Sunday, September 14, 2008

ICR-Berlin a trecut de la reprezentarea Romaniei prin "Stiinta Turnatoriei" la "Arta Satanista". Traian Basescu, presedintele de onoare al ICR, stie?

Dupa deosebita expresie artistica "romaneasca" de obscentitate si kitsch expusa de ICR-New York si scandalul inca nestins al exportului de turnatori realizat de conducerea ICR prin filiala sa de la Berlin, acelasi institut a carui misiune primordiala este promovarea valorilor romanesti in strainatate a decis sa reprezinte Romania, tot in Germania, prin "arta" satanica.
Incursiunea in ritual satanic prin sange si, iarasi, obscenitati macabre, se realizeaza atat sub patronajul Institutului Cultural Roman, al carui presedinte de onoare este Traian Basescu, cat si sub "inaltul patronaj al Consulatului general al Romaniei la Bonn", dupa cum aflu de la sursele mele revoltate din aparatul diplomatic de la Berlin si Bonn. Sincer ma indoiesc ca atat presedintele Traian Basescu cat si seful diplomatiei romanesti Lazar Comanescu stiu ce gireaza. Dar vor afla. Ca si dumneavoastra.
Este vorba de prima manifestare a "Zilelor culturii româneşti în Bazinul Ruhrului", care va avea loc în perioada 21-26 septembrie, la Bochum. Dupa cum se lauda Institutul Cultural Român "Titu Maiorescu" din Berlin, Romania va beneficia de "o serie de evenimente menite să promoveze cultura română în Germania". Expozitia "artistica" se pune in practica prin intermediul unei "Asociaţii Culturale", Danubium, finanţata generos prin Programul Cantemir al ICR. Asociatia in cauza a fost infiintata anul trecut si este condusa de o oarecare Doina Talmann, care, neintamplator, detine o galerie de arta in Bochum, "KunstART-am-Hellweg". Astfel, inclusiv pe proprietatea galeristei Doinei Talmann, s-au materializat prin ICR-Berlin proiecte "non-profit" ale presedintei Asociatiei, aceiasi Doina Talmann. Tot neintamplator, pentru ca a fost "inspirata" sa-l invite si pe clientul ICR Mircea Cartarescu la acest "festival romanesc", proprietara Galeriei si a Asociatiei a primit o intreaga pagina in Cotidianul.
Programul Cantemir s-a constituit în anul 2006, ca un program-pilot de finanţare a proiectelor culturale româneşti adresate mediului internaţional. Conform paginii de internet a ICR, in anul 2008, obiectivele Programului sunt: - creşterea vizibilităţii şi accesibilităţii culturii româneşti pe pieţele culturale internaţionale; - încurajarea cooperării între artişti români şi străini. "În consecinţă, vor fi sprijiniţi artiştii şi operatorii culturali din România care doresc să asigure o participare românească la festivaluri internaţionale importante din străinătate, precum şi operatorii culturali din România şi din străinătate care iniţiază proiecte de promovare a culturii şi civilizaţiei româneşti în străinătate sau care participă la proiecte de cooperare culturală menite să încurajeze dialogul intercultural.", mai spune ICR. Pai haideti sa vedem impreuna cum se realizeaza "promovarea culturii şi civilizaţiei româneşti în străinătate".
La obiect: Pe 21 septembrie 2008, la ora 15.00, se preconizeaza deschiderea "Festivalului" prin vernisajul expozitiei THE LAST TEMPTATION ("Ultima Ispita", cu referire si la controversatul film realizat dupa nuvela lui Nikos Kazanzakis). Astfel, la muzeul "LWL-Industriemuseum Westfalisches Landesmuseum fur Industriekultur Henrichshutte" din Hattingen, Werksstrasse 31-33, 45527 Hattingen, urmeaza sa expuna, pe banii nostri, Alexandru Radvan si Sorin Tara (alias von Neudorf), lucrari care cu greu pot fi numite "artistice".
Daca Tara se remarca in general printr-o arta provocatoare, Radvan depaseste aceasta "bariera" si dezvolta un stil propriu, de inspiratie satanista. Toate "creatiile" lui par sa poarte acest spectru sinistru.
In "Adevarul literar si artistic" Nicoleta Zaharia a publicat sambata, sub titlul "Export de artă provocatoare", un semnal al acestei expozitii, reusind insa pe parcursul intregii pagini sa evite enuntarea numelui organizatorului principal: ICR-Berlin. Cu toate acestea, ea arata cum va fi reprezentata Romania la Bochum: "Personajul lucrării lui Alexandru Rădvan, „Omagiu lui Iuda XXXI", este un bărbat gol, fără cap, spânzurat, cu sexul erect, ejaculând. „Omagiu lui Iuda XXXII" (acrilic pe pânză nepreparată) înfăţişează un bărbat gol (de data aceasta cu cap), spânzurat şi răstignit pe cruce. Expoziţia „Omagiu lui Iuda şi Cruciaţii" conturează „o tiranie a realităţii. O realitate întemeiată pe iluzie şi distrugere. Iuda poate fi oricare dintre cruciaţi, la fel cum oricare Cruciat poate fi Iuda. Iuda poate fi oricare dintre noi", comentează curatorul Diana Dochia." Doamne pazeste!
Diana Dochia este o fatuca care se crede si "istoric de arta" si si-a intors numele pe dos pentru a-l da galeriei ei din Bucuresti "ANAID Art Gallery" (o alta practica satanista, chiar daca, poate, saraca, nu stie). Din cand in cand mai scrie la ZF despre expozitii desfasurate, cum altfel?, in propria Galerie. De altfel, "Ultima tentatie" s-a comis si la Bucuresti, in galeria ei, in luna mai. Radvan este un pictoras obsedat de sex si anti-crestinism. Majoritatea lucrarilor sale, promovate asiduu de fatuca Dochia, poarta aceasta amprenta bolnavicioasa. Astfel, dintr-o cronica din RL intitulata conform realitatii expuse "Religia oficiala a sangelui" aflam ce motto si-a ales Radvan pentru una din expozitiile sale, dedicata chipurile Imparatului Constantin: "Teroarea iubirii – Sa ucizi un credincios nu este o crima, este calea catre Rai". Prin grija aceleiasi tinere "curatoare" Dochia expozitia aceasta, de anul trecut, organizata la Galeria Curtea Veche din Bucuresti, s-a desfasurat simultan cu cea intinsa la Galeria Anaid, intitulata "Cancer" si unde, intr-o lucrare, stigmatele Mantuitorului sunt prezentate "metaforic" prin anus si organul sexual femeiesc, obsesiile autorului dezaxat fiind dispuse pe toti peretii.
In ce priveste "arta" expusa de Tara la" Zilele culturii romanesti", Adevarul L&A ne mai informeaza: "Muşcate şi trandafiri din plastic, bucăţi de fier aşezate sub forma unei cruci. Plăcuţe cu cifre şi potcoave prinse pe un panou galben din lemn. Toate stropite cu vopsea roşie. Imaginile descrise alcătuiesc o parte din expoziţia lui Tara von Neudorf, „Into the night of loneliness", care reprezintă „viziunea unei lumi sangvine, viscerale în care consemnarea faptelor nu se face după timpul convenţional al omenirii"."
Tara are si el niste obsesii, legate de religie, de credinta, cu accente anti-romanesti. A fost expus si la "Ateneul" Tatarasi, unde s-a jucat mizeria anti-crestina a Alinei Mungiu Plugaru si şi-a luat masteratul cu proiectul “Despre ideea de rău la români cu exemple”, un motiv recurent în lucrările sale. Dar iata ce ne spune el interesant, in Ziua de Cluj, despre tema expozitiei de la Bochum: "Singurul lucru pe care s-a punctat a fost acela de a nu folosi însemne islamice în lucrările expuse sau simboluri care ar putea ofensa religia islamică – bine reprezentată în Germania".
Hopa! Deci atentie: in Germania nu trebuie sa ofensam religia islamica! Dar cea crestina, da! Cu voie de la stapanire. Pentru ca uite cum aflam si ca Mircea Mihaies, preputsul lui Patapievici, stie exact despre ce e vorba, desi pana acum nu a aparut nimic pe pagina de internet a ICR: "E un program mai complex, la Bochum şi Hattingen, o parte de arte plastice care se numeşte The Last Temptation (Ultima Ispită - n. red.), o seară literară cu Mircea Cărtărescu şi o parte muzicală cu Leontina Văduva şi George Petean". Tot de aici aflam si componenta juriului care a hotarat, pe banii nostri, sa exporte satanism in numele Romaniei: "Din juriu au făcut parte cinci persoane, experţii în arte vizuale Teodor Graur şi Matei Câlţia, managerul de proiect Paul Tocanie, Felicia Moga - expert de promovare, iar din partea ICR - directorul general Dragoş Tudor".
Notati va rog: toate aceste oribilitati se desfasoara cu banii dvs iar ICR reprezinta, vrand-nevrand, statul roman.
Noua ofensa la adresa crestinismului si a Romaniei girata si generata de fapt de Institutul "Cultural Roman" inca condus de scatofagul Patapievici vine pe fondul unei adevarate recrudescente a agresiunii anti-romanesti prin toate formele posibile.
De la inceputul acestei luni, la o galerie a Uniunii Artistilor Plastici din centrul Capitalei, se petrec sub ochii impasibili ai autoritatilor si ai opiniei publice acte cu tinte clare anti-Romania si anti-Ortodoxie, pe care le-am semnalat prin "Arta ICR" a ajuns de la New York in centrul Bucurestiului. Gardianul atrage atentia ca asa zisa "creatie artistica" a maghiarului Benedek Levente poate fi tradusa din punct de vedere juridic ca «ofensa adusa unor insemne», «ultraj contra bunelor moravuri si tulburarea linistii publice» si «raspândirea de materiale obscene», toate savârsite intr-un loc public.
Ce asteapta "statul roman"? In timp ce sunt cheltuiete milioane de euro pentru repararea imaginii Romaniei in strainatate si sunt puse in joc importante resurse informative si diplomatice dupa razboaiele declansate de tigani in Europa, din chiar interiorul aparatului de stat, sub girul Presedintiei Romaniei si al MInisterului Afacerilor Externe se promoveaza imaginea unui popor roman bolnav si a unei tari scelerate, scabroase, satanice. Pe banii nostri. Oare ce le trebuie acestor autoritati sa intervina si sa repuna statul roman in drepturile lui naturale?
Sa nu fie prea tarziu, tovarasi!

1 comment:

Anonymous said...

SINUCIDEREA PRESEDINTELUI BASESCCU

DEPORTAREA LUI TISMANEANU DIN STATELE UNITE

Serviciul de Informatii Externe
Domnule Razvan Ungureanu
Avand bunavointa domnului L.Pavoni consulul general dinNew York, v-am trimis o scrisoare. In ea am cerut o audienta cu dumneavoastra, sau o convorbire cu o persoana delegata. Cu aceasta oceasta ocazie am vrut sa va prezint documente confidentiale despre Vladimir Tismaneanu.Documentele clarifica materialele aparute in presa, care califica pe V.T. ca agent al securitatii. Am vrut sa prezint deasemenea acordul meu la opinia comunitatii romane americane, cu privire la necesitatea deportarii lui V.T. din Statele Unite. Dinsul a a ascuns serviciului de emigratie, faptul ca a fost membru al partidului comunist si a scris articole in care cerea rasturnarea capitalismului si a sistemului politic american prin forta. Faptul ca a mintit sub juramant, va duce la automat la deportare .Mentionez ca in dosarul lui sunt sunt si alte fapte agravante.Anexez doua materiale pertinente in acest caz,
Motivul incercarii de a va contacta este extrem de serios. Dumneavoastra sunteti printre putinele persoane competente, care puteti spune ADEVARUL presedintelui inainte de a fi prea tarziu ,pentru dansul si imaginea tarii. Presedintela Traian Basescu trebue sa aiba acces la toate documentele si faptele acestui caz.Dinsul va avea posibilitata de a se distanta de clanul care care il minte ,manipuleaza si a cere scuze Romaniei. . In caz contrariu isi va semna singur, sinuciderea politica.
De si a trecut mult timp nu am primit nici in un raspuns. Acest lucru este grav si impotriva legii, care va obliga sa raspundeti oricarei srisori oficiale. Am avut nu demult o audienta cu Simona Miculescu ambasador la ONU nu demult (Au participat deasemenea consulul adjunct A.Berechet si adjunctul misiunii T. Morar) in care am discutat despre Tismaneanu si am cerut sa fiu contactat de SIE ,la orice nivel.Din nou fara nici un rezultat. Mentionez ca ca am discutat aceasta problema cu diplomatul Ilinca Ilie Ilie de ambasada, de multe ori si cu consulul L.Pavoni chiar acum o ora.
Domnule director,
Faptul ca incercati sa blocati informatii despre un spion este de o gravitate exceptionala. Faptul ca nu lasati ca servici de informatii sa aiba acces la informatii, trebue sa intre in atentia parlamentului.Cu alte cuvinte SIE nu este lasat sa-si faca datoria.
Este o ultima incercare. In caz contrariu voi trimite spre publicare articolul ,pe doua pagini "Deportarea agentului Volodea" ziarului New York Magazin.

Robert Horvath New York

16Septembrie 2008 Va rog confirmati primirea scrisorii si numarul de inregistrare



IMMIGRATION-DEPORTATION
1. Anarchists;
2. Aliens advocating or teaching opposition to all organized government;
3. Aliens who are members of or affiliated with the Communist Party or any other totalitarian organization;
4. Aliens, not already covered by the preceding classes, advocating the economic, international, and governmental doctrines of world communism;
5. Aliens advocating the overthrow, by force and violence, of the United States government, or any of its officers;
6. Aliens who write, publish, or distribute materials which are subversive;
7. Aliens who affiliate with persons who write, publish, or distribute subversive literature;
8. Aliens whom the Attorney General believes entered the United States principally or incidentally to engage in activities endangering the welfare, safety, or national security of the United States.

U.S. Supreme Court
Berenyi v. Immigration Director, 385 U.S. 630 (1967)
Berenyi v. Director, Immigration and Naturalization ServicePetitioner, an alien who entered this country from Hungary in 1956, filed apetition for naturalization in 1962. In connection therewith, he denied under oath that he had been a member of the Communist Party, or that he had been connected or associated with the Party, either directly or indirectly. The Attorney General opposed the petition, and at the District Court hearing, produced two witnesses whose testimony indicated that petitioner had been a Party member in Hungary. Petitioner denied Party membership, and presented witnesses who testified to his opposition to Communism. The District Judge found that petitioner became a Party member in 1945, remained so for a number of years, attended Party meetings, and that petitioner had thus testified falsely in connection with his citizenship application. Since §§ 101(f) and 316(a) of the Immigration and Nationality Act provide that an applicant who gives such false testimony is not "a person of good moral character" within the meaning of the Act, and is therefore ineligible for naturalization, the court denied petitioner's citizenship application.