Pages

Monday, June 9, 2008

Homosexuali de buda

Romeo Chiriac publica un articolas simpatic pe blogul jurnalistilor de la Mediafax:

Am fost din categoria celor care i-au privit cu toleranta pe homosexuali, neavand nimic cu gusturile si orientarea lor sexuala. Am constatat ca nu-mi plac scenele din filme sau pasajele din carti cu homosexuali, comparativ cu cele cu lesbiene, spre exemplu … nu mi-am batut capul sa aflu motivul, am zis ca poate e dat de faptul ca sunt un iubitor al sexului frumos. Dar ii toleram, nu ma deranjau. Nu am agreat nici genul de bancuri deocheate care circula pe seama lor, unul dintre ele despre un fotbalist celebru: “Stiti cum a reusit sa aiba copii fotbalistul x? I-a uns c….l cu c…t sotiei”.
Despre prima incercare de agresiune mi s-a povestit cand ma aflam la clubul “Jimmy’z”, la Monte Carlo, dupa ce un prieten a iesit socat din toaleta, spunand ca un homosexual a incercat sa-i faca avansuri si sa-l pipaie. A fost luat in bascalie timp de cateva zile, nebanuind ce e in sufletul lui dupa o astfel de experienta. Am zis ca poate e si din cauza invitatilor de atunci de la club, printre acestia aflandu-se unul din fii lui Kadhafi, printul Albert de Monaco, sau Michael Adams … ca asa o fi la petreceri “selecte” . Dar nu era asa, ulterior, ajungandu-mi la urechi povesti si despre alti barbati atacati, in special in toalete.
Tot in zeflemea l-am tratat si sambata pe un prieten dupa ce mi-a povestit ca fusese atacat in buda de un homosexual. Pana cand, la aproximativ 15′ de la agresiune, de care culmea uitasem cu desavarsire , “imi vine si mie randul”, dupa ce mi-am golit basica udului. Homosexualul, de altfel extrem de agresiv, din fericire nu a putut sa ma atinga decat pe maini in timp ce ma aparam. Apoi, sa aflu cu stupoare ca atacase inca 2 barbati in decurs de aproximativ 60 de minute, fiind dat afara din hotel destul de sifonat … de, “cine seamana vant, culege furtuna”.
Nu i-am inteles pe acesti homosexuali, avand in vedere faptul ca vazusera ca “tintele” lor erau inconjurate la mese de reprezentante ale sexului frumos, iar pentru incercarile lor de agresiune consider ca trebuie aspru pedespsiti.
De cateva zile am constatat ca nu mai folosesc pisoarul ca sa-mi golesc basica udului, ci cabina si ca privesc deja cu suspiciune persoanele care se afla in toaleta :). Chiar si pe un coleg nou de la un alt departament, pe care il banuiesc ca nu prea “haleste” femeile, cu care nu aveam nimic inainte de incident, am inceput sa-l privesc cu antipatie.
Nu stiu daca toti homosexualii se comporta la fel, insa in urma experientei cel putin neplacute din week-end, atitudinea mea fata de ei, care pana atunci consider ca era civilizata, tinde sa fie similara cu cea cu a italienilor fata de romani dupa “cazul Mailat”.
Postat in Social de Romeo Chiriac
Fac si eu o recomandare: Mesaj pentru Europa

No comments: