Pages

Friday, November 13, 2009

PARUIALA INTRE FETE DE LA UN SANTAJ. Noua mea colega de la Curentul, Dana Iliescu, ii da o replica fostei mele colege de la Ziua, Miruna Munteanu

Despre sfatul dnei Miruna Munteanu
Scris de Dana Iliescu

Atentie, editorial mult prea feminin, nerecomandat barbatilor

Doamna Munteanu, v-am urmarit cu interes vineri seara la emisiunea “6, vine presa!”. Cand domnul Roncea a povestit despre faptul ca dl. Vrabie a cerut sanctionarea mea si ca m-am simtit amenintata ati sarit ca arsa: ”Eeeee, presa nu-i pentru mimoze!“. Mimoza este un cuvant care are ca sinonime senzitiva, simtitoare. Ce sa inteleg, ca presa e doar pentru nesimtitori? Prin deductie logica, dumneavoastra sunteti nesimtitoare? Nu va cred. Recunosc, am avut un moment de slabiciune si m-am speriat. Dar dumneavoastra nu ati solicitat niciun amanunt sa aflati de ce m-am speriat, ci ati fost foarte ferma: sa plec din presa. Ei, nu, asta n-am sa fac. Si voi dovedi in continuare ca si o mimoza poate lucra in presa. Ati fost si dumneavoastra tanara si draguta. Stiu ce efect are un chip frumos si asupra femeilor si asupra barbatilor. Dar as vrea sa explic, doar pentru cine este interesat, de ce m-am speriat. In ziarul de marti am dezvaluit, intr-un articol, despre santajul esuat al lui Rosca Stanescu si Bogdan Chireac asupra sefului ANI. In cursul zilei de marti am primit un telefon anonim de amenintare. Nu-i nimic, mi-am zis. Face cineva misto de mine. Doua ore mai tarziu m-a sunat George Roncea si mi-a zis “Danuta, nu te speria dar Alistar o sa iasa sa ceara sanctionarea ta”. “A mea? am spus eu stupefiata”. Spre seara eram la birou, langa Victor Roncea, cand l-a sunat Rosca Stanescu si a urlat efectiv la el timp de cateva minute. E drept ca si Victor i-a zis despre ceva care incepe cu f si se termina cum stim. L-a amenintat zbierand ca “o sa-ti fac ce i-am facut lui Basescu”. Apoi, probabil dandu-si seama ca Victor inregistra, a completat dintr-o data calm “adica n-o sa mai vorbesc cu tine”. Abia atunci m-am speriat si am exclamat: ”Eu nu mai scriu despre astia. Astia sunt mafioti, nu jurnalisti.” Si am predat tot subiectul redactorei sefe care l-a realocat. Acum nu va inchipuiti ca nu mai dorm noaptea de frica lui Rosca Stanescu sau a lui Alistar. Pe mine ma poate sanctiona doar conducerea ziarului la care lucrez, conducere care pana acum m-a sustinut 100% si asa cum spunea cineva: ”nu ma pot jigni decat oamenii pe care ii admir”, ceea ce nu e cazul nici la Rosca, nici la Alistar nici la doamna Munteanu. Imi permit sa o bag in aceeasi oala cu Rosca pentru ca am vazut ca e din fanclubul lui. So, acum mi-am revenit, colegii mai vechi decat mine m-au sustinut, am toata viata inainte, ne auzim luni cu partea a treia din melodie.

PS: Citesc cu mare interes toate comentariile postate la articolele mele. Va multumesc pentru aprecieri, imi insusesc unele critici.Pe baietii care ma roaga sa-i sun, ii rog sa ma ierte si le spun ca nu voi face asta niciodata cu niciunul.

Despre sfatul dnei Miruna Munteanu
Curentul - sâmbătă, 14 noiembrie 2009

No comments: