Pages

Wednesday, March 5, 2008

Ciutacu i-a bagat in coltul maro pe "deontologii" Traian Ungureanu si Biju (ITM)

La emisiunea Alessandrei Stoicescu de la News FM, Traian Radu Ungureanu si Ioan T Morar au dat bir cu fugitii in fata propriilor elogii la adresa lui Ceausescu emise in revista comunista Viata Studenteasca, unde cei doi "deontologi" activau inainte de 1989.
Drept urmare, sectantii au declansat jihadul - vorba lui Ciutacu - pe site-ul Cotidianului. Ca si in cazurile Antohi, Ivanciuc, Sebastian, etc, ce aflam de la tutarii de serviciu Morar, Patrascoiu, Teodorescu: ca limbile lui Ungureanu erau cunoscute de "toata lumea", ca "TRU" "nu a ascuns nicodata acest lucru". Si atunci, cum de afla opinia publica abia acum, bai, mancatori de cacat!?



2 comments:

Anonymous said...

Nici un comentariu?

Pacat!

Fragmentul asta ar trebui ascultat si reascultat.
Ca sa vedem cine sint deontologii lui Vintu.

Anonymous said...

Am ascultat emisiunea dupa ce mi-am bagat astazi nasul pe la GSP si am citit articolul lui TRU privitor la aniversarea clubului Dinamo Bucuresti. Domnul TRU ar trebui sa se strearga la gura cu sulul de hartie igienica al lui Rebenciuc .
Am incercat apoi sa postez pe blogul GSP al lui TRU un link catre inregistrarea pusa la dispozitie de dumneavoastra, dar bineanteles, incercarile mele repetate au fost cenzurate.
Halal formator de opinie anticomunista.......