Pages

Sunday, June 15, 2008

Adelin Petrisor si-a dat demisia de la Antene

Adelin Petrisor, corespondentul special al Observatorului de la Antena 1, si-a dat demisia. Realizatorul unor reportaje de exceptie din zone de razboi, Adelin Petrisor nu a vrut sa dezvaluie motivele care l-au determinat sa plece de la Antene.
Pentru moment, nu a primit nici o oferta si a spus ca va pleca in Elvetia sa vada meciul Olanda-Romania. Surse neoficiale ne-au precizat ca si-a dat demisia din cauza unor neintelegeri cu conducerea editoriala a Trustului Intact. Castigator a numeroase premii, Adelin Petrisor a realizat reportaje in exclusivitate in Liban, Algeria, Albania, Belgrad, Kosovo, Irak, Afganistan, Guantanamo, Israel, etc, scrie, in ZIUA, D.S.S.

In urma cu doua luni, http://www.chinezu.eu/, scria:

Vă spuneam mai zilele trecute despre genialul sistem de prime de Paşte implementat la Antena 1. Şi am râs noi şi am glumit, dar la televiziunea mogulului nu prea ne-am mai gândit. Până astăzi, când se întâmplă o chestie care mi s-a părut o minunăţie de bun simţ.
Deci. După faza cu anunţul cu primele, Adelin Petrişor (lejer în top 3 reporteri din România) trimite o scrisoare de bun simţ conducerii Antenei, în care, printre altele, zice “Propunerea dvs. mi se pare oarecum corecta dintr-un anumit punct de vedere. Daca tot vor avea un caracter social aceste prime de ce nu le mariti considerabil ca cei cu salarii mici sa poata simti ceva?”. Şi mai adaugă în final “In speranta ca veti intelege mesajul meu asa cum a fost el transmis, adica fara incrancenarea unuia care sta in 200 de ron, va multumesc. Adelin Petrisor”.
Buuuuuuuuu. Deci Adelin trimite acest mail NUMAI către conducere. La care conducerea îi răspunde. Într-un mail pe care îl trimite TUTUROR angajaţilor. Şi al cărui final m-a umplut de o anumită oroare dată fiind constipaţia subită de bun simţ cu care onor conducerea îl execută pe Adelin:
Adelin,
Esti jurnalist, ar fi trebuit sa stii - propunerea nu-mi apartine. Oricum, esti ultimul care se poate plinge. Tocmai ai primit o prima “record”, de merit, bineinteles!
Sorin Oancea, un manager care se preocupa sa le fie cit mai bine “reporterilor de la stiri”.

Adelin Petrişor, tată, caută-ţi alt servici…, mai zicea Chinezu
Ceea ce, iata, se intampla. Poate-i mai bine asa... L-am sunat si parea fericit de pauza. Oricum, astept cu nerabdare sa-l vad cat mai repede la o alta televiziune!

No comments: