Pages

Thursday, May 8, 2008

In memoriam Nicapetre

Alternativaonline.ca a creat o pagina speciala In memoriam Nicapetre, un alt mare roman dus la ceruri in Saptamana Mare, ca si Cezar Ivanescu si Marcel Chirnoaga.
Intervievat de fotograful Emanuel Tanjala, unul din inimosii si muncitorii frati Tanjala, insuflatori de romanism in exil, Nicapetre spunea: „Eminescul meu nu a fost o comanda oficiala, nu a fost facut de un meserias; Eminescul meu a fost cioplit de un om care citeste si iubeste ce a dat acest poet lumii. Dar, in primul rind, eu am sculptat nevoia noastra de Eminescu.“ „Ma simt romån, cu toate ca eu am decis sa imi schimb locul. Tot sarmale manånc, tot romåneste vorbesc si rugacinile le fac tot in romåneste. Desenez, pictez si cioplesc cu gåndul acolo. Si imi scot ideile din zestrea acumulata in locul unde m-am nascut, långa balta aia mica" (a Brailei) . Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe cei trei mari romani!
http://www.alternativaonline.ca/Nicapetre.html
http://www.alternativaonline.ca/InMemoriam0804B.html

No comments: