Pages

Thursday, October 29, 2009

CUM ESTE DAT AFARA UN JURNALIST LIBER. Cazul Victor Roncea vs ZIUA (sau invers) in "Comisia Disciplinara" a scribilor Coalitiei KAZ-GRIVCO-FNI. AUDIO



Victor Roncea la Ziua - Cum este data afara un jurnalist impotriva legii si a bunului simt - "Noi vrem respect"?!
Asculta mai multe audio Evenimente

Trei dintr-o lovitura

Dupa cum v-am mai spus, azi am avut fixate, aproape in acelasi timp, doua termene in procese in care mi se cer cele mai mari despagubiri din istoria presei post-decembriste si o judecata "disciplinara", pe colt de masa si lege, la Ziua. Cum nu puteam sa ma clonez, la Curtea de Apel, in cazul Liiceanu-Liigheanu-Liicheanu, m-am autoreprezentat, iar in cazul Mihnea Berindei - alias "SANDU"-"MIRCEA", la Tribunal, m-a ajutat echipa de avocati redutabili ai Casei Tuca & Zbarcea, pentru care ma simt onorat. S-au amanat: ianuarie 14 si 21; cand va voi invita pentru expunerea infailibila a imposturii celor doi intelectuali rosii. De la instanta zbor la Ziua, pentru "judecata de apoi" a mogulilor. Ce s-a intamplat la mascarada "cercetarii disciplinare a angajatului R 064" puteti audia singuri, gratie unui prieten anonim de acolo care mi-a furnizat inregistrarea :)
Multumesc inca o data tuturor celor care m-au sprijinit, din tara si strainatate, de unde urmeaza sa vina sanctionarea servilismului lingailor de serviciu ai mogulilor Coalitiei KAZ-GRIVCO-FNI, din presa si societatea in civil.

2 comments:

Nomi said...

Mult succes, Victor! Sa inchei cu bine procesele in care esti implicat!

Apreciez foarte tare munca pe care o faci. Vorbesc adesea despre tine (blogul tau) cu unii dintre cunoscutii mei. Observ cu bucurie ca tot mai multi sunt entuziasmati de articolele pe care le publicati tu si fratele tau.

Numai bine!

Anonymous said...

cu toate parerile de rau, am inteles ca te-ai dat, de fapt, singur afara, stiind prea bine ca nervii lui palsu pleaca la fel de misterios asa cum si vin, de altfel