Pages

Sunday, May 3, 2009

DAN PURIC si RADU DUDA: doi actori grabiti. De la ortodoxie la "imaginea Bancii Comerciale Carpatica". De la actorie la falsul titlu de "print". VIDEO

Vin cu o precizare, pentru ca am primit zilele acestea unele comentarii rauvoitoare, care ma acuza de "atac la geniul lui Puric".
1. Precizez ca niciodata nu am atacat pe cineva, ci doar am aparat. Principii, drepturi si cauze nationale. Persoanele vizate in dezvaluirle mele au fost si sunt instrumente ale structurilor anti-Romania. Niciodata, in cei 20 de ani de jurnalism si activitati civice, actiunile mele nu au urmarit nici cel mai mic interes personal. Dimpotriva, mi-au anihilat zeci de oportunitati si mi-au creat la fel de multi dusmani.
2. Tot ce am publicat despre Dan Puric aici in ultimele zile, daca veti observa cu atentie, este doar sub forma de citate, intre ghilimele, din surse publice. Nici un comentariu personal. Deocamdata. La fel, si ce urmeaza mai jos.
3. In ce-l priveste pe domnul Dan Puric, am toata admiratia fata de talentul sau actoricesc. Dar, mai departe, imi permit sa am indoieli profunde, intemeiate, cu toate, pe date si fapte concrete, care circula in mediile de specialitate. Sfatul meu este sa se pocaiasca, cat mai are timp, in fata Parintelui Justin Parvu, pentru imensa insulta pe care i-a adus-o zilele acestea, eliminandu-l de la sfintirea de la Aiud, desfasurata pe sest, dupa niste practici care amintesc de alte sisteme, in nici un caz de deschiderea si trairea crestineasca a Ortodoxiei, si cu niste scopuri ramase inca, oculte.
Intamplarea face ca ambii actori care se remarca impreuna in ultima perioada, Radu Duda si Dan Puric, sa se afle, dupa cum reiese din postarile de mai jos, intr-o ciudata coniventa.
In continuare, dupa cum v-am spus, numai citate:

Primul actor grabit: Dan Puric si Banca Comerciala Carpatica. De la Omul frumos la omul banos

"Dan Puric si BCC comunica impreuna

Omul de cultura Dan Puric va reprezenta, in anul 2009, imaginea Bancii Comerciale Carpatica pe piata. Impartasind aceleasi valori ca si institutia bancara sibiana Dan Puric s-a alaturat demersului BCC de promovare si sprijinire a autohtonului prin manifestarile sale artistice. Astfel, Banca Comerciala Carpatica va sustine demersurile culturale prezentate de artist transmitand, totodata, mesajele sale clientilor sai existenti si potentiali, prin intermediul acestuia. „Ne aflam intr-o criza generalizata a materialitatii pe intregul glob pamantesc care se suprapune pe o profunda si lunga criza spirituala a umanitatii. Pentru ca Banca Comerciala Carpatica va pleda intotdeauna pentru promovarea si sustinerea fortei si inteligentei valorilor autentice romanesti, am dorit sa colaboram cu Dan Puric pe care il apreciem pentru ca a devenit un reper pentru multi dintre romani reusind sa apese butonul de „reverse” al acestei involutii confuze a unei lumi care tinde tot mai accentuat sa se urateasca. Alaturi de Dan Puric dorim sa impartasim oamenilor bucuria aniversarii celor 10 ani de activitate pe care banca i-a parcurs”, declara dl Nicolaie Hoanta, directorul general al Bancii Comerciale Carpatica.

BCC va participa in calitate de Promotor la cele 3 conferinte sustinute de Dan Puric la Ateneul Roman pe urmatoarele teme „despre Corp, despre Umor, despre Iubire. Acestea vor avea loc dupa cum urmeaza:
- 08 aprilie 2009, despre Corp,
- 14 octombrie, despre Umor,
- 15 decembrie, despre Iubire.

Turneul de conferinte “Despre Omul Frumos” 2009 va avea loc in urmatoarele orase: Cluj Napoca, Oradea, Timisoara, Buzau, Constanta, Medias, Drobeta Turnu Severin, Piatra Neamt, Suceava, Bacau, Tulcea, Ploiesti, Tragoviste, Pitesti, Ramnicu Valcea, Giurgiu, Slobozia, Craiova si Slatina.

In data de 15 iulie 2009, in cadrul evenimentului aniversar marcat de implinirea a 10 ani de activitate a Bancii Comerciale Carpatica Dan Puric va sustine spectacolul aniversar „VIS – One man show” la Hotel Ramada – Sibiu.

De asemenea, BCC va sustine actiunile de reabilitare a sistemului de iluminat al Teatrului Rapsodia."
http://www.carpatica.ro/index.php?go=1000

Alt actor grabit: Radu Duda, falsul print de Romania





No comments: