Pages

Thursday, November 12, 2009

MISHU PI(L)SU de la ZIUA se intoarce: "Sa stii ca imi place povestea pe care ai inceput-o la Curentul cu Rosca-santajistu'"

Draga Victore,

Aveam eu o oarecare banuiala ca ai putea sa pui pe blog scrisoarea de la mine. Sa stii ca nu imi pare rau ca ai facut-o: pana la urma trebuie sa afle si fraierii din redactie care mai e treaba. Eu unul nu prea am curaj sa le spun care este situatia. S-ar putea sa-i tin asa fara salarii pana cand se inchide smecheria - si dup-aia n-au decat sa alerge prin tribunale sa-si recupereze banii: o sa le dea justitia o mare muie... Habar nu ai ce rau imi pare ca te-am dat afara! Trebuia sa te tin in continuare la ZIUA fara salariu... si pana la urma tot somer ajungeai - doar ca aveai vreo trei luni neplatite si mai erai si plin de datorii!!! Bai ce rau imi pare!

Daca te intereseaza ce mai face jigodia aia pe care am oplosit-o in curte la ZIUA sa-i terorizeze pe fraieri (ce m-as rade daca ar musca pe vreun nefericit! iti dai seama, ditamai dihania de ciobanesc mioritic tinut dupa gard sa isi infiga coltii in vreun flamand de reporter! cred ca as rade cu lacrimi!) sa stii ca o duce bine: au grija de ea portarii. Am auzit barfe ca mioriticul meu ar manca mai bine decat unii dintre reporterii ziarului. Azi i-am spus lui nea Fane sa-i dea niste carne de vita fiarta. Cica unii incepusera sa planga cand au simtit mirosul... Sa rabde! Sa dea Dumnezeu sa prind vreun reporter ca fura haleala mioriticului ca sa mor io daca nu il transez pe reporter!

In rest M e bine - chiar daca pe reporteri ii trimit pe teren cu itebeu' pentru ea am in continuare masina la scara si program redus. Unii ar spune ca este vorba de o mare magarie si oricum, soferii de la ZIUA nu-i prea suporta pe reporteri, mai mult le place sa frece tablele prin curte. Zicea careva ca decat sa-i ceri unui sofer de la ZIUA sa te duca la vreo conferinta mai bine iti bagi un bat in cur! Si bine fac soferii ca stiu sa se impuna. Este drept ca am avut si eu grija de soferi: am facut o firma de administrare a ziarului si pe soferi i-am trecut pe firma asta. Ba chiar soferilor le-am dat salariul la timp! (asta a fost o super smecherie care a ridicat mult moralul soferilor in fata ziaristilor) Eu asa am gandit: mai bine sa imi pun baza in soferi decat in reporteri! Ziaristi mai gasesti, dar un sofer credincios care sa o slugareasca pe nevasta-mea mai rar! Nu-ti mai spun ca ma scapa de gura ei...

Sa stii ca imi place povestea pe care ai inceput-o la Curentul cu Rosca-santajistu'. Sper ca iti dai seama ca in ZIUA nici vorba sa apara asa ceva... Vezi, pana la urma a fost mai bine ca te-am data afara! Dar asa ciuda imi este, ca te-as fi tinut si pe tine fara salariu, ca pe fraierii astia care vin la munca plini de speranta ca vineri s-ar putea sa primeasca bani!

Ai grija de tine,

MP

Vezi si SCARLATINA DE LA ZIUA. Un "senior editor" la Ziua lui Vintu si Rosca isi toarna colegii si pe directorul Mihai Pilsu inventand apocrife

Nota mea: Ma bucur ca-l pot gazdui pe Pilsu aici, pe blogul meu. Asa va avea, sigur, mai multe accesari. :)

No comments: