Pages

Tuesday, January 20, 2009

Claudiule ce-ai facut, ai pierdut tot ce-ai avut... Saftoiu da din nou cu bata in balta SIE

COMUNICAT DE PRESĂ - REF: Precizări ale Administraţiei Prezidenţiale
Administraţia Prezidenţială respinge afirmaţiile făcute de către domnul Claudiu Săftoiu în cadrul unei emisiuni de televiziune, prin care acesta sugera existenţa unor interceptări ilegale ale convorbirilor telefonice dintre doi lideri politici. Administraţia Prezidenţială îi solicită domnului Săftoiu să probeze afirmaţiile făcute. Administraţia Prezidenţială face apel la mass media să trateze cu maximă reticenţă astfel de afirmaţii care reprezintă intoxicări fără nicio bază reală şi cu o evidentă tentă politică.
Departamentul de Comunicare Publică, 20 Ianuarie 2009

Realitatea TV: In cadrul emisiunii Deschide Lumea de la Realitatea TV, Claudiu Săftoiu a declarat că Băsescu îi povestea conţinutul discuţiilor dintre Geoană şi Iliescu. "Eu am aflat de intervenţii politice care se bazează pe informaţii şi interceptări ilegale, acum un an, acum doi ani şi am aflat de la preşedintele României că el ştia ce vorbeau Iliescu şi Mircea Geoană", a declarat Săftoiu. La numai o oră de la declaraţiile şoc, Claudiu Săftoiu a revenit telefonic la Realitatea TV. "Este vorba de declaraţiile pe care Băsescu le dădea în presă, nu că-mi spunea mie. Am aflat din surse publice că preşedintele ştia că anumiţi politicieni vorbeau la telefon despre politică, asta nu înseamnă că mi-a spus personal", a spus Claudiu Săftoiu.
Este pentru a doua oară când fostul şef al SIE face declaraţii surprinzătoare pe tema interceptărilor. Prima i-a fost fatală în carieră. Acum 2 ani a pierdut funcţia de director al SIE după ce a afirmat în faţa comisiei pentru suspendarea şefului statului că SIE are aparatură şi face interceptări. Potrivit legii numai SRI este abilitat să facă interceptări şi numai pe baza unui mandat emis de un judecător.

No comments: