Pages

Thursday, July 3, 2008

M-am intalnit cu deontologul Mircea Toma in buda la Waterloo


Mircea Toma e un mic diavol, pervers (mereu ma intreb daca nu e fiul lui Sorin Toma, celebrul satrap de presa Scanteist). Ne situam, e clar, pe pozitii diametral opuse. Orice fac eu, contrazice el. Si invers. Ce mai, e aproape agentul antiroman perfect! La un moment dat, in timpul unei dispute in scris pe oracolul lui electronic - freeex, pagina de chat platita din banii contribuabilului american ca sa dea o fata click, click, click (asta cand isi aduce aminte) sau delete, delete, delete (cand e vorba de a cenzura libertatea de expresie neconforma cu corectitudinea politica poponauta) - chiar m-a invitat sa mergem sa ne masuram in Parcul Operei... Bahtalo, gagiul! Imi pare rau ca nu am profitat ieri seara, in buda de la Waterloo, localul lui favorit (asta daca vreti sa lamuriti vreo afacere personala cu el), ca sa transam provocarea din trecut. Am deschis usa si l-am gasit in mediul lui aproape natural (era inconjurat de creatiile publicitare expuse de una din firmele de WC-media pe care le detine). In fine, am schimbat cateva vorbe si ne-am dat mana (tocmai se spalase :) pentru ca, trebuie sa marturisesc, il respect asa cum e, in tabara adversa, si ii admir rezistenta, personala si profesionala.

Am si eu ciudateniile mele...

No comments: