Pages

Wednesday, February 17, 2010

VANGHELIE o da pe fata. Inregistrarea cu Vanghelie despre Geoana si PSD: "Da-l in p**a mea... niste lepre nenorocite... da-i dracu' de idioti!". AUDIO

Ciutacu sparge piata, cu o inregistrare giugiuc:
"Sunt niste lepre nenorocite, ma... Tu crezi ca sunt indragostit de Geoana? Ce-i gagica? Da-l in p**a mea, ca are o gramada de defecte, dar e vorba de cand te uiti tu in oglinda dimineata, intelegi? Cum ma, zic una si ma zic, aoleu, voi sunteti mai tari si sunt maine cu voi? Eu am fost pe bulevard vagabond, astia au stat la facultate si nu au invatat nimic, da-i dracu' de idioti. Pe cuvantul meu de onoare ca nu au invatat nici principiile elementare de bun simt. Nimic nu au in ei, niste lepre! Astia isi vand nevestele, ca sa le dai o functie isi da nevestele..."

1 comment:

Anonymous said...

Rau tare daca pesedeii isi dau nevestele pe mana monstrului unsuros si jegos ce raspunde la numele de Van Goagal. Se pare ca PSD-ul e format in principal din claponi daca Van Goagal negociaza in regulat "neveste". Daca nu-s claponi. pentru ceea ce a debitat Van Goagal ar trebui sa pateasca ceva ffff rusinos si dureros in cel mai scurt timp.