Pages

Thursday, May 15, 2008

Ne-am lamurit ce vor Liiceanu & Comp sa ne intre bine in cap: Poporul roman e un popor de lichele

Dupa ce Brucan ne-a explicat ca suntem un "popor prost" - "stupid people" -
Liiceanu si Compania ne edifica, conform completarilor lui CTP: suntem si un "popor-lichea".

CTP pentru cotidianul.ro:

"Ne amăgim şi cred că Gabriel Liiceanu se amăgeşte şi ne amăgeşte. Şi ne amăgim şi noi; şi eu m-am amăgit cu această idee: că de vină pentru gradul mare de lichelism al acestui popor este comunismul. Acest lichelism nu ţine în mod esenţial nici de comunism, nici de capitalism."

"Aceste lichele nu sunt generate numai de comunism, sunt structuri fundamentale putrede în acest popor, care generează astfel de creaturi, după părerea mea, în orice tip de orânduire şi în orice tip de context social."
Ce "tigan imputit"!

3 comments:

Anonymous said...

Taticul lor este Elie Wiesel care, sub supravegherea ambasadorilor SUA si Israelului în România, declara, la 16 octombrie 2004:
«Holocaustul în România a fost posibil ca urmare a antisemitismului cu rădăcini adînci în istoria politică si culturală a tării»
si «România a ucis, a ucis, a ucis!?» .. culpabilizare generala a unui popor !! si Iliescu Ilici a tacut si "intelighentia" romaneasca tradatoare de tara a aplaudat!!.. si uite asa ne-am trezit cel mai criminal popor din istoria omenirii.. am omorat 420.000 (fix!!) de evrei, evaluati la 40.000$ bucata!!.. vom plati in vecii vecilor!!

Anonymous said...

Cât mai trebuie să înghiţim toate mizeriile astea? De cine ne temem şi de ce ne ferim să spunem adevărul?
Îmi plac articolele dumneavoastră. Aveţi un curaj aproape nebunesc.

Anonymous said...

Ai dreptate "agnosticus", eu il iubesc de-a dreptul pentru curajul sau. Daca ar mai fi inca 10 ca Roncea, ce schimbari ar fi in TARA asta draga mie!
Dar, bine ca exista. Slava Domnului.
Numai bine!

Va pomenesc in rugaciune, domnule Roncea.