Pages

Monday, November 24, 2008

Tanarul Eugen Tomac a spart ratingul Unimedia cu raspunsurile sale pentru basarabeni: peste 5700 de accesari

Unimedia.md: Eugen Tomac, candidat la funcţia de deputat pentru Parlamentul României
"Mai inainte de toate as vrea sa lamuresc tuturor celor care si-au pus intrebarea motivatiei amanarii raspunsurilor mele la chestionarul Face to Face al Unimedia. Am decis sa astept sa li se puna tuturor contracandidatilor intrebarile care sa le permita sa se prezinte public. Ar fi fost neloial si incorect ca eu sa dispun de un interval de expunere publica mai mare decat al celorlalti candidati. Nu vreau sa se comenteze ca am parte de vreun favor special din partea Unimedia. Nu sunt nerabdator sa ma exprim mai iute decat altii si nici sa fur startul unei campanii de promovare pe care Unimedia a oferit-o generos, tuturor. Voi avea, astfel, afisate raspunsurile mele exact atata timp cat au si domnul Dabija si Pantiru la dispozitie. Oricum, va castiga inimile si sufletele basarabenilor cel mai bun, iar nu cel care va dispune de mai mult spatiu de comentare si afisare online. Va multumesc, oricum, celor de buna credinta, pentru intrebari si interes. Faptul ca unii sau altii dintre cei care viziteaza forumul Unimedia au simpatii diferite este de inteles.
Ceea ce as vrea sa le trimit tuturor, ca mesaj, este ideea ca indiferent de baricada politica si de apartenenta de partid, ceea ce trebuie sa primeze este apartenenta la sufletul romanesc si nevoia sustinerii basarabenilor in Parlamentul de la Bucuresti. Basarabenii au nevoie de reprezentare macar intr-unul dintre legislative, macar intr-una dintre capitalele Romaniei. In ce priveste raspunsurile la intrebarile Dvs., am observat ca au fost selectate in baza criteriului de interes, ca urmare a voturilor colectate de la forumisti. Am ales sa raspund la o parte dintre intrebari, cele care nu se repetau si cele care acopereau cam toate temele care privesc persoana mea. Sunt aproape 70 de intrebari si deja raspunsul meu la doar o parte din aceste intrebari insumeaza aproape 45.000 de semne, adica echivalentul unui interviu fluviu. Nu vreau sa obosesc cititorii. Cine vrea sa imi adreseze intrebari suplimentare, ma va gasi cu usurinta pe http://www.eugentomac.eu/."
Al Dvs., Eugen Tomac, un basarabean pentru Parlamentul Romaniei

Citeşte răspunsurile lui Eugen Tomac Aflaţi ce crede Eugen Tomac despre contracandidatul Tudor Panţîru, cine este singurul om politic din Republica Moldova cu care colaborează consilierul preşedintelui României şi cum poate fi rezolvată problema obţinerii cetăţeniei române.

No comments: