Pages

Monday, June 29, 2009

ELENA UDREA baga zazania in "familia" lui FELIX. Badea vs Cristoiu, atacuri si contraatacuri

BADEA vs CRISTOIU

ION CRISTOIU vs BADEA
Un PS din Jurnalul de azi. Am auzit că duminică seară, Mircea Badea m-a înjurat pentru interviul luat Elenei Udrea. Mă miră. Când am ieşit din studio, Mircea Badea nu asculta, ca de obicei, la telefon indicaţiile pe cine să înjure şi pe cine nu. Şedea pe canapea şi-şi mirosea subţiorile, convins că, de când trăncăneşte de unul singur la televizor, subţiorile lui nu put ca la toţi oamenii, ci miros a Sfântul Mir. Mai mult ca sigur a fost sunat după ce am plecat eu!
BADEA - care zice tot mai des ca vrea sa renunte la emisiune, ieri seara, iar - vs CRISTOIU
"Ion Cristoiu facea pe "ardeiul umplut" si ii reusea foarte bine".

No comments: