Pages

Monday, January 18, 2010

STAREA PRESEI este violet!

Dupa ce Traian Basescu a castigat alegerile in fata lui Geoana (Mircea Geoana), asa cum era normal, pentru ca era un candidat mai bun, nu o paiata trasa de maini si de picioare de altii, staff-ul de campanie al fostului candidat PSD a inceput sa se comporte ciudat. Intai, in momentul in care Hrebenciuc stia deja ca Geoana pierde si dadea deja telefoane la doua institute de sondaje, sa falsifice exit-poll-urile, Hrebe l-a sfatuit pe Geoana sa sara ca tapul, la aflarea exit-poll-urilor mincinoase si sa strige ca a castigat, sa-si pupe tatos sotia si copii si sa tina un discurs bambomberdonzian, asa cum ne-a obisnuit.
A urmat apoi celebra poveste a flacarii violet, la care m-a pufnit rasul in fata tembelvizorului si despre care am refuzat sa scriu. De curand, Geoana s-a trezit vorbind pe acelasi subiect. Apoi, am luat in serios ideea lui Basescu, aceea a culorii la moda, si am incercat un antet violet pentru website. Mi-a placut si l-am pastrat. Am ajutat celelalte culori de pe site sa rimeze cu aceea a antetului, si gata, m-am declarat multumit de rezultat.
Ce sa mai spun? Website-ul merge foarte bine si a inceput sa creasca. Restul sunt vorbe de claca.
Daca discutam insa despre chestiuni care tin de practicile oculte si limbajul si rolul culorilor, atunci vorbim despre niste lucruri serioase, pe care Hrebenciuc, din motive care imi scapa, le trimite in derizoriu. Este bine de stiut ca fiecare culoare, ca si fiecare cifra are un rol ocult bine stabilit.
Acest rol ocult are o fateta benefica si una malefica, asa ca orice interpretare am face la toate culorile care au fost prezente pe politicieni in ultimele sase luni nu am ajunge la nici un rezultat. Si, in general, asta cu culorile e legata, in secolul al XXI-lea, mai curand de simbolistica decat de psychic war asupra cuiva.
Daca discutam despre razboaie psihotronice...
Continuarea la Starea Presei.ro

No comments: