Tuesday, January 5, 2010

IULIAN URBAN a inchis ZIUA. Devenita ZIUA ORORILOR anti-Basescu si anti-Romania gazeta a fost asasinata de Troika Vintu-Rosca-Pilsu. MOARTEA ziarelor ZIUA, Gardianul si Cotidianul a fost prezisa pe Blog Roncea si in CURENTUL. Urmeaza noi audio-dezvaluiri despre patronatul ZIUA


Astazi a aparut ultimul numar al fostului ziar ZIUA. Ceea ce anuntasem pe acest Blog in urma cu trei luni, din pacate, s-a implinit. Respectiv ca ziarul ZIUA se va inchide daca nu a doua, a treia zi dupa alegeri. Iar scufundarea ZIUA va trage automat si Gardianul si Cotidianul, dupa care urmeaza "Titanicul" de carton Realitatea-Catavencu - Trustul Minciunilor lui Vintu.
Unul dintre primele articole in care prevesteam tragicul sfarsit al celui ce a fost ziarul ZIUA era in septembrie, anul trecut: ZIUA - MOARTEA UNUI BRAND.
Are rost sa mai repet cand s-a adeverit cuvant cu cuvant tot ceea ce am scris? Probabil ca nu. Insa e bine de retinut ca totul se plateste.
Pentru cei care nu stiu, ZIUA - unde ca actionar apare sindicatul FSLI al Petrom Service-ului lui Liviu Luca, tovarasul lui Sorin Ovidiu Vintu - s-a inchis si ca o consecinta directa a faptului ca, de fapt, Tribunalul Bucuresti a admis cererea de faliment formulata de trustul Ringier deschizand procedura insolventei impotriva editorului ziarului ZIUA, realizata, dupa cum ne informeaza Iulian Urban, de casa "Urban si Asociatii" (da, este vorba chiar de Iulian Urban, cel pe care il injurau sclavii lui Vintu, de la Ziua sau de pe blogurile "independente").
SC RINGIER PRINT SRL, societate cunoscuta ca avand tipul de activitate tiparirea ziarelor s-a adresat agentiei de colectare debite "Urban si Asociatii", in vederea recuperarii unei creante in valoare de 655.692 lei noi, reprezentand contravaloarea realizare productie tehnica a publicatiei Ziua. SC RINGIER PRINT SRL reclama faptul ca SC ZIUA SRL nu si-a achitat datoria, fiind nevoita sa apeleze la specialistii de la "Urban si Asociatii", contractul de colectare a debitelor fiind semnat la data de 25.08.2009.
"Urban si Asociatii" este leader al pietei colectarii de debite pe segmentul B2B in Romania, asa cum puteti citi detaliat aici.
Lucrurile au evoluat si, la 10.12.2009, colega mea de la "Curentul" Dana Iliescu, publica ceea ce vroia sa ascunda Trustul Minciunilor patronat de Vintu si asociatii sai rasariteni. Respectiv:
După ce ziarele „Ziua“ şi „Gardianul“ au intrat deja în procedurile de faliment, astăzi a sosit ziua falimentului şi pentru Realitatea Media. Secţia 7 Comercială a Tribunalului Bucureşti va judeca astăzi cererea de faliment pentru Realitatea Media depusă de un offshore din Seychelles. Aceasta nu este singura cerere de faliment depusă pentru Realitatea Media, potrivit informaţiilor noastre, toţi solicitanţii urmånd să se înscrie la masa credală, în urma deciziei instanţei de judecată.
Recent, Sanoma Hearst, compania care editează revista „Marie Claire“, a obţinut la Tribunalul Bucureşti deschiderea procedurii insolvenţei la Best Media Press, firma care patronează „Gardianul“, pentru o datorie de 80.000 lei. Directorul ziarului, Alecu Racoviceanu, a anunţat că va stinge şi datoria de 13.986 lei către tipografia FED Print, sumă stabilită prin hotărårea Tribunalului Bucureşti şi pentru care tipografia a declanşat procedura de executare silită (ceea ce nu s-a intamplat - nota mea).
În cazul ziarului „Ziua“, salariile n-au mai fost plătite de aproximativ trei luni. Totodată, trustul Ringier (publisher-ul „Evenimentului zilei“) a cerut Tribunalului Bucureşti deschiderea procedurii falimentului a SC Ziua SRL pentru a-şi recupera o datorie de peste 30.000 lei.
Şi firma care editează „Cotidianul“ este în faţa unei proceduri de insolvenţă din cauza cărţilor editate anul trecut şi våndute la pachet cu „Cotidianul“, scria, negru pe alb "Curentul".
Ulterior, toate bubele lui Vintu s-au spart. Primul buboi, "Cotidianul", a fost ucis de fapt de gasca lui Buscu-RAAPPS si Ioan T Morar, "deontologii" care au lasat sa se sparga toate oalele in capul administratorului Mihnea Vasiliu. Este vorba de datorii acumulate de grupul deontologilor - cei care au supt de fapt fondurile uriase - care merg de la cateva sute de mii de euro la 2.000.000 de euro.
Dupa cum arata tot Dana Iliescu, pe 23.12.2009, nu este nimic nou în modul de operare al lui Vîntu: faliment după faliment, banii la Vîntu, răspunderea la alţii. După modelul deja brevetat de Vîntu:
- FNI, banii la Vîntu, răspunderea la Vlas şi Popa;
- FNA, banii la Vîntu, răspunderea la Vlas şi Popa;
- BID, banii la Vîntu, răspunderea la Popa;
- BRS, banii la Vîntu, răspunderea la Teodor Nicolaescu;
- „Cotidianul“, banii la Vîntu, răspunderea la Mihnea Vasiliu, administrator;
- „Gardianul“, banii la Vîntu, răspunderea la Alecu Racoviceanu, unic administrator;
- „Ziua“, banii la Vîntu, răspunderea la Mihai Pîlşu, unic administrator;
- Realitatea TV, banii la Vîntu, răspunderea la liderii sindicali, administratori: Marius Petcu - preşedinte CNSLR FRĂŢIA, Iacob Baciu - preşedintele Confederaţiei Sindicatelor Democrate din Romånia, preşedintele Federaţiei Sindicatelor din Chimie şi Petrochimie - Achille Duţu, Dumitru Costin - preşedinte Blocul Naţional Sindical, Liviu Luca - preşedinte FSLI Petrom, şi Ion Popescu - preşedintele Confederaţiei Sindicale „Meridian“.
Florin Budescu de la StareaPresei.ro, a vorbit cu Alecu Racoviceanu de la Gardianul, care a recunoscut cele enuntate mai sus, si cu netotul de Mihai Pilsu, administratorul Ziua, care a afirmat ca habar nu are ce contine Contractul Colectiv pe Ramura Mass-Media. Aiuritor, nu?! Mai ales pentru ca Ziua este prima institutie de presa din Romania care a adoptat contractul colectiv de munca la nivel de ramura. Tot Pilsu sustine, intre onomatopeele sale, ca Ziua nu are nici o legatura cu Vintu. Amuzant, nu? Pentru ca eu detin doua inregistrari audio care demonstreaza contrariul. Una cu Pilsu la momentul in care m-a dat afara abuziv, si in care afirma ca Vintu este patronul Ziua si o a doua cu Vintu in care eu il intreb ce parere are despre acest lucru. Evident, o sa le audiati, in exclusivitate, in CURENTUL, cand ne intoarcem din vacanta, respectiv pe 11 ianuarie.
Acelasi personaj netot va trebui sa ma raspunda la niste intrebari. Cum ar fi, printre altele: de ce, daca sunt doar 60 de ziaristi la Ziua, in acte apar 200 de angajati? Sa spunem ca 40 sunt personal tehnic. Dar nu cumva vreo suta sunt diverse suveici de spalat bani si de spaguit tot felul de infractori de la diverse nivele?
Cred ca ajunge pentru azi. Hai sa dau si ce scriam la 7 noiembrie:
Ziarul Ziua a murit. Ceea ce se mai aude azi despre si dinspre el sunt doar ultimele horcaieli.
Ziarul Ziua a fost ucis o data de Rosca, prin vendeta sa personala cu Basescu.
Ziarul Ziua a fost ucis a doua oara cand a intrat, administrativ si editorial, pe mainile lui Mihai Pilsu - supranumit "322 de accesari" - vezi decizia tampita de a declara ziarul - fara macar sa-i intrebe si pe cei care-l fac, pe ziaristii - ca fiind anti-Basescu. Sau cea mai noua, de a face economie prin hotararea de a nu mai publica ziarul in ziua de luni, cand sunt, statistic, cele mai mari vanzari de presa sau accesari on line. Adica de a-si prelungi week-end-ul. Tamp! Daca vroia economie de o zi trebuia sa nu mai apara sambata, logic. (Apropo, bietii mei fosti colegi care nu si-au primit de o luna salariul ce vor face dupa desfiintarea ziarului: vor fi pusi sa se "recalifice la locul de munca" construind caramizi de lut pentru super-mediatizatul "Turn Ziua"?!)
Ce sa mai faci cu Ziua? Un reporter virtual mai neinformat zicea ca Ziua devine "Saptamana"... Asta chiar ar fi haios! Adevarul e frust: dupa cum am mai spus, Ziua se va inchide daca nu a doua zi ci a treia zi dupa alegeri. Inclusiv "Ziua Online". Produce ceva? Poate doar daca devine "Ziua- Porno Online" ca oricum a transformat site-ul ziarului in gazeta de perete electronic a tuturor obsedatilor sexual de pe planeta dezaxatilor.
Apoi, ziarul Ziua a fost ucis definitiv cand, cu un Rosca pus putin sa faca turul lumii, a inceput sa actioneze din interior, ideologic, coloana a 5-a, a lui Tismaneanu.
Cam asta este cu cadavrul Ziua. Pacat de munca celui mai tanar, pasionat si anticomunist colectiv de ziaristi din presa romana (cand s-a pornit ziarul), cel mai unit (pana cand s-a sucit Rosca impotriva lui Basescu), cu cel mai bun supliment special - "Dosare ultrasecrete" (pana cand a fost data afara Miruna Munteanu, ca nu raspundea la comenzi) - mentinut insa cu brio de George Damian - cu cea mai buna sectiune de politica externa nationala (conform ambasadelor euro-atlantice si... rasaritene :) care a tinut treaza problema Basarabiei si a romanilor din jur peste un deceniu (pana cand si-au consolidat serviciile rusesti prin tismanenii pozitia la ziar).
Continuarea la DEZMINTIRE. Nu, nu ma intorc la ziarul ZIUA ca director sau redactor sef. "BRANDUL" RONCEA este mai tare ca ce a ajuns saraca Ziua! Raman Pro Basescu!
In acest timp, azi, la Realitatea TV, postul care patroneaza si Vox Publica, a aparut din nou santajistul Bogdan Chirieac, dand lectii de morala statului. Asta dupa ce el a facut vreo 20.000.000 de euro facand afaceri cu statul. Dar nu cu statul lui Basescu, evident.
Vezi si SANTAJISTII BOGDAN CHIRIEAC si ROSCA STANESCU s-au intors la taticul si mamica lor, Vintu si Realitatea TV. "Respectul" a durat "decat o luna", vorba candidatului lor. Ce-ar fi sa lansam o campanie de BOICOT TOTAL?! DOSAR / VIDEO



3 comments:

Anonymous said...

o adunäturä de interlopi si escroci, ce vor plätii magistratii , si vor da NUP,

au metodele lor, acum transmit

din moldova s-au bulgaria, unde tot acesti escroci, vor face si acolo mizerii

vreau sä väd ,cä si irealitatea nu mai existä , cat si antenele
securistului.

Anonymous said...

Daca se poate spune ceva de bine despre capitalismul speculativ si financiar este ca uneltele uzate sunt aruncate. Pana la urma chiar si vantu se poate plictisi de atat refurbishing la idioti. Deci de aruncat vor fi cu totii aruncati.

Nenorocirea e alta.
Prea multi romani prefera sa fie uneltele strainilor in loc sa puna mana pe carte (si numa refer la cele de joc).

Aceste jeguri de presa trebuie umilite public. Nu e prea fumos ce spun, dar asta ar mai taia din apetit tinerelor jeguri.

Asta sa ne fie invatatura de minte. In 90 jegurile batrane sau tinere au fost iertate pe temei ca asa au fost timpurile, de parca nu erau suficiente strunguri, mistrii sau plansete in tara asta, astfel incat era absolut obligatoriu sa manance rahat in presa, la edituri, la catedra, la securitate si partid.

Aceleasi jeguri au mai mancat 20 de ani rahat in aceleasi conditii; singura diferenta notabila fiind ca pe langa locurile enumerate mai sus a mai aparut ONG-ul sorosist ca loc preferat al coprofagilor. Fara nici un castig pentru Romania si pentru poporul roman.

Daca aceste jeguri au clamat restructurarea si eficientizarea romanilor, poate a venit timpul sa se restructureze si sa se eficientizeze si industria mancatorilor de rahat.

Un nou canal ar fi o intreprindere cinstita. Asa cum ii trimiteau ei pe altii, poate ar fi timpul lor sa fie trimisi la canal.

Demnitar Demagog said...

probabil acum urmeaza iRealitatea TV, o crescatorie de soparle a d-lui SOV.