Pages

Saturday, November 29, 2008

Mesajul basarabeanului Eugen Tomac pentru fratii sai: VOTEAZA PENTRU BASARABIA!

Dragi prieteni, dragi colegi de generatie, frati romani.
In data de 30 noiembrie se implineste un moment istoric deosebit. Eu cred ca de la acest punct de reper incepe un nou orizont politic pentru basarabeni, bucovineni si pentru Romania.
Aceasta zi marcheaza un moment foarte important. Pentru prima data Basarabia incepe sa conteze in contextul politic romanesc. La alegerile din 30 noiembrie basarabenii sunt chemati sa-si aleaga reprezentantii lor in cele doua camere legislative de la Bucuresti.
30 noiembrie este insa mai intai de toate ziua Sfantului Apostol Andrei, Apostolul romanilor, ocrotitorul Romaniei. In ziua urmatoare, imediat dupa ziua votului, in data de 1 decembrie, se implinesc 90 de ani de la Marea Unire.
Sper ca in Duminica zilei binecuvantate de 30 noiembrie, romanii din Basarabia sa se prezinte la vot si sa aleaga ceea ce e mai bun pentru viitorul lor. Este o sansa istorica, ce nu trebuie ratata. De peste 60 de ani basarabenii nu au mai putut vota in spatiul politic.
Stiu si stim prea bine ca ceilalti doi contracandidati nu reprezinta doar o generatie mai in varsta ci si apusul unei epoci – epoca sovietica. Generatia mea are alte obiective si alte valori, a crescut in alt spirit si respinge din rasputeri trecutul sovietic bolsevic.
Eu am intrat in politica dintr-un indemn national, cu un obiectiv concret, principial si de suflet. Vreau sa particip, alaturi de alti tineri din generatia mea, la constructia unei altfel de Romanii, o Romanie mai puternica. Dupa ce l-am consiliat pe presedinte Romaniei, Traian Basescu, privind problemele romanilor din jurul granitelor, am descoperit, acum, ca este o si mai mare provocare munca in spatiul politic. Politica este insa singura cale prin care poate fi construita noua Romanie. Implicarea directa a tinerilor, aportul lor de energie si entuziasm este absolut necesar. Asa cred eu si nu numai eu.
Fac parte dintr-o generatie a tineretului Basarabiei care si-a asumat vibrant o misiune istorica – anularea consecintelor Pactului Ribbentrop-Molotov, acordul secret Hitler- Stalin, si restituirea demnitatii basarabenilor lipsiti de dreptul lor natural, dreptul cetateniei romane. Basarabia este o piatra de hotar si cariera mea politica debuteaza, nu intamplator, aici, pe pamantul istoric al buneilor nostri.
Continuarea la

1 comment:

Anonymous said...

http://mihneamaruta.ro/2008/12/12/doua-fotografii-senzationale/

Sursa: Fototeca online a comunismului românesc http://fototeca.iiccr.ro/imgs/F/018.Vacanta-pentrecuta-in-Moldova-1976.jpg

Dar poate le stii deja
:-)