Pages

Friday, October 10, 2008

Va rezista Romania la criza americana?

Florin Budescu: In urma cu cateva, zile, am fost rugat de un vizitator al blogului meu sa imi spun parerea despre ceea ce se intampla acum cu criza aceasta economic-financiara si caderea bancilor. Un user, Anda, mi-a dat de inteles ca mama domniei-sale este ingrijorata pentru soarta bancilor din Romania, din diferite motive: ar putea avea un credit sau un depozit bancar si se intreaba ce sa faca in continuare.
Vreau sa fiu clar inteles: eu nu voi da niciodata sfaturi nimanui ce sa faca intr-un anumit moment.
Tot ceea ce imi permit sa fac este sa spun ce gandesc.
Cititorul acestor randuri nu trebuie sa uite urmatorul sfat al meu: nu te lua niciodata dupa cel care iti spune cum sa faci, fara sa faca chiar el acest lucru, ci dupa cel care face.
Invata de la acesta, nu fa ceea ce face, ci gandeste, compara, analizeaza si apoi actioneaza exact cum crezi ca este mai bine.
Acestea fiind zise, iata cum vedem noi situatia actuala.
Continuarea la

1 comment:

Anonymous said...

Nu am nici o idee ce tot gasiti in analiza lui Florin Budescu. Vreti explicatii ale crizei americane atunci mergeti la www.lewrockwell.com si www.mises.org. Restul este propaganda.