Pages

Wednesday, April 8, 2009

ZIUA: Gigi Becali, in primul interviu acordat dupa gratii: Ce mi s-a intamplat e lucrarea lui Dumnezeu

Gigi Becali a acordat Realitatii TV primul interviu dupa arestarea sa. In cadrul interviului, prospatul candidat in cursa pentru europarlamentare pe listele PRM, a declarat ca se asteapta sa creasca in sondaje cu 10% dupa tot acest scandal caruia, spune el, i-a cazut victima.

Spune ca s-a lasat de table pentru ca nu are in celula concurenti pe masura. Pentru ca intrebarile au ajuns la el prin intermediul avocatilor, Gigi Becali a scris cu mana lui raspunsurile la cele zece intrebari care i-au fost adresate.


"Exista un judecator in ceruri care judeca si pe judecatorii de pe pamant cum dau sentinte. Oricum, ce mi s-a intamplat mie e lucrarea lui Dumnezeu. Fac rugaciune ca m-a adus aici ca sa-mi adun gandurile", scrie Becali, din arestul Directiei de Cercetari Penale.


Gigi Becali a acordat in exclusivitate pentru Realitatea Tv primul interviu din spatele gratiilor. "Există un judecător in ceruri care judecă şi pe judecătorii de pe pămant care dau sentinţe. Oricum, ce mi s-a intamplat este mana lui Dumnezeu. La rugăciune, i-am mulţumit că m-a adus aici ca să imi adun gandurile", a scris Becali in deschiderea interviului.
1. Intenţionaţi să vă reimplicaţi in viaţa Politică?
Gigi Becali: Da, am semnat candidatura la europarlamentare pentru PRM.
2. Cate procente credeţi că puteţi obţine dacă maine ar fi alegeri?
Gigi Becali: Aproximativ 10%.
3. Care sunt primele lucruri pe care intenţionaţi să le faceţi după ieşirea din arest?
Gigi Becali: Spovedanie publică cu bunele şi cu relele pe care le-am făcut. Cred că coşmarul pe care mi l-au dat abuziv autorităţile a fost binevenit pentru mine, pentru mantuirea mea, dar ajunge...nu poţi distruge o familie creştină pentru cateva jigniri aduse procurorilor.
4. Care este programul dumneavoastră zilnic?
Gigi Becali: Somn, citesc Biblia, meditez la mantuirea mea. Table nu mai joc, pentru că colegii de cameră sunt prea slabi.
5. Cine sunt colegii dumneavoastră de cameră şi cum vă impăcaţi cu ei?
Gigi Becali: Floricel Achim, spionul, Iulian, traficant internaţional de droguri, şi Ferenţ, traficant de ţigări. Un lider este lider oriunde s-ar afla. El conduce. Incerc să le insuflu trăirea creştinească, le-am dat cărţi de religie să citească.
6. Cum apreciaţi prestaţia echipei Steaua la ultimul meci? Dar prestaţia Dinamo?
Gigi Becali: Credeţi că mă mai interesează fotbalul cand imi plange mama şi soţia că ii e frică să trimită copii la şcoală de frica infractorilor?
7. Cine se ocupă in acest moment de afacerile dumneavostră?
Gigi Becali: Am pus oameni competenţi, iar afacerile merg la ordinul meu prin Virgil Becali. oricum, nu mă interesează niciun ban din lume atat cat sunt inchis ca un animal.
8. Care este lucrul/persoana care vă lipseşte cel mai mult?
Gigi Becali: Imi lipseşte libertatea de a-mi vedea copiii, nevasta, mama, prietenii.
9. Care este lucrul pe care nu il veţi mai face niciodată după ieşirea din arest?
Gigi Becali: Nu voi mai jigni niciodată, pentru că jignirile m-au adus aici.
10. Doriţi să transmiteţi un mesaj celor care v-au incurajat in această perioadă?
Gigi Becali: Mulţumesc mogulilor de presă Sorin Ovidiu Vintu, Dan şi Camelia Voiculescu care au fost sensibili la cea mai importantă valoare spirituală, libertatea. Datorită acestor moguli atacaţi de Traian Băsescu, Romania nu e pierdută.
Ziua Online
Vezi si
http://www.libertate-pentru-gigi-becali.blogspot.com/

1 comment:

Anonymous said...

hmmmm.... foarte interesant

daca nu as cunoaste personajul de pe ecranele tv, as crede ca am citit despre un traitor autentic. si, in fond, cine suntem noi sa facem aprecieri ce tin de dimensiunea duhovniceasca? Dumnezeu cunoaste inima omului si dupa ea il judeca, nu cauta la fata lui, cum procedam noi.

fiecare, in chemarea in care a fost chemat, sa ramana.

un becali mai spiritualizat... foarte interesant