Pages

Wednesday, May 7, 2008

CTP se vede... presedinte! Nu, nu de asociatie de locatari, ci de... tara. Ha, ha, ha!

Despre CTP s-a spus ca Iliescu il vedea presedintele PSD, in locul lui Geoana. Azi zbanghiul se vede in locul cucuvelei de la Cotroceni. Intr-un dialog regizat cu Cristoiu, arunca pe piata bomba ca sa dea apoi cu trompa. Ii e rau la cap, il doare mintea. Si se vede.

ANTENA 3 (4 mai, ora 20:27:26) - Emisiunea "Zig-zag" - Realizator: Ion Cristoiu

"Realizator: V-ati gandit ca, daca ati candida la presedintie, eu v-as sprijini

Cristian Tudor Popescu: Da, mi-ati spus lucrul acesta.

Realizator: Dar acum va spun si in direct, serios.

Cristian Tudor Popescu: Dumneavoastra imi spuneti si public... Ce sa va spun? Nu am vocatie pentru asa ceva. Trebuie sa stie... o calitate, pe care eu o pretuiesc la un om, deci, unu: trebuie sa stie cand sa se retraga - acesta e un sport foarte greu la romani, in general, momentul retragerii, si doi: trebuie sa stie cum ii e felul, sa fie cum ii e felul, sa nu iasa din propria lui fiinta, sa faca ce stie si pentru ce a aparut pe pamantul acesta. Or, eu nu am vocatie de politician tocmai pentru ca stiu foarte bine cum arata fisa postului de politician. Eu stiu ce trebuie sa faca un politician foarte bine, nu, fiind analist, ca si dumneavoastra, sa zicem, si stiu, tocmai pentru ca stiu foarte bine, stiu ca nu pot sa fac asta. Deci un politician trebuie..., in fisa postului lui este sa minta, domnule. Asta e o deosebire fundamentala intre politician si gazetar."


Ce gargara ordinara!

No comments: