Cuvantul Parintelui Justin Parvu la conferinta organizata impotriva sa de AZEC, mai jos, aici.
Inainte, cititi va rog o relatare pitoreasca de la evenimentul cu pricina transmisa de corespondentul special al Blogului Victor Roncea, in timp ce subsemnatul se bucura de Basarabia strabuna.
Deci:
Cine sapă groapa altuia cade singur în ea - cu o epigrama la zi in final
Razvan Bucuroiu, vizibil afectat, a deschis lucrarile cu o mina de premiul Nobel, in cazul in care ar fi fost primul barbat care ar fi trecut prin chinurile nasterii, chiar atunci, pe loc, sub ochii trimisilor Patriarhiei pentru a putea consemna evenimentul mondial in Cartea Recordurilor. Altfel, se dorea ca invitaţii din partea Palatului Patriarhal să vorbească în afara oricărei dezbateri, şi apoi sa plece, ceea ce s-a si întâmplat cu decanul Facultatii de Teologie, Ştefan Buchiu, in prezenta postului anti-crestin ProTv, care a parasit sala la brat cu oficioşii. Dar lucrurile nu au decurs, apoi, dupa planul organizatorilor, asa cum le-a iesit figura spre temperarea reactiilor credinciosilor in cazul Documentului de la Ravenna prin care a fost recunoscut primatul papal. Echipa de soc Bucuroiu-Codrescu si sclavul lor fericit Tarziu a fost taxata la fiecare greseală. Asa cum la infiintarea FOR-ului se simtea un duh strain, apasator, in sala, de data aceasta se auzea zumzet de aripi, ale emisarilor lui Dumnezeu trimisi sa se amuze de prostia omeneasca...
De altfel aliatii nostri inaripati i-au si aratat pisica nebucuratului. Cand a pomenit de mesajul Parintelui Justin Parvu si cei care l-au prezentat pe internet, cartonul ce-i purta scris numele si calitatea de presedinte al AZEC a zburat si cazut la pamant. Un semn, fara indoiala..., pe care l-a inteles si el.
Aproape toti cei prezenţi în sală erau împotriva lor.
Dupa brambureala lingvistica a lui Bucuroiu, decanul Facultăţii de teologie din Bucureşti, Ştefan Buchiu, a afirmat ca tehnica nu trebuie sa ne afecteze: „Nu de tehnică trebuie să ne teme noi, că tehnica nici nu te mântuieşte, nici nu te coboară-n iad, ci depinde cum o foloseşti. Este străină de ortodoxie orice viziune apocaliptică. Că au fost mulţi profeţi mincinoşi dea lungul timpului care au anunţat sfârşitul şi totuşi sfârşitul nu a venit”. El a mai sustinut, impotriva revelatiei Parintelui Justin Parvu, ca „nu sunt încă semnele vremurilor!”. „Se prooroceşte că va fi o mare cădere din credinţă la sfârşitul veacurilor. Ceea ce nu e adevărat. La noi este o mare creştere în credinţă. Să fim echilibraţi, pentru că contextul în care ne aflăm este plin de libertate. Deci nu este nici un context apocaliptic acum. Steinhard spune că în închisoare fiind era mai liber decît temnicerii lui. Un duhovnic este bun dacă este în ascultare faţă de biserica lui. Asta este ascultare. Nu va supăraţi pe mine. Nu există instituţia duhovniciei. Sunt trei trepte – episcopi, preoţi şi diaconi. Să ascultăm mai bine de duhovnici decât de biserica în sine? Noi spunem că numai Biserica e infailibilă, nu omul”, a afirmat acesta intr-o evidenta necunoastere sau reavointa. "Nu te mântuieşte duhovnicul dacă nu te mântuieşti tu. Să zici că eşti prooroc sau să laşi pe ucenicii tăi să te creadă teolog, iata aici e discutabil. Sfântul care spune despre el că este sfant, nu este...", a mai aruncat decanul.
La auzul acestor blasfemii la adresa stalpilor ortodoxiei, duhovnicii neamului, din sala a intervenit un credincios, revoltat, pe drept cuvant: "Eu am văzut ierarhi care au sărutat mâna unui ierarh! Părintele Patriarh Teoctist mergea la Parintele Paisie Olaru şi îi săruta mâna!", a spus acesta. Si alte voci s-au ridicat sa-l combata. "Crestin rezonabil" cum e el - s-a vazut si in cazul Ravenna! - Razvan Codrescu Adolf Marian Vasile Crivat a intervenit sugerand - scuzati termenul - sa fie lasate comentariile pentru mai tarziu, pentru la sfarsit, cand nu mai e nimeni, eventual...
Cristian Curte, un baiat bun pe care l-am mai auzit pe la Radio cu emisiuni faine in miez de noapte (mi se pare ca e si oleaca vanator) a intervenit si a amintit la timp de foarte bine documentatul studiu-raport al Părintelui Mihai Valică, întocmit cu binecuvântarea Înaltului Teofan, pe care l-ai publicat matale in premiera si in care se scrie ca doar Civic Media a reactionat in timp ce AZEC-ul clevetea impotriva Parintelui Justin. Cristi Curte a oferit argumente din lucrarea atat de bine intemeiata in care se arata ca duhovnicii nu pot fi separati de ierarhie dar aceasta trebuie obligatoriu sa se indrepte spre ei caci au darul revelatiei si al inainte-vederii. Amin!
Aici s-a ridicat si cel prin a carui gura vorbeste de multe ori Sfantul Duh, teologul infocat Danion Vasile, care a avut cea mai bună şi hotărâtă atitudine, vorbind despre curajul Părintelui Justin şi tăcerea asurzitoare a ierarhilor...
Exact asa cum ziceai si matale ca o sa se invoce ca pretext pentru implantarea cipului biometric, decanul a inceput sa vorbeasca despre "beneficiile cipului", care te ajuta sa-ţi găseşti copiii!!!
Aici n-a mai putut sa rabde prea bine vorbitoarea maica Ecaterina Fermo - facuta "isterica" si "penibila" de prietenului lui Tarziu, "credinciosul" Codrescu, pe blogul lui - si care a intervenit categoric observand intemeiat: "cum ne-am trezit peste noapte cu aceste cipuri în paşapoarte, tot aşa ne vom trezi şi cu implanturile de cip!" Parca vad ca da Boc o Ordonanta de Urgenta ca e obligatoriu sa ne punem cip ca altfel nu ne mai da pensia... si asta doar ca sa-si gaseasca el amanta aia unguroaica prin ungherele Guvernului - asta este nota mea personala, sefu' :-)
Decanul, din ce in ce mai nervos ridica tonul: "Nu ni se va fura credinţa prin tehnică, nu li s-a furat celor din închisoare... Ce se face fără ştirea mea nu are nici o valoare asupra sufletului meu. Sufletul meu nu depinde de tehnica” a mai spus enervat ridicandu-se pentru a parasi sala. El a fost urmat, dupa cum v-am spus, de cortegiul ProTv, plin de... tehnica.
Urletul duhului
Părintele Coman si-a inceput alocutiunea întrebandu-se, chipurile naiv, ce caută la această dezbatere. A avut o atitudine mai echilibrată decat decanul, dar si foarte vicleană. Adica şi-a manifestat respectul şi dragostea faţă de P. Justin si a declarat pentru urechile noastre, ale celor prezenti, ca ia in considerare apelul Părintelui, dar...... că se exagerează şi că nu reprezintă adevărul absolut. Pe masura ce vorbeau reprezentantii Patriarhiei veniti sa-l incolteasca pe singurul trimis al Manastirii Petru Voda - de unde a pornit alerta 666 - care mai era si inconjurat de restul invitatilor speciali ai lui Bucuroiu, un militian si-un sociolog al bunelor servicii, atmosfera devenea din ce in ce mai incarcata. Parca ingerasii nostri nu prea mai faceau fata atacurilor duhurilor negre. Si totusi...
Coman, perfid, a tinut sa ridiculizeze ultimul cuvant al P. Justin, cel dat pentru a confirma autenticitatea mesajul sau afirmand ca pentru el "pericolele nu sunt pasapoartele biometrice sau masonii sau iudeo-masonii sau Europa sau nu stu' ce" (normal ca pentru el, nu...). A stat totusi până la capăt, spre deosebire de Bughiu. In rest abureli: că ispita noastră este că ne preocupă mai mult dracul decât Dumnezeu; că un gest exterior nu poate compromite actul interior; face o teribilă greşeală dogmatică separând entitatea trupului de cea a sufletului, cand ele fuzionează împreună. Adică el spune că gestul trupesc al cipării nu are cum să impieteze actul lăuntric. O tampenie, iertare, ce sa zic... Deci, ca sa concluzionez cu oamenii Trustului din Deal, parerea mea e ca sunt niste teologi cam de 2 (doi) bani. Mai spune o bazaconie, facând pe naivul, ca dacă te uiti de fapt in ochii d-lui Iliescu sau Băsescu nu poti să vezi răutate si că teoria conspiraţiei pentru el este o invenţie, nu există. Adica Iliescu e un ucigas bland, sau ce sa inteleg?! Se vede treaba ca tocmai cand se straduia mai bine sa invoce inexistenta maleficului in aceste bio-cipuri care vor subjuga omul si-i vor da numarul Fiarei, undeva, in lumea nevazuta din jurul nostru, ori se ducea o lupta, ori stradania sa a trezit un duh negru. Caci chiar in timp ce ironiza "grupul" din Biserica ce se preocupa de aceasta problema afirmand ca s-ar bucura ca Parintele Filotheu sa faca trimitere la duhul care s-ar ascunde in acest cip - ca si cum n-ar fi facut-o! - sau in spatele pasapoartelor biometrice, duhul i-a si raspuns! Daca ascultati inregistrarea video de la crestinortodox.ro Pasapoartele biometrice - Pr. Prof. Constantin Coman veti auzi cum urla acest duh la minutul 7 si 10 secunde! Doamne miluieste si pazeste!
Dupa asta, Bucuroiu si-a pus sa traga un alt pistol cu gaze, un baiat pe care am inteles ca-l stii si matale de cand erati mai tineri, unul Dan Pungaciu sau cam asa ceva. In timp ce Bucuroiu facea 13-14, se-ncrunta, se scobea, se intrista, Danutz a inceput sa schiteze un "peisaj religios" mai mult suprarealist: despre cei ce fac biserica ortodoxă mai mult românească (?!), despre cei ce vorbesc depre Biserică fără să trăiască în biserică si alte bazaconii: „discutăm despre o problemă care a apărut între stat şi cetăţeanul stat.... Statul nu mai este demult perceput ca un instrument de mântuire.... Problema care se pune este în ce măsură o acţiune a statului ii periclitează mântuirea cetateanului, etc, etc... Il invocă pe P. Cleopa care zice ca pecetea este de fapt un simbol, de lepadare sufleteasca, si nu 666 dupa care face si o afirmatia de toata stupiditatea: „oglindă oglinjoară cine-i cel mai bun duhovnic din ţară?”. "Daca facem o actiune impotriva statului, problema este unde o sa ne oprim?", intreaba ca o portavoce a organelor statului invitatul lui Bucuroiu. Un singur adevar a spus: ca oamenii vor avea reticienta in a privi la AZEC dupa astfel de dezbateri.
Interventia ingerilor
Discursurile de până acum se indreaptau clar împotriva bunului Dumnezeu, a Ortodoxiei Romane si a Parintelui Justin. Eu cum sunt mai pacatos trageam mai mult cu ochiul prin sala, ca deja ma plictisisem. Cel cu darul marturisirii, Danion de care v-am zis, se tot sucea si invartea, ca astia nu-i dadeau voie sa vorbeasca (cica e "extremist", dupa cum l-am auzit pe Codrescu ca-i susotea lui Bucuroiu). Parintele Filotheu, un monah inalt ca o sulitia, cu o barba lunga si-o privire scaparatoare de om liber (albastri ca aia, fremenii din Dune, adica) prezentase cu blandete cuvantul intru sustinerea vorbei cele adevarate a P Justin. Langa Danion o maicuta, spiridus, la fel, cu o privire de scan-laser ce trada cam multe conexiuni neuronale intre circumvolutioni pentru varsta ei frageda, se cam foia si ea. La un moment dat a plecat din sala si cand s-a intors era toata numai o bucurie. Deodata il vad pe nebucuratul ca coboara de pe podium si aproape ii sare in cale maicutei. Trag cu urechea si aud o exclamatie: "A! Maica Fotini!?" Dupa care aud si numele Parintelui Justin si al lui Danion. Bucuroiu ba aproba ba o contrazicea, si se uita lung si cam speriat la maicuta plina de har.
In timpul asta, de la tribuna, M Filotheu profita de ocazie si il invita pe avocatul Cezar Axinte de la Fundatia Sfintii Martiri Brancoveni din Constanta să ia cuvântul. A avut rezonanta. A fost trezvitor, cum se zice, si pentru mine, chiar daca nu sunt prea dus la biserica. Si foarte bine documentat. Spunea că noi avem o constituţie făcută praf. Face o abordare juridică din care, ca sa inteleg mai bine, mi-am notat mai mult. Iaca-ta: „Domnii comisari şefi au vorbit de ordonanţe, ne-au spus că acea ordonanţă s-a dat pe 25 decembrie. Aveam un Guvern de trei zile. Deci pe 25 decembrie, când noi ne pregăteam să-l prăznuim pe Mântuitorul, s-a dat această ordonanţă. Pe data de 31 decembrie paşaportul acela - biometric - a fost pe masa de la Bruxelles; era o obligaţie asumată. Practic este o obligaţie asumată în tratatele de aderare. Printre altele, în tratatul de aderare, s-a pus în discuţie şi modificarea Constituţiei. Schimbarea textului constituţional a dus la apariţia articolului 148, care spune aşa: aderarea României la tratatele constitutive ale U.E. în scopul transferării unor atribuţii către instiuţiile comunitare, precum şi a exercitării în comun cu celelalte state membre. Ce s-a întâmplat de fapt? S-au transferat atribuţiile dreptului de stat român unei alte entităţi... Si asta ma face sa cred că statul gestionează foarte prost viaţa noastră duhovnicească şi prin acţiunile sale aduce atingere liberului arbitru... Se are in vedere si se are mare grija de libertatea de circulatie a persoanelor, marfurilor si superficiilor, dar sigur ca toate acestea in schimbul unor renuntari la niste drepturi : art. 22 din Constitutie (intimitate, familie s.a.m.d) pentru ca aceste date sunt personale, inclusiv amprentele sunt atat de intime si personale… In momentul acesta asistam la o noua era de drept international, in care Declaratia Universala a Drepturilor Omului, Conventia Europeana si toate celelalte conventii privind Drepturile Copilului sunt abolite! De ce ? Pentru ca iata, toata lumea va fi amprentata, nu mai exista intimitate, nu se mai respecta conventii care s-au respectat de la razboi incoace si pentru care sigur ca s-au facut marile revolutii pentru marile drepturi. Vom asista acum la o rescriere a Declaratiei Universale a Drepturilor omului si a Conventiei europene pentru ca, sigura ca da, ele trebuie modificate potrivit cu aceste noi masuri. Ce se va mai intampla, Dumnezeu stie“.
Obosit putin, am luat o pauza. Cand m-am intors in sala, minune!
Cuvantul Parintelui
Bucuroiu vorbea la telefon cu prea bunul duhovnic marturistor precum Maxim, P Justin.
"Părinte, ne auziti? Blagosloviti, Părinte staret!", zice Bucuroiu.
Parintele: "Maica Domnului cu voi!"
Bucuroiu, rusinat, cred: "...nu vreau să vă mai întreb nimic, pentru mine lucrurile sunt foarte clare"... dupa care Parintele face ordine:
P. Justin: Dragii mei, eu am aici de-a face cu foarte multă lume. Şi în chilia mea intră zilnic oameni care mă întreabă: Părinte, ce facem cu carnetele auto, cu buletinele, ce facem cu paşapoartele? Am primit telefoane şi din Occident, Canada şi din alte locuri ale globului şi a trebuit să le dau un răspuns, pentru că ne-au europenizat carnetele auto, buletinele şi mi s-a părut acest lucru alarmant. De aceea am dat toate aceste lucruri ca să fie cunoscute lumii noatre ortodoxe. Eu eram de vreo 7-8-10 ani, dragii mei, când se punea problema aceasta încă de pe atunci. Ţăranul nostru care mergea pe la mănăstiri, pe la preoţi, duhovnici, discutau lucrurile acestea, spuneau încă de pe atunci că va veni secetă mare, va fi cutremur, ploi şi nu se va mai şti cine are pecete şi cine nu. Mereu socoteam lucrurile acestea o poveste, istorii de domeniul fanteziei, dar iată că am ajuns astăzi să le trăiesc. Eram prin 1948, '50 şi mai târziu, când membrii de partid aveau livezile lor, grădinile lor, magazinele lor, aveau echipament de iarnă, echipament de vară – erau cu tate bine puşi la punct. Ţăranul nostru însă necăjit tot cu pogonul lui de pământ... Şi iată că am ajuns acum ca nu mai pot vorbi. Trebuie sa arunc telefonul pentru că e controlat, la fel trebuie să renunţ la o carte pe care o primesc, pentru că are in ea un cip, trebuie să nu mai cumpăr din magazin o haină, pentru că are acest cod de date. Oare aceasta este libertatea noastră? Acesta este oare dreptul omului nostru să meargă cu traista goală în Occident iar noi să ne mâncăm ca ciorile aici în ţară? Au împânzit ziarele cu tone de cerneală şi nu ştiu care mai de care să fie mai victorios pe seama celuilalt. Ei, bine, eu sunt aici bătrîn în munţii Neamţului şi regret că încă nu avem un glas al Bisericii care să spună un cuvânt. Nu eu, un nebun din munţii Neamţului care gândeşte înapoi/inainte, şi care este anulat de toată lumea. Dar dumneavoastră ca oameni întelepţi care v-aţi adunat la această conferinţă, să judecaţi limpede lucrurile şi să vedeţi ce faceţi, pentru că acestea vor avea o urmare asupra copiilor dumneavoastra, a nepoţilor şi strănepoţilor. Tot ce faceţi dumneavoastră aici va fi asupra lor. Nu cred că se referă numai la mine, sau numai la vecinul meu sau la părintele de la mănăstirea cutare. Eu mă gândesc la o urmare mult mai importantă. Dacă lucrurile acestea sunt atât de banale cum le considerăm noi, şi despre care spunem că nu trebuie să fim informaţi încă asupra lor, de ce nu este întrebat omul? D’apoi eu mă duc în Dobrogea, mă duc să fac un sondaj în judetul Neamţ, mă duc să fac în Basarabia alt sondaj...
Dumnezeu să vă binecuvanteze şi să lucraţi în numele Domnului şi al Maicii Domnului care patronează neamul acesta de 2000 de ani. Aşa să ne ajute Dumnezeu!”
După aceste cuvinte pline de duh şi emoţionante, toţi cei din sală şi-au făcut cruce şi au căzut pe gânduri.
De aici ai noştri prind curaj şi de-abia de acum se începe cu adevărat dezbaterea.
Sub privirile critice, ca de gheatza, ale Parintelui Filotheu, comisarul şef Pandele se scuza si el: "Eu nu reprezint o putere în statul ăsta, eu slujesc cetăţeanul. Pentru mine paşaportul reprezintă un document cu care cetăţeanul poate să călătorească în străinătate". In timp ce vorbeste ii cade si lui cartonul cu numele si functia. Poate ramane fara post, ca si Bucuroiu... Mai zice: "Paşaportul pentru mine are o evoluţie firească a gradului de securizare a unui document". Normal că este combătut de toţi, cum au fost sparte aceste coduri etc, etc, cum ai scris si matale..., că spre deosebire de celelalte paşapoarte acestea se pot modifica de la distanţă. Şi comisarul este redus la tăcere totală.
Apoi se ridica si Danion Vasile ca sa vorbeasca despre semnele vremii: "Cartea la care a făcut referire Părintele Coman, din păcate are următorul rezumat: Un model de neurmat îl constituie acea interpretare care a inteles sau intelege continutul Apocalipsei privind evenimentele istorice concrete ca aplicându-se la evenimentele unei epoci ulterioare. Altfel spus, după aceasta carte, este de neurmat să crezi că Apocalipsa se referă la viitor. Cea mai clară dovadă că această carte ne îndepărtează de la modul ortodox de înţelegere a Apocalipsei.... ar spune Coman că profetul Ioan se referă aici nu la timpuri indepărtate. In paralel cu înmulţirea desfrâului asistăm la o înmulţire a ereziilor. După cum ştim Biserica ortodoxă este puternic confruntată de acest curent după care se consideră Biserică şi cei care hulesc icoanele şi cei care calcă în picioare sinodul II ecumenic şi învăţătura despre purcederea Duhului Sfânt. Sau sunt considerati biserică şi monofiziţii care sunt sub anatema Sfinţilor Părinţi".
Apoi vorbeşte despre multele profetii referitoare la vremurile actuale: „A minţit sau nu proorocul Iona când a anunţat că cetatea Ninive va fi distrusă? Ninivitenii s-au pocăit şi cetatea nu a fost distrusă atunci. Dar până la urmă Dumnezeu a pedepsit cetatea întrucât ninivitenii au revenit la păcatele lor. A minţit Sf. Calinic de la Cernica atunci când a spus că va fi sfârşitul? Nu, nu a minţit. Dumnezeu vorbeşte celor aleşi ai săi, aşa cum a vorbit ninivitenilor prin sf. Proroc Iona, aşa ne vorbeste prin cuvioşii secolului XX. Pentru că semnele sfârsitului sunt aproape!"
In cele din urma, parintele Andrei Mihai Aldea i-a rugat pe cei de la AZEC sa facă o Petitie către UE in care sa prezinte drepturile romanilor ortodocsi. La care Bucuroiu a preferat sa-şi dea demisia, sclavul mic intarziat pe urmele lui iar Codrescu a tacut chitic. Cam asta a fost schema. Ce am mai auzit pe-acolo e ca vroiau sa te excluda pe mata de razbunare da' si-au dat seama ca n-au cum ca ai fost ales prin vot. Duca-se pe pustii de tradatori cu sapte fete!
Si asa, pe scurt, sa-ti fac o revista a presei unde si-a bagat aghiuta coada, suparat ca a fost suprimat la conferinta de cetele ingeresti:
Adevarul (adica Scanteia) - Popii, paşaportul biometric şi Apocalipsa articol ticalos preluat si de Realitatea.net si de ProTv.ro (ca sa vezi cum se pupa trusturile media rivale cand e vorba de lucru' dracului...)
Semnul diavolului in pasaport! Fricosii scuipa-n san - Stirileprotv.ro, e de vazut filmarea odioasa, care conchide pe placul Patriarhiei: "Salvarea si concluzia intalnirii a venit tot de la o fata bisericeasca: "Nu de tehnica trebuie sa ne temem noi, ca tehnica nici nu te mantuieste, nici nu te coboara in iad, ci depinde cum o folosesti. Chiar asa de fricosi am devenit noi ortodocsii?", se intreba profesorul si preotul Stefan Buchiu.", in timp ce Dan Dungaciu de la Dilema, Adevarul si Foreign Policy-ul lui Andrei Plesu isi umecta buzele din abundenta, gandindu-se cum o sa faca sa-l laude mai bine celebrul teoretician al stramba-dreptei de cartier, de pe Aleea Bucşeneşti.
Din aceeasi categorie, postarile lui Razvanel de la Rostuletz http://www.rostonline.org/blog/razvan/2009/01/o-dezbatere-euat.html si Blogul lui Claudiu Târziu: O dezbatere care spune aproape totul ...
As putea spune si io: O postare care spune chiar totul...
La polul opus, http://razbointrucuvant.ro/ si http://laurentiudumitru.ro/blog/, ca de obicei, fac cea mai profesionista revista a media electronica pe aceasta tematica, iar http://www.crestinortodox.ro/ prezinta filmari de la conferinta de unde o extrag pe cea cu P Filotheu. Doamne ajuta!
Pentru matale, iata si inregistrarea audio a conferintei, daca ai rabdare sau sa o pui pe Trilulilu
Dezbaterea AZEC impotriva Parintelui Justin Parvu si pro Bio-Cipuri 666
La inchiderea Editiei, mi-a mai parvenit o epigrama tematica de la acelasi autor omni-Prezent:
"Doctor" teoro-genit-olog
Dupa '90 incoace
Voind dreapta a o naste
Adolf Crivat veneticul
Vru sa taie ombilicul;
Nestiind anatomie
Caci facea poliloghie
A lovit, subtil, ca "Chioru"
Taind AZEC-ul cu toporu'...
Vineri, 14 iunie, ora 13.00, la Muzeul Unirii din Iași: Părintele Hariton
Negrea, Maica Justina Bujor, scriitoarea Magda Ursache și mărturisitorul
Marin Răducă participă la Conferința MOȘTENIREA PĂRINTELUI JUSTIN și
Lansarea de carte „DUHOVNICUL – 100 de ani cu Părintele Justin. 100 de
portrete de Cristina Nichituș Roncea”
-
“UNITATE, POCĂINŢĂ, ASCULTARE ŞI RUGĂCIUNE” Sub aceste cuvinte de foc
lăsate românilor de bunul Părinte Justin de la Petru Vodă, anul acesta
celebrăm Cente...
5 years ago
2 comments:
eu eram "credinciosul" cel suparat din sala care i-a dat replica pr Buchiu si i-am spus cum sta treaba cu paternitatea duhovniceasca in BO. cu greu te puteai stapani vazand ce ineptii spune. vai de teologii aia care-l asculta zi de zi...
Felicitari!
Nu stiu cine sunteti dar sa stiti ca aveti toata admiratia si respectul meu!
Oricand doriti sa publicati ceva, acest blog va sta la dispozitie!
Doamne ajuta!
Post a Comment