MAE cat si Presedintiei Romaniei, limba romana a devenit in scolile de aici o limba moarta. Ohrizko a mai sustinut ca va fi reluata mo­ni­torizarea situatiei minoritatilor de catre autoritatile ucrainene, lucru pe care insa Romania ar trebui sa-l solicite Consiliului Europei si Uniunii Europene, ca o conditie a acceptarii Ucrainei la vreo masa a negocierilor.
In rest, reprezentantul Kievului a tinut sa ne reaminteasca faptul ca 80% din gazele Rusiei catre Europa trec prin Ucraina si ca Insula Serpilor e "insula" si nu "roca", dupa cum o va considera Tribunalul de la Haga pe 3 februarie.
Daca la Chisinau, presedintele Vladimir Voronin l-a lasat pe Diaconescu sa astepte 10 minute in picioare sosirea sa, in schimb, la Kiev, conferinta de presa comuna a inceput cu 10 minute mai devreme decat era anuntat, in fata unei audiente din care lipseau jurnalistii romani, care au apucat sa ajunga pe final. Cu alte cuvinte, "relatiile pragmatice" ale Romaniei cu Rasaritul
ex-sovietic au inceput bine: si injurati si cu banii luati.
Victor RONCEA, Kiev
Diaconescu a fost jecmanit in Ucraina

GARDIANUL: Jaf la drumul mare: autoritatile ucrainene i-au buzunarit pe ziaristii romani

Autoritatile de la Kiev au inventat o taxa de 50 de dolari pentru romanii care intra in Ucraina.
(Nota autorului: voi scrie “ucraina” cu “u” mic in semn de protest fata de jaful comis de liderii de la Kiev).

Dupa ce la Chisinau “fratii” basarabeni ne-au raportat succesele plenare pe drumul spre integrarea europeana, desi situatia reala a regimului comunistului Vladimir Voronin este catastrofala, a venit randul ucrainenilor sa se joace cu nervii nostri. Vizita la Kiev a ministrului Cristian Diaconescu a inceput sub zodia dolarului. Nestiind cum sa mai irite autoritatile romane, ucrainenii au inventat o taxa de 50 de dolari americani pentru “onoarea” de a le vizita tara.
«Taxa de fraier»
Oficialii din Ministerul roman de Externe ne avertizasera inca de la plecarea in turneul diplomatic de la Chisinau si Kiev sa avem pregatiti 50 de dolari pentru o taxa, insa nu au putut explica pentru ce anume. “Taxa de fraier”, a scrasnit din dinti un ziarist. Taxa e cu atat mai ciudata, cu cat delegatia oficiala si ziaristii au coborat din avion si au urcat in masinile care i-au transportat la Ambasada Romaniei, fara sa beneficieze de vreun serviciu care sa motiveze solicitarea acelor bani.
Badaranii à la Kiev
Surprizele nu s-au oprit aici. Dorind sa testeze si mai mult rezistenta nervilor romanilor, ucrainenii au schimbat joi seara, unilateral, de trei ori, programul oficial al intalnirilor ministrului Diaconescu cu liderii ucrainei. Fara nicio explicatie, din nou! Astfel, intalnirea cu presedintele Viktor Iuscenko, programata initial pentru vineri, la ora 10, fusese mutata la ora 14, cand, in mod normal, delegatia romana ar fi trebuit sa decoleze spre Bucuresti. Ministrii de externe Cristian Diaconescu si Volodimir Ogrizko au repetat ieri ca tarile lor vor respecta decizia Curtii de la Haga in procesul pentru delimitarea platoului continental din Marea Neagra si au refuzat sa faca supozitii. “Vom astepta decizia finala a Curtii de la Haga si o vom respecta. Azi suntem vecini, in viitor poate vom fi membri ai aceleiasi Uniuni”, a spus Ogrizko. “Incercam sa propunem ucrainei exploatarea economica in comun a zonei partajate de Curtea de la Haga, lucru ce ar putea aduce avantaje ambelor tari”, a promis Diaconescu. Sa fi aflat deja ca facem jumi-juma cu Kievul platoul ce ne apartine? Expertii sustin ca resursele platoului continental din jurul Insulei Serpilor s-ar ridica la 100 de miliarde de metri cubi de gaz metan si 10 milioane de tone de petrol, ceea ce ar conferi Romaniei o independenta energetica pe o durata de 18 ani. Diaconescu a spus ca Romania a finalizat negocierile cu UE pentru micul trafic de frontiera romano-ucrainean, iar acordul, dupa ce va primi avizul Comisiei Europene, va fi semnat probabil cu prilejul unei viitoare vizite a lui Traian Basescu la Kiev. Ministrul ucrainean de externe a avertizat ca in 2009 se va relua monitorizarea interguvernamentala privind respectarea drepturilor minoritatilor din Ucraina si Romania. “Noi suntem deschisi si transparenti in acest sens si vom face tot ce este posibil pentru ca drepturile minoritatilor nationale in ucraina sa fie respectate. In ucraina exista 90 de scoli in sistemul invatamântului de stat, in care se predau toate materiile in limba romana, iar in Romania, o singura scoala”, a spus seful diplomatiei ucrainene, care uita ca romanii sunt adevaratii autohtoni din teritoriile cotropite de Stalin si oferite apoi ucrainei. Ogrizko l-a plesnit si pe Vladimir Putin, care ii propusese public lui Traian Basescu sa ofere Romaniei tot gazul pe care apoi tara noastra sa-l revanda ucrainei. “80% din volumul gazelor care se livreaza in Europa trece prin ucraina si in viitorul apropiat situatia nu se va schimba radical”.
Cetatenia româna
Dorin Chirtoaca, primarul Chisinaului, i-a cerut lui Cristian Diaconescu sa faciliteze obtinerea cetateniei romane pentru basarabeni. Cei doi s-au intalnit joi dupa-amiaza. Chirtoaca a subliniat ca vede in Diaconescu un partener sincer, corect si foarte serios, care-si asuma obiectivele, fara sa exagereze. Chisinaul dezvolta deja relatii de cooperare cu municipiile Bucuresti si Iasi. Ministrul Diaconescu a promis ca va sustine initiativa lui Dorin Chirtoaca pentru atragerea finantarilor la nivelul administratiilor locale, dar R. Moldova trebuie sa avanseze in procesul de aderare si sa incheie un acord de asociere.
Emil Neacsu
Vezi

Ziua Unirii 150. Sa luam aminte: Cum a fost tradat Cuza-Voda

Astazi se implinesc 150 de ani de la dubla alegere a colonelului Alexandru Ioan Cuza ca domnitor al Tarii Romanesti si al Moldovei - modalitatea prin care s-a realizat Unirea Principatelor la 24 ianuarie 1859. Alexandru Ioan Cuza a intrat in istoria Romaniei ca domnitorul care a pus bazele statului roman modern - insa stilul sau autoritar a dus la neintelegeri aprige cu clasa politica romaneasca. Dupa sapte ani de domnie, Alexandru Ioan Cuza a cazut victima "Monstruoasei Coalitii" a liberalilor si conservatorilor. Mai multi militari care ii jura­sera credinta domnitorului si-au calcat cuvantul si au participat la actiunea de detronare. Insa mai inainte de aceasta ultima tradare, Alexandru Ioan Cuza fusese tradat in repetate randuri de omul sau de incredere, Dimitrie A. Sturdza - care avea sa ajunga prim-ministru al Romaniei. Redam in randurile ce urmeaza povestea tradarilor lui Dimitrie A. Sturdza, asa cum este reflectata in volumul "Cuza Voda. Romania", editat la inceputul acestui an de istoricul Stelian Neagoe.
Prima tradare
In 1909, sotia domnitorului, Elena Cuza, implinea 83 de ani. Cum se implinea jumatate de secol de la Unirea Principatelor, sotia domnitorului a fost vizitata de Vespasian Pella, care a consemnat amintirile doamnei referitoare la tradatorul Dimitrie A. Sturdza: "Maria Sa Cuza avea de secretar al sau pe Mitita Sturdza, var primar cu mine, caci mama mea era sora buna cu tatal lui Sturdza. Prin 1863, Cuza, rugat de mine, permite revolutionarilor poloni sa treaca prin tara arme si munitii pentru o mare revolutie ce o preparau polonii. Mitita Sturdza afla acest secret si gaseste cu cale sa-l divulge dupa cum mai facuse si alte acte de asemenea masura. Si atunci sotul meu, intr-un moment de mare indignare l-a luat de gulerul hainei si l-a azvarlit pe scarile palatului... De atunci a incetat de a mai fi secretarul Domnitorului... dar tot de atunci s-a nascut si acea ura neimpacata pe care i-a purtat-o lui Cuza voda si dupa moarte. De aceea, la detronare, varul meu Mitita Sturdza a avut rolul sau in conspiratiune si din tot ce l-a preocupat mai mult au fost corespondenta si actele Domnitorului Cuza, pe care in noaptea detronarii s-a grabit sa i le sustraga. Desigur ca in cutiile biroului lui Sturdza pe care s-a telegrafiat acum de la Paris ca sa i le sigileze, se vor fi gasind si o parte din actele barbatului meu".
Continuarea la
Cum a fost tradat Cuza-Voda
de George Damian
Vezi si
Armata romana ocupa Budapesta
La 19 martie 1919, colonelul francez Fernand Vyx a prezentat Ungariei, din partea aliatilor invingatori in razboi, "Nota Vyx", prin care se ordona fortelor militare ungare sa se retraga in granitele Ungariei, la tratativele de pace cu Aliatii. De aceea, "Nota Vyx" a provocat o serioasa aliena­re nationala. Presedintele Mihaly Karolyi si-a inaintat demisia, iar doua zile mai tarziu (pe 21 martie 1919), Bela Kun a proclamat Republica Sovietica Ungaria.
Republica Sovietica Ungara: Bela Kun si "Baietii lui Lenin"
La sfarsitul primului Razboi Mondial, trei mari imperii - Imperiul Rus, Austro-Ungar si German - s-au prabusit. In absenta unei autoritati cat de cat credibila, haosul si confuzia politica si sociala au cuprins o buna parte din Europa Centrala si de Est.
Ceausescu catre Kissinger: Nu, multumesc. Nu ma intereseaza.
Departamentul de Stat al SUA a facut publice o serie de documente mai putin cunoscute pu­blicului larg din Romania, printre care si stenogramele discutiilor purtate intre Nicolae Ceausescu si presedintii de la Casa Alba. Redam in randurile ce urmeaza stenograma intalnirii dintre Nicolae Ceausescu si reprezentantul SUA

ALERTA: Alaturi de Parintele Peiu! Duminica, la Sfanta Treime. Lista de semnaturi intru sustinerea Parintelui de la Spitalul Grigore Alexandrescu

Sa mergem maine la Sfanta Treime pentru a ne arata solidari cu Parintele Peiu
Rafael Udriste: PRIMA VICTIMĂ A CAMPANIEI ANTI-GARDASIL

Părintele Tudor Peiu de la Spitalul de copii Grigore Alexandrescu din Bucureşti a permis organizarea unei conferinţe de presă pe tema vaccinării fetiţelor, în demisolul bisericii spitalului. La conferinţă a participat inclusiv prof. dr. Pavel Chirilă. Nu după mult timp i s-a imputat de catre conducerea spitalului permisiunea pe care a dat-o şi s-a trecut la represalii. Fiind angajatul spitalului, au început umilinţele (pe care le-a îndurat creştineşte) şi s-au făcut presiuni - nu explicite - ca să-l determine să plece. Pentru cine nu ştie, prin osârdia sa a fost construită o biserică de o frumuseţe aparte în curtea spitalului, care i-a pus la dispoziţie doar terenul. În biserică a crescut o obşte închegată, care face inclusiv pentru copiii din spital destul de multe. Părintele Tudor Peiu a adus multă lumină în acest spaţiu al durerii. A făcut sute, poate mii de botezuri de urgenţă, în unele cazuri întâmplându-se adevarate miracole. Nu s-a auzit despre ele datorită smereniei acestui om care şi-a făcut din slujirea preoţească unicul scop al vieţii sale.

Ultimile veşti

Părintele Tudor Peiu a fost pus în situaţia de a-şi alege o altă parohie. Este mutat disciplinar în contul campaniei împotriva vaccinului Gardasil; se susţine că este "promovat", dat fiind că şi-a făcut datoria cu cinste la Spitalul de copii Grigore Alexandrescu. Vedeţi bine cât cinism... În fapt, campania împotriva vaccinării a deranjat o afacere de zeci de milioane de euro. Pe ei nu-i interesează că acest vaccin poate distruge vieţile fetiţelor noastre; aici este vorba de cifre. Iar când cifrele vorbesc, vieţile oamenilor nu mai conteaza. Ei practică ura şi dispreţul pentru persoana umană; noi trebuie să devenim doar numere înglobate în cipuri, bucăţi dintr-un puzzle pe care îl compun şi îl desfac după interese sau după toane. Cine nu se supune, este pedepsit. Nu-i interesează că o comunitate îşi pierde păstorul şi că există riscul risipirii ei. Nu au decât un gând: să se răzbune, căci aceasta este religia lor. Ca să îşi atingă scopul, folosesc cele mai perfide mijloace. Astăzi direcţiunea spitalului i-a transmis că nu îi dă voie să facă botezul de urgenţă pe care o mamă disperată îl rugase să-l facă bebeluşului aflat la terapie intensivă. Părintele şi-a asumat riscul şi nu a cedat acestei interdicţii neomeneşti. Botezul a fost făcut.

Prima victimă a acestei campanii este un preot. Dumnezeu a lasat să fie ales pe cel mai curat dintre noi.

Informaţiile sunt preluate via Rafael Udriste de pe grupul de discuţii al Asociatiei PROVITA careia i-am sugerat sa deschida o Lista de semnaturi intru sustinerea Parintelui

Parintele Peiu este si membru al Comitetului Etic al AZEC - la propunerea mea si a lui Iulian Capsali. Din pacate, conducerea asociatiei pare ocupata mai mult cu cleveteli pe internet sau cu sustinerea unui ziarist anti-ortodox decat cu sprijinirea unui Parinte intr-o situatie critica. Dumnezeu sa-i ierte!
Vezi si

Hramul Bisericii Sfanta Treime inaltata de Parintele Peiu, fost membru al Ligii Studentilor

Friday, January 23, 2009

M-am intors! Ia sa popesc AZEC-ul: Cum nu l-a lasat Dumnezeu pe michiduta sa-l ponegreasca pe P Justin Parvu in public si cum si-a facut aghiuta loc

Cuvantul Parintelui Justin Parvu la conferinta organizata impotriva sa de AZEC, mai jos, aici.
Inainte, cititi va rog o relatare pitoreasca de la evenimentul cu pricina transmisa de corespondentul special al Blogului Victor Roncea, in timp ce subsemnatul se bucura de Basarabia strabuna.
Deci:
Cine sapă groapa altuia cade singur în ea - cu o epigrama la zi in final
Razvan Bucuroiu, vizibil afectat, a deschis lucrarile cu o mina de premiul Nobel, in cazul in care ar fi fost primul barbat care ar fi trecut prin chinurile nasterii, chiar atunci, pe loc, sub ochii trimisilor Patriarhiei pentru a putea consemna evenimentul mondial in Cartea Recordurilor. Altfel, se dorea ca invitaţii din partea Palatului Patriarhal să vorbească în afara oricărei dezbateri, şi apoi sa plece, ceea ce s-a si întâmplat cu decanul Facultatii de Teologie, Ştefan Buchiu, in prezenta postului anti-crestin ProTv, care a parasit sala la brat cu oficioşii. Dar lucrurile nu au decurs, apoi, dupa planul organizatorilor, asa cum le-a iesit figura spre temperarea reactiilor credinciosilor in cazul Documentului de la Ravenna prin care a fost recunoscut primatul papal. Echipa de soc Bucuroiu-Codrescu si sclavul lor fericit Tarziu a fost taxata la fiecare greseală. Asa cum la infiintarea FOR-ului se simtea un duh strain, apasator, in sala, de data aceasta se auzea zumzet de aripi, ale emisarilor lui Dumnezeu trimisi sa se amuze de prostia omeneasca...
De altfel aliatii nostri inaripati i-au si aratat pisica nebucuratului. Cand a pomenit de mesajul Parintelui Justin Parvu si cei care l-au prezentat pe internet, cartonul ce-i purta scris numele si calitatea de presedinte al AZEC a zburat si cazut la pamant. Un semn, fara indoiala..., pe care l-a inteles si el.
Aproape toti cei prezenţi în sală erau împotriva lor.
Dupa brambureala lingvistica a lui Bucuroiu, decanul Facultăţii de teologie din Bucureşti, Ştefan Buchiu, a afirmat ca tehnica nu trebuie sa ne afecteze: „Nu de tehnică trebuie să ne teme noi, că tehnica nici nu te mântuieşte, nici nu te coboară-n iad, ci depinde cum o foloseşti. Este străină de ortodoxie orice viziune apocaliptică. Că au fost mulţi profeţi mincinoşi dea lungul timpului care au anunţat sfârşitul şi totuşi sfârşitul nu a venit”. El a mai sustinut, impotriva revelatiei Parintelui Justin Parvu, ca „nu sunt încă semnele vremurilor!”. „Se prooroceşte că va fi o mare cădere din credinţă la sfârşitul veacurilor. Ceea ce nu e adevărat. La noi este o mare creştere în credinţă. Să fim echilibraţi, pentru că contextul în care ne aflăm este plin de libertate. Deci nu este nici un context apocaliptic acum. Steinhard spune că în închisoare fiind era mai liber decît temnicerii lui. Un duhovnic este bun dacă este în ascultare faţă de biserica lui. Asta este ascultare. Nu va supăraţi pe mine. Nu există instituţia duhovniciei. Sunt trei trepte – episcopi, preoţi şi diaconi. Să ascultăm mai bine de duhovnici decât de biserica în sine? Noi spunem că numai Biserica e infailibilă, nu omul”, a afirmat acesta intr-o evidenta necunoastere sau reavointa. "Nu te mântuieşte duhovnicul dacă nu te mântuieşti tu. Să zici că eşti prooroc sau să laşi pe ucenicii tăi să te creadă teolog, iata aici e discutabil. Sfântul care spune despre el că este sfant, nu este...", a mai aruncat decanul.
La auzul acestor blasfemii la adresa stalpilor ortodoxiei, duhovnicii neamului, din sala a intervenit un credincios, revoltat, pe drept cuvant: "Eu am văzut ierarhi care au sărutat mâna unui ierarh! Părintele Patriarh Teoctist mergea la Parintele Paisie Olaru şi îi săruta mâna!", a spus acesta. Si alte voci s-au ridicat sa-l combata. "Crestin rezonabil" cum e el - s-a vazut si in cazul Ravenna! - Razvan Codrescu Adolf Marian Vasile Crivat a intervenit sugerand - scuzati termenul - sa fie lasate comentariile pentru mai tarziu, pentru la sfarsit, cand nu mai e nimeni, eventual...
Cristian Curte, un baiat bun pe care l-am mai auzit pe la Radio cu emisiuni faine in miez de noapte (mi se pare ca e si oleaca vanator) a intervenit si a amintit la timp de foarte bine documentatul studiu-raport al Părintelui Mihai Valică, întocmit cu binecuvântarea Înaltului Teofan, pe care l-ai publicat matale in premiera si in care se scrie ca doar Civic Media a reactionat in timp ce AZEC-ul clevetea impotriva Parintelui Justin. Cristi Curte a oferit argumente din lucrarea atat de bine intemeiata in care se arata ca duhovnicii nu pot fi separati de ierarhie dar aceasta trebuie obligatoriu sa se indrepte spre ei caci au darul revelatiei si al inainte-vederii. Amin!
Aici s-a ridicat si cel prin a carui gura vorbeste de multe ori Sfantul Duh, teologul infocat Danion Vasile, care a avut cea mai bună şi hotărâtă atitudine, vorbind despre curajul Părintelui Justin şi tăcerea asurzitoare a ierarhilor...
Exact asa cum ziceai si matale ca o sa se invoce ca pretext pentru implantarea cipului biometric, decanul a inceput sa vorbeasca despre "beneficiile cipului", care te ajuta sa-ţi găseşti copiii!!!
Aici n-a mai putut sa rabde prea bine vorbitoarea maica Ecaterina Fermo - facuta "isterica" si "penibila" de prietenului lui Tarziu, "credinciosul" Codrescu, pe blogul lui - si care a intervenit categoric observand intemeiat: "cum ne-am trezit peste noapte cu aceste cipuri în paşapoarte, tot aşa ne vom trezi şi cu implanturile de cip!" Parca vad ca da Boc o Ordonanta de Urgenta ca e obligatoriu sa ne punem cip ca altfel nu ne mai da pensia... si asta doar ca sa-si gaseasca el amanta aia unguroaica prin ungherele Guvernului - asta este nota mea personala, sefu' :-)
Decanul, din ce in ce mai nervos ridica tonul: "Nu ni se va fura credinţa prin tehnică, nu li s-a furat celor din închisoare... Ce se face fără ştirea mea nu are nici o valoare asupra sufletului meu. Sufletul meu nu depinde de tehnica” a mai spus enervat ridicandu-se pentru a parasi sala. El a fost urmat, dupa cum v-am spus, de cortegiul ProTv, plin de... tehnica.

Urletul duhului

Părintele Coman si-a inceput alocutiunea întrebandu-se, chipurile naiv, ce caută la această dezbatere. A avut o atitudine mai echilibrată decat decanul, dar si foarte vicleană. Adica şi-a manifestat respectul şi dragostea faţă de P. Justin si a declarat pentru urechile noastre, ale celor prezenti, ca ia in considerare apelul Părintelui, dar...... că se exagerează şi că nu reprezintă adevărul absolut. Pe masura ce vorbeau reprezentantii Patriarhiei veniti sa-l incolteasca pe singurul trimis al Manastirii Petru Voda - de unde a pornit alerta 666 - care mai era si inconjurat de restul invitatilor speciali ai lui Bucuroiu, un militian si-un sociolog al bunelor servicii, atmosfera devenea din ce in ce mai incarcata. Parca ingerasii nostri nu prea mai faceau fata atacurilor duhurilor negre. Si totusi...
Coman, perfid, a tinut sa ridiculizeze ultimul cuvant al P. Justin, cel dat pentru a confirma autenticitatea mesajul sau afirmand ca pentru el "pericolele nu sunt pasapoartele biometrice sau masonii sau iudeo-masonii sau Europa sau nu stu' ce" (normal ca pentru el, nu...). A stat totusi până la capăt, spre deosebire de Bughiu. In rest abureli: că ispita noastră este că ne preocupă mai mult dracul decât Dumnezeu; că un gest exterior nu poate compromite actul interior; face o teribilă greşeală dogmatică separând entitatea trupului de cea a sufletului, cand ele fuzionează împreună. Adică el spune că gestul trupesc al cipării nu are cum să impieteze actul lăuntric. O tampenie, iertare, ce sa zic... Deci, ca sa concluzionez cu oamenii Trustului din Deal, parerea mea e ca sunt niste teologi cam de 2 (doi) bani. Mai spune o bazaconie, facând pe naivul, ca dacă te uiti de fapt in ochii d-lui Iliescu sau Băsescu nu poti să vezi răutate si că teoria conspiraţiei pentru el este o invenţie, nu există. Adica Iliescu e un ucigas bland, sau ce sa inteleg?! Se vede treaba ca tocmai cand se straduia mai bine sa invoce inexistenta maleficului in aceste bio-cipuri care vor subjuga omul si-i vor da numarul Fiarei, undeva, in lumea nevazuta din jurul nostru, ori se ducea o lupta, ori stradania sa a trezit un duh negru. Caci chiar in timp ce ironiza "grupul" din Biserica ce se preocupa de aceasta problema afirmand ca s-ar bucura ca Parintele Filotheu sa faca trimitere la duhul care s-ar ascunde in acest cip - ca si cum n-ar fi facut-o! - sau in spatele pasapoartelor biometrice, duhul i-a si raspuns! Daca ascultati inregistrarea video de la crestinortodox.ro Pasapoartele biometrice - Pr. Prof. Constantin Coman veti auzi cum urla acest duh la minutul 7 si 10 secunde! Doamne miluieste si pazeste!
Dupa asta, Bucuroiu si-a pus sa traga un alt pistol cu gaze, un baiat pe care am inteles ca-l stii si matale de cand erati mai tineri, unul Dan Pungaciu sau cam asa ceva. In timp ce Bucuroiu facea 13-14, se-ncrunta, se scobea, se intrista, Danutz a inceput sa schiteze un "peisaj religios" mai mult suprarealist: despre cei ce fac biserica ortodoxă mai mult românească (?!), despre cei ce vorbesc depre Biserică fără să trăiască în biserică si alte bazaconii: „discutăm despre o problemă care a apărut între stat şi cetăţeanul stat.... Statul nu mai este demult perceput ca un instrument de mântuire.... Problema care se pune este în ce măsură o acţiune a statului ii periclitează mântuirea cetateanului, etc, etc... Il invocă pe P. Cleopa care zice ca pecetea este de fapt un simbol, de lepadare sufleteasca, si nu 666 dupa care face si o afirmatia de toata stupiditatea: „oglindă oglinjoară cine-i cel mai bun duhovnic din ţară?”. "Daca facem o actiune impotriva statului, problema este unde o sa ne oprim?", intreaba ca o portavoce a organelor statului invitatul lui Bucuroiu. Un singur adevar a spus: ca oamenii vor avea reticienta in a privi la AZEC dupa astfel de dezbateri.

Interventia ingerilor

Discursurile de până acum se indreaptau clar împotriva bunului Dumnezeu, a Ortodoxiei Romane si a Parintelui Justin. Eu cum sunt mai pacatos trageam mai mult cu ochiul prin sala, ca deja ma plictisisem. Cel cu darul marturisirii, Danion de care v-am zis, se tot sucea si invartea, ca astia nu-i dadeau voie sa vorbeasca (cica e "extremist", dupa cum l-am auzit pe Codrescu ca-i susotea lui Bucuroiu). Parintele Filotheu, un monah inalt ca o sulitia, cu o barba lunga si-o privire scaparatoare de om liber (albastri ca aia, fremenii din Dune, adica) prezentase cu blandete cuvantul intru sustinerea vorbei cele adevarate a P Justin. Langa Danion o maicuta, spiridus, la fel, cu o privire de scan-laser ce trada cam multe conexiuni neuronale intre circumvolutioni pentru varsta ei frageda, se cam foia si ea. La un moment dat a plecat din sala si cand s-a intors era toata numai o bucurie. Deodata il vad pe nebucuratul ca coboara de pe podium si aproape ii sare in cale maicutei. Trag cu urechea si aud o exclamatie: "A! Maica Fotini!?" Dupa care aud si numele Parintelui Justin si al lui Danion. Bucuroiu ba aproba ba o contrazicea, si se uita lung si cam speriat la maicuta plina de har.
In timpul asta, de la tribuna, M Filotheu profita de ocazie si il invita pe avocatul Cezar Axinte de la Fundatia Sfintii Martiri Brancoveni din Constanta să ia cuvântul. A avut rezonanta. A fost trezvitor, cum se zice, si pentru mine, chiar daca nu sunt prea dus la biserica. Si foarte bine documentat. Spunea că noi avem o constituţie făcută praf. Face o abordare juridică din care, ca sa inteleg mai bine, mi-am notat mai mult. Iaca-ta: „Domnii comisari şefi au vorbit de ordonanţe, ne-au spus că acea ordonanţă s-a dat pe 25 decembrie. Aveam un Guvern de trei zile. Deci pe 25 decembrie, când noi ne pregăteam să-l prăznuim pe Mântuitorul, s-a dat această ordonanţă. Pe data de 31 decembrie paşaportul acela - biometric - a fost pe masa de la Bruxelles; era o obligaţie asumată. Practic este o obligaţie asumată în tratatele de aderare. Printre altele, în tratatul de aderare, s-a pus în discuţie şi modificarea Constituţiei. Schimbarea textului constituţional a dus la apariţia articolului 148, care spune aşa: aderarea României la tratatele constitutive ale U.E. în scopul transferării unor atribuţii către instiuţiile comunitare, precum şi a exercitării în comun cu celelalte state membre. Ce s-a întâmplat de fapt? S-au transferat atribuţiile dreptului de stat român unei alte entităţi... Si asta ma face sa cred că statul gestionează foarte prost viaţa noastră duhovnicească şi prin acţiunile sale aduce atingere liberului arbitru... Se are in vedere si se are mare grija de libertatea de circulatie a persoanelor, marfurilor si superficiilor, dar sigur ca toate acestea in schimbul unor renuntari la niste drepturi : art. 22 din Constitutie (intimitate, familie s.a.m.d) pentru ca aceste date sunt personale, inclusiv amprentele sunt atat de intime si personale… In momentul acesta asistam la o noua era de drept international, in care Declaratia Universala a Drepturilor Omului, Conventia Europeana si toate celelalte conventii privind Drepturile Copilului sunt abolite! De ce ? Pentru ca iata, toata lumea va fi amprentata, nu mai exista intimitate, nu se mai respecta conventii care s-au respectat de la razboi incoace si pentru care sigur ca s-au facut marile revolutii pentru marile drepturi. Vom asista acum la o rescriere a Declaratiei Universale a Drepturilor omului si a Conventiei europene pentru ca, sigura ca da, ele trebuie modificate potrivit cu aceste noi masuri. Ce se va mai intampla, Dumnezeu stie“.
Obosit putin, am luat o pauza. Cand m-am intors in sala, minune!

Cuvantul Parintelui

Bucuroiu vorbea la telefon cu prea bunul duhovnic marturistor precum Maxim, P Justin.
"Părinte, ne auziti? Blagosloviti, Părinte staret!", zice Bucuroiu.
Parintele: "Maica Domnului cu voi!"
Bucuroiu, rusinat, cred: "...nu vreau să vă mai întreb nimic, pentru mine lucrurile sunt foarte clare"... dupa care Parintele face ordine:
P. Justin: Dragii mei, eu am aici de-a face cu foarte multă lume. Şi în chilia mea intră zilnic oameni care mă întreabă: Părinte, ce facem cu carnetele auto, cu buletinele, ce facem cu paşapoartele? Am primit telefoane şi din Occident, Canada şi din alte locuri ale globului şi a trebuit să le dau un răspuns, pentru că ne-au europenizat carnetele auto, buletinele şi mi s-a părut acest lucru alarmant. De aceea am dat toate aceste lucruri ca să fie cunoscute lumii noatre ortodoxe. Eu eram de vreo 7-8-10 ani, dragii mei, când se punea problema aceasta încă de pe atunci. Ţăranul nostru care mergea pe la mănăstiri, pe la preoţi, duhovnici, discutau lucrurile acestea, spuneau încă de pe atunci că va veni secetă mare, va fi cutremur, ploi şi nu se va mai şti cine are pecete şi cine nu. Mereu socoteam lucrurile acestea o poveste, istorii de domeniul fanteziei, dar iată că am ajuns astăzi să le trăiesc. Eram prin 1948, '50 şi mai târziu, când membrii de partid aveau livezile lor, grădinile lor, magazinele lor, aveau echipament de iarnă, echipament de vară – erau cu tate bine puşi la punct. Ţăranul nostru însă necăjit tot cu pogonul lui de pământ... Şi iată că am ajuns acum ca nu mai pot vorbi. Trebuie sa arunc telefonul pentru că e controlat, la fel trebuie să renunţ la o carte pe care o primesc, pentru că are in ea un cip, trebuie să nu mai cumpăr din magazin o haină, pentru că are acest cod de date. Oare aceasta este libertatea noastră? Acesta este oare dreptul omului nostru să meargă cu traista goală în Occident iar noi să ne mâncăm ca ciorile aici în ţară? Au împânzit ziarele cu tone de cerneală şi nu ştiu care mai de care să fie mai victorios pe seama celuilalt. Ei, bine, eu sunt aici bătrîn în munţii Neamţului şi regret că încă nu avem un glas al Bisericii care să spună un cuvânt. Nu eu, un nebun din munţii Neamţului care gândeşte înapoi/inainte, şi care este anulat de toată lumea. Dar dumneavoastră ca oameni întelepţi care v-aţi adunat la această conferinţă, să judecaţi limpede lucrurile şi să vedeţi ce faceţi, pentru că acestea vor avea o urmare asupra copiilor dumneavoastra, a nepoţilor şi strănepoţilor. Tot ce faceţi dumneavoastră aici va fi asupra lor. Nu cred că se referă numai la mine, sau numai la vecinul meu sau la părintele de la mănăstirea cutare. Eu mă gândesc la o urmare mult mai importantă. Dacă lucrurile acestea sunt atât de banale cum le considerăm noi, şi despre care spunem că nu trebuie să fim informaţi încă asupra lor, de ce nu este întrebat omul? D’apoi eu mă duc în Dobrogea, mă duc să fac un sondaj în judetul Neamţ, mă duc să fac în Basarabia alt sondaj...
Dumnezeu să vă binecuvanteze şi să lucraţi în numele Domnului şi al Maicii Domnului care patronează neamul acesta de 2000 de ani. Aşa să ne ajute Dumnezeu!”
După aceste cuvinte pline de duh şi emoţionante, toţi cei din sală şi-au făcut cruce şi au căzut pe gânduri.
De aici ai noştri prind curaj şi de-abia de acum se începe cu adevărat dezbaterea.
Sub privirile critice, ca de gheatza, ale Parintelui Filotheu, comisarul şef Pandele se scuza si el: "Eu nu reprezint o putere în statul ăsta, eu slujesc cetăţeanul. Pentru mine paşaportul reprezintă un document cu care cetăţeanul poate să călătorească în străinătate". In timp ce vorbeste ii cade si lui cartonul cu numele si functia. Poate ramane fara post, ca si Bucuroiu... Mai zice: "Paşaportul pentru mine are o evoluţie firească a gradului de securizare a unui document". Normal că este combătut de toţi, cum au fost sparte aceste coduri etc, etc, cum ai scris si matale..., că spre deosebire de celelalte paşapoarte acestea se pot modifica de la distanţă. Şi comisarul este redus la tăcere totală.
Apoi se ridica si Danion Vasile ca sa vorbeasca despre semnele vremii: "Cartea la care a făcut referire Părintele Coman, din păcate are următorul rezumat: Un model de neurmat îl constituie acea interpretare care a inteles sau intelege continutul Apocalipsei privind evenimentele istorice concrete ca aplicându-se la evenimentele unei epoci ulterioare. Altfel spus, după aceasta carte, este de neurmat să crezi că Apocalipsa se referă la viitor. Cea mai clară dovadă că această carte ne îndepărtează de la modul ortodox de înţelegere a Apocalipsei.... ar spune Coman că profetul Ioan se referă aici nu la timpuri indepărtate. In paralel cu înmulţirea desfrâului asistăm la o înmulţire a ereziilor. După cum ştim Biserica ortodoxă este puternic confruntată de acest curent după care se consideră Biserică şi cei care hulesc icoanele şi cei care calcă în picioare sinodul II ecumenic şi învăţătura despre purcederea Duhului Sfânt. Sau sunt considerati biserică şi monofiziţii care sunt sub anatema Sfinţilor Părinţi".
Apoi vorbeşte despre multele profetii referitoare la vremurile actuale: „A minţit sau nu proorocul Iona când a anunţat că cetatea Ninive va fi distrusă? Ninivitenii s-au pocăit şi cetatea nu a fost distrusă atunci. Dar până la urmă Dumnezeu a pedepsit cetatea întrucât ninivitenii au revenit la păcatele lor. A minţit Sf. Calinic de la Cernica atunci când a spus că va fi sfârşitul? Nu, nu a minţit. Dumnezeu vorbeşte celor aleşi ai săi, aşa cum a vorbit ninivitenilor prin sf. Proroc Iona, aşa ne vorbeste prin cuvioşii secolului XX. Pentru că semnele sfârsitului sunt aproape!"

In cele din urma, parintele Andrei Mihai Aldea i-a rugat pe cei de la AZEC sa facă o Petitie către UE in care sa prezinte drepturile romanilor ortodocsi. La care Bucuroiu a preferat sa-şi dea demisia, sclavul mic intarziat pe urmele lui iar Codrescu a tacut chitic. Cam asta a fost schema. Ce am mai auzit pe-acolo e ca vroiau sa te excluda pe mata de razbunare da' si-au dat seama ca n-au cum ca ai fost ales prin vot. Duca-se pe pustii de tradatori cu sapte fete!

Si asa, pe scurt, sa-ti fac o revista a presei unde si-a bagat aghiuta coada, suparat ca a fost suprimat la conferinta de cetele ingeresti:
Adevarul (adica Scanteia) - Popii, paşaportul biometric şi Apocalipsa articol ticalos preluat si de Realitatea.net si de ProTv.ro (ca sa vezi cum se pupa trusturile media rivale cand e vorba de lucru' dracului...)
Semnul diavolului in pasaport! Fricosii scuipa-n san - Stirileprotv.ro, e de vazut filmarea odioasa, care conchide pe placul Patriarhiei: "Salvarea si concluzia intalnirii a venit tot de la o fata bisericeasca: "Nu de tehnica trebuie sa ne temem noi, ca tehnica nici nu te mantuieste, nici nu te coboara in iad, ci depinde cum o folosesti. Chiar asa de fricosi am devenit noi ortodocsii?", se intreba profesorul si preotul Stefan Buchiu.", in timp ce Dan Dungaciu de la Dilema, Adevarul si Foreign Policy-ul lui Andrei Plesu isi umecta buzele din abundenta, gandindu-se cum o sa faca sa-l laude mai bine celebrul teoretician al stramba-dreptei de cartier, de pe Aleea Bucşeneşti.
Din aceeasi categorie, postarile lui Razvanel de la Rostuletz http://www.rostonline.org/blog/razvan/2009/01/o-dezbatere-euat.html si Blogul lui Claudiu Târziu: O dezbatere care spune aproape totul ...
As putea spune si io: O postare care spune chiar totul...

La polul opus, http://razbointrucuvant.ro/ si http://laurentiudumitru.ro/blog/, ca de obicei, fac cea mai profesionista revista a media electronica pe aceasta tematica, iar http://www.crestinortodox.ro/ prezinta filmari de la conferinta de unde o extrag pe cea cu P Filotheu. Doamne ajuta!



Pentru matale, iata si inregistrarea audio a conferintei, daca ai rabdare sau sa o pui pe Trilulilu



Dezbaterea AZEC impotriva Parintelui Justin Parvu si pro Bio-Cipuri 666

La inchiderea Editiei, mi-a mai parvenit o epigrama tematica de la acelasi autor omni-Prezent:

"Doctor" teoro-genit-olog
Dupa '90 incoace
Voind dreapta a o naste
Adolf Crivat veneticul
Vru sa taie ombilicul;
Nestiind anatomie
Caci facea poliloghie
A lovit, subtil, ca "Chioru"
Taind AZEC-ul cu toporu'...

Laicatul roman adreseaza prin intermediul Grupului Areopag o Scrisoare Deschisa catre Sfantul Sinod in scandalul Cipurilor Biometrice 666

În atenţia Preafericitului Părinte Daniel – Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române

Preafericite Părinte Patriarh,

Vă scriem această scrisoare având nădejdea că frământările şi problemele noastre îşi vor găsi ecou în sufletele păstorilor noştri. Problema introducerii în România a actelor biometrice – deocamdată paşapoarte şi carnete de conducere, dar în viitor şi a buletinelor – este o problemă foarte gravă.

Este nevoie de o cercetare a problemei micro-cip-urilor din triplă perspectivă - teologică, socială dar şi ştiinţifică. Au existat voci care au susţinut că problema aceasta nu este o problemă religioasă. Considerăm că, deşi actele biometrice nu sunt „pecetea fiarei” la care se face referire în cartea Apocalipsei, ele sunt o etapă premergătoare. Rezistenţa populaţiei la implantarea micro-cip-urilor ar fi mult mai susţinută dacă oamenii nu ar fi obişnuiţi mai întâi cu micro-cip-urile de pe actele biometrice. Precum se ştie, în America se fac eforturi pentru convingerea populaţiei să înlocuiască mulţimea de acte – certificate de naştere, cărţi de muncă, carnete de conducere, carnete de sănătate etc. – cu un singur act, care să conţină un microcip. Aceasta va fi treapta a doua a acestui proces de înrobire a oamenilor, proces căruia va fi la fel de greu să i se observe componenta spirituală.

Abia în a treia fază, când se va trece la implantarea microcipurilor respective în corpul uman – pe frunte sau pe mână –, se va vădi conotaţia religioasă a implantărilor. E adevărat că nu s-au împlinit toate semnele vremurilor, şi de aceea unii nu văd consecinţa duhovnicească a implantării micro-cip-urilor. Dar, în timp, lucrurile vor fi mult mai uşor de înţeles.

Aşteptăm de la Sfântul Sinod o reacţie fermă, aşa cum au avut în probleme similare Biserica Ortodoxă din Grecia şi din Serbia. Era de dorit ca o astfel de reacţie să fi avut loc cu câteva luni mai devreme, înainte ca primii creştini ortodocşi din ţara noastră să primească carnete de conducere sau paşapoarte biometrice fără să fie conştienţi de implicaţiile duhovniceşti ale problemei micro-cip-urilor. Dar, măcar acum, după ce problema aceasta a afectat în mod direct o parte din fiii Bisericii, e nevoie de o reacţie clară.

Nu vă trimitem această scrisoare ca şi cum am fi un grup izolat care caută sprijin. Mii de creştini şi-au arătat în aceste zile, în diferite forme, îngrijorarea faţă de ceea ce se întâmplă în ţara noastră şi în întreaga lume privitor la schimbarea actelor de identitate. De altfel, deciziile privitoare la această schimbare au fost urmate de alte decizii şi legi care calcă în picioare libertatea umană, deschizând drumul unei noi forme de dictatură. Este nevoie deci ca problema micro-cip-urilor să nu fie tratată separat, ci să fie analizată situaţia în ansamblu.

E foarte importantă desemnarea unei comisii – ierarhi, preoţi, teologi, sociologi, jurişti, specialişti IT, ziarişti – care să analizeze tema actelor biometrice şi să ofere o perspectivă ortodoxă. Apoi trebuie să se întocmească o strategie optimă de comunicare a datelor obţinute în diferitele medii sociale. Fără această strategie, este posibil ca rezultatele să fie receptate în mod deformat. Până în prezent, mass-media nu a tratat obiectiv acest subiect. Şi, dacă problema este într-adevăr gravă, e de înţeles de ce nici în viitor nu va avea o atitudine echidistantă. Oricum, Biserica luptă cu alte arme, nu foloseşte o strategie mulată după înţelepciunea acestei lumi. Cuvintele pline de putere rostite din faţa sfintelor altare au mai mult impact în sufletele credincioşilor decât curentele promovate de mass-media.

Avem nădejde în faptul că veţi analiza acest subiect cu multă atenţie şi că veţi lua decizii prin care veţi arăta purtarea de grijă faţă de poporul credincios.

Cu fiiască supunere,

Grupul Areopag

21 ianuarie 2009, pomenirea Sfântului Maxim Mărturisitorul

Subsemneaza
Coalitia Impotriva Statului Politienesc
Vezi S-a nascut Coalitia Impotriva Statului Politienesc. Doua Petitii impotriva Controlului Total cu peste 15.000 de semnatari
UPDATE: Grupul Independent pentru Democratie http://www.gid-romania.com/, fondator al Civic Net - Piata Universitatii www.civicnet.info/, s-a alaturat Coalitiei Impotriva Statului Politienesc.

Obama s-a impiedicat in cuvantul "credinta". Alba-neagra cu Biblia lui Abraham Lincoln. Juramantul final nu a fost dat cu mana pe Biblie.

Dupa ce un episcop homosexual a deschis ceremonia de investire a lui Obama acesta, dupa cum bine stiti, s-a impiedicat la jurmantul sustinut cu mana pe Biblia lui Abraham Lincoln. In cuvantul "credinta - faithfully". Afacerea facuta in jurul lui special pentru acest mic moment a costat in jur de 200 de milioane de dolari. Juramantul a fost reluat, miercuri, la Casa Alba, cu chicote si fara a fii filmat sau dat in direct, ca sa nu se repete incidentul. Ei bine, de data asta juramntul de credinta fata de Statele Unite ale Americii nu a mai fost dat cu mana pe Biblie! Vezi foto.
Chiar acum, surse de la Washington anunta ca Obama va revizui o lege impotriva propagandei in favoarea avorturilor. "Mesia" e, si el, un antihrist, acolo...

Propaganda Cip Biomteric RFID 666