Pages

Thursday, May 15, 2008

Ajutati-o pe Dana!

Colega noastra, Dana Deac, director al postului national de televiziune TVR1, va fi operata, maine, a doua oara, pentru cancer la san, la o clinica din Viena. "In octombrie am descoperit ca am cancer la san. In mai putin de o luna, am suportat operatia. Acum sunt pe citostatice", declara recent Dana Deac pentru revista "Q Magazine". "Am fost victima unui malpraxis care ma putea costa viata. Am facut o mamografie din bun-simt si am primit rezolutia de corp sanatos. Pe aceasta mamografie, dupa patru luni, un alt doctor imi arata celule cancerigene", preciza jurnalista, cunoscuta pentru sprijinul acordat cauzelor umanitare. "Pentru mine, cancerul nu este doar o cumplita maladie. E o schimbare de destin. Au ramas cu mine doar cei care ma pretuiesc cu adevarat", completa Dana Deac. Costurile operatie sunt foarte mari. Cei care doresc sa o ajute pe Dana, o pot face prin contul IBAN RO60BACX0000000031173000, deschis la Banca Unicredit Tiriac, sucursala Charles de Gaulle. Doamne ajuta!

3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Victor, de cati bani are nevoie Dana?

Anonymous said...

20.000 de euro!...