Pages

Wednesday, January 21, 2009

Din ciclul "sa mai si radem": Adolf si Riceard Show

Mi-am propus sa nu-i mai bag in seama pe cei doi frati patati, frustrati si ratati care umbla sa toarne otrava in urechile cui are timp sa-si piarda aiurea. Dar fosta mea buna prietena Andreea Bandoiu, careia ii dedic acest p(r)ost, se pare ca, pe langa faptul ca-i vorbeste gura fara (p)rost, are nevoie si de niste lamuriri suplimentare. Asa ca, - din ciclul sa mai si radem, sa ne veselim -, o sa las pe altcineva sa-i vorbeasca despre ei. Este vorba de creatorul site-ul Valeriu Gafencu, prezent si fervent, care a reusit sa schiteze perfect, in cateva stihuri, cele doua personaje "neaose", cu nume asemenea: Riceard si Adolf! Ha!
a)
Richard Inima de Leu,
a fost un personaj pe care-l stiu.
Un altul aparu, precum un zmeu.
Facu si-un rost; dar fuse... prea tarziu.
b)
Mergand spre puncte cardinale, din Bucuresti catre Sibiu,
Adolf Codrescu tine dreapta.
Dar eu iti spun ceva ce stiu:
cand el se-ntoarce pe a sa cale, de la Sibiu la Bucuresti
Adolf Codrescu tine stanga;
Deci: sa nu crezi a lui povesti!
:-)

3 comments:

emilia corbu said...

Domnule Roncea, ma intristezi. In primul rand ca uiti porunca noua pe care Mantuitorul ne-a dat-o adica,, sa ne iubim unii pe altii,, ceea ce inseamna ca matale daca ai fi crestin ar trebui sa ii iubesti pe fratii tau Claudiu Tarziu si Razvan Codrescu, asa cum sunt ei. In al doilea rand ca discreditezi revista ,,Rost,, care inseamna evocarea a peste 50 de personalitati crestine jertfelnice.In spatele acestei reviste se afla insa zeci de crestini care au scris si inca mai scriu in revista. Si pe acestia ii insulti. Si pentru ce atata ura? Ca a fost sustinut un scriitor intr-un moment greu pentru el? A fost o crima? Sau este doar un pretext?Si atunci te intreb cine esti dumneata domnule Roncea si ce vrei de la noi? Te-am apreciat atunci cand ai fost demn. Te apreciez pentru ce faci in actuala campanie anti-666.Dar nu imi cere sa mai inghit gogomaniile pe care le debitezi public despre Rost?Pentru ca atunci incep sa ma intreb cum o oaie poate sa aiba dintii atat de lungi si gura atat de mare.Nu cumva e lup? Cu dragoste crestina, Emilia Corbu

Anonymous said...

Draga Emilia, de ce vezi doar paiul din ochiul domnului Roncea? De ce te faci ca nu vezi atacurile permanente si deloc subtile lansate de cuplul Tarziu-Codrescu impotriva altor frati crestini si luptatori nationalisti?

Roncea said...

Donsoara Corbu, ma intristez si eu ca te intristez. Eu am marturisit pe-aici, dar probabil ca nu stii: eu nu sunt "bun crestin"; sunt "rau crestin". De ce? Nu pot sa iubesc dusmanul de neam. Sau, daca il iubesc, prefer sa o fac dupa ce-i iau capul. Uite o se le astern o floare, dupa. Ce zici, te satisface?
2. Chestia cu personalitatile e cam asa: Iisus a ales sa intre in Iurusalim pe un asin. Asta nu face asinii mai destepti, mai buni, ba chiar sfinti. Nu! Ei raman asini. Iar cand se mai si baga pe dedesubtul personalitatilor de care vorbiti sunt de-a dreptul magari.
3. Scuze ca-ti spun asa, pe sleau, donsoara Corbu, da nici mata nu-mi pari chiar o vrabiuta.
Si un PS: Daca sunteti domnisoara aceea care militeaza pentru martirii nostri si are o coafura afro, cu suvite "rasta", a la Bob Marley, dintr-alea de se spala odata pe an, sa-mi dai si mie reteta lor ca vreau sa i le fac ciobanescului meu.